To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Płock: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w jednostkach Oddziału ZUS w Płocku
Numer ogłoszenia: 322892 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117873 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w jednostkach Oddziału ZUS w Płocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: część nr 1: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1; część nr 2: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3; część nr 3: wymiana stolarki okiennej w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 1/5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - REMONTOWE "BUDREM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - REMONTOWE "BUDREM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe BUDREM Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 80, 25-561 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290893,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228699,53
Oferta z najniższą ceną: 228505,71 / Oferta z najwyższą ceną: 431470,47
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w budynku Inspektoratu ZUS w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 1/5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40662,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31995,38
Oferta z najniższą ceną: 31995,38 / Oferta z najwyższą ceną: 54100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego Część 1-3
- Wykonanie 25 sztuk audytów energetycznych budynków mieszkalnych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy - Miasto Płock w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu"
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
- Druk i opracowanie graficzne materiałów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkańców Płocka
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły w celu dostosowania do aktualnych przepisów ppoż. w ramach zadania pn. "Oddymianie w Szkole Podstawowej nr 386 przy ul. Grenady 16" w Warszawie - nr. postęp: 35/ZP/25.
- Wykonanie instalacji oddymiania w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku przy al. Zwycięstwa 16/17
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o.o.
- Zakup i montaż odnawialnych źródeł energii oraz realizację kompleksowych zadań termomodernizacyjnych budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Moszczenicy, w ramach programu EkoRemiza, edycja V".
- Przebudowa wejścia i dostosowanie obiektu Ośrodka Zdrowia w Bydlinie dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.