eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Szczecin: Dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 323014 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza, państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych, z pełnowartościowym kompletem materiałów eksploatacyjnych zwanych dalej sprzętem, o parametrach technicznych określonych poniżej wraz z ich uruchomieniem na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Urządzenia winny być wyrobem finalnym, fabryczne nowym bez śladów używania lub uszkodzenia. 2.Dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie sprzętu ma nastąpić w lokalizacjach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga, zaoferowania urządzeń wielofunkcyjnych jednego modelu pochodzące od jednego producenta. 4.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia: Wymagane minimalne funkcjonalności: kopiowanie, drukowanie, skanowanie, szybkość kopiowania mono: min. 23 str. A4/min, szybkość wydruku: min. 23 str. A4/min, rozdzielczość wydruku: min. 600 x 600 dpi, moduł druku dwustronnego: tak, automatyczny, podajniki papieru: min. 550 arkuszy A4, format oryginału i kopii: A6-A3, pamięć standardowa: min. 1 GB + 120 GB HDD, skaner: pojemność ADF min. 50 arkuszy, możliwość skanowania w kolorze, zakres powiększania kopii: 25 - 400%, interfejsy: USB 2.0, Ethernet 10 -100, sterowniki: dla Windows XP-7, języki druku: PCL5e lub PCL6, inne funkcje: możliwość skanowania do folderu przez SMB, FTP lub protokół NCP (zabezpieczenie hasłem) oraz nośników podłączonych przez USB, panel sterowania: panel dotykowy z obsługą w języku polskim, gwarancja: min. 36 miesięcy - naprawa w miejscu eksploatacji, w okresie gwarancji Zamawiający ponosi tylko koszty tonerów. Koszty pozostałych elementów, serwisu itp. zawarte są w cenie urządzenia. 5.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do: a)udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 36 miesięcy, a na dostarczony pełnowartościowy komplet materiałów eksploatacyjnych na okres min. 6 miesięcy, na warunkach określonych w § 4 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b)wykonywania w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnego usunięcia wad, usterek i nieprawidłowości w działaniu sprzętu w terminie 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego; wykonywania bezpłatnych przeglądów i konserwacji sprzętu w terminach i po przebiegach określonych przez producenta sprzętu nie rzadziej jednak niż raz na 6 miesięcy. Przeglądy konserwacyjne mają odbywać się w miejscach lokalizacji dostaw sprzętu; warunki udzielenia gwarancji określone przez Zamawiającego wskazano w § 4 projektu umowy, c)przekazania, nie później niż w dniu dostawy, kart gwarancyjnych zawierających warunki udzielenia gwarancji zgodnie z projektem umowy oraz ofertą Wykonawcy, d)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu kosztów związanych z dostarczeniem sprzętu, wniesieniem i uruchomieniem w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy, e)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu pełnowartościowego kompletu materiałów eksploatacyjnych (tonerów w ilości umożliwiającej wydruk min. 5 000 kopii przy 5 % zaczernieniu strony), niezbędnych do uruchomienia i użytkowania sprzętu, f)nieodpłatnego przeszkolenia, nie później niż w dniu dostawy, w każdej lokalizacji określonej w załączniku nr 3 do umowy, co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego, w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu, g)nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu, nie później niż w dniu dostawy: - instrukcji obsługi urządzenia (do każdego urządzenia), - kompletu sterowników (do każdego urządzenia) dla każdego z wymaganych systemów operacyjnych, - wykazu materiałów eksploatacyjnych stosowanych w oferowanym sprzęcie. 6.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul.Szafera 10, 71-245 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul.Szafera 10, 71-245 Szczecin, pokój nr 2 Kancelaria - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.