To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Szczecin: Dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 381296 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323014 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza, państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych, z pełnowartościowym kompletem materiałów eksploatacyjnych zwanych dalej sprzętem, o parametrach technicznych określonych poniżej wraz z ich uruchomieniem na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Urządzenia winny być wyrobem finalnym, fabrycznie nowym bez śladów używania lub uszkodzenia. 2.Dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie sprzętu ma nastąpić w lokalizacjach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do umowy sporządzonej wg wzoru nr 4 do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga, zaoferowania urządzeń wielofunkcyjnych jednego modelu pochodzące od jednego producenta. 4.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia: Wymagane minimalne funkcjonalności: kopiowanie, drukowanie, skanowanie, szybkość kopiowania mono: min. 23 str. A4/min, szybkość wydruku: min. 23 str. A4/min, rozdzielczość wydruku: min. 600 x 600 dpi, moduł druku dwustronnego: tak, automatyczny, podajniki papieru: min. 550 arkuszy A4, format oryginału i kopii: A6-A3, pamięć standardowa: min. 1 GB + 120 GB HDD, skaner: pojemność ADF min. 50 arkuszy, możliwość skanowania w kolorze, zakres powiększania kopii: 25 - 400%, interfejsy: USB 2.0, Ethernet 10 -100, sterowniki: dla Windows XP-7, języki druku: PCL5e lub PCL6, inne funkcje: możliwość skanowania do folderu przez SMB, FTP lub protokół NCP (zabezpieczenie hasłem) oraz nośników podłączonych przez USB, panel sterowania: panel dotykowy z obsługą w języku polskim, gwarancja: min. 36 miesięcy - naprawa w miejscu eksploatacji, w okresie gwarancji Zamawiający ponosi tylko koszty tonerów. Koszty pozostałych elementów, serwisu itp. zawarte są w cenie urządzenia. 5.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do: a) udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 36 miesięcy, a na dostarczony pełnowartościowy komplet materiałów eksploatacyjnych na okres min. 6 miesięcy, na warunkach określonych w § 4 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b)wykonywania w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnego usunięcia wad, usterek i nieprawidłowości w działaniu sprzętu w terminie 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego; wykonywania bezpłatnych przeglądów i konserwacji sprzętu w terminach i po przebiegach określonych przez producenta sprzętu nie rzadziej jednak niż raz na 6 miesięcy. Przeglądy konserwacyjne mają odbywać się w miejscach lokalizacji dostaw sprzętu; warunki udzielenia gwarancji określone przez Zamawiającego wskazano w § 4 umowy, c)przekazania, nie później niż w dniu dostawy, kart gwarancyjnych zawierających warunki udzielenia gwarancji zgodnie z projektem umowy oraz ofertą Wykonawcy, d)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu kosztów związanych z dostarczeniem sprzętu, wniesieniem i uruchomieniem w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 3 do umowy, e)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu pełnowartościowego kompletu materiałów eksploatacyjnych (tonerów w ilości umożliwiającej wydruk min. 5 000 kopii przy 5 % zaczernieniu strony), niezbędnych do uruchomienia i użytkowania sprzętu, f)nieodpłatnego przeszkolenia, nie później niż w dniu dostawy, w każdej lokalizacji określonej w załączniku nr 3 do umowy, co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego, w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu, g)nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu, nie później niż w dniu dostawy: - instrukcji obsługi urządzenia (do każdego urządzenia), - kompletu sterowników (do każdego urządzenia) dla każdego z wymaganych systemów operacyjnych, - wykazu materiałów eksploatacyjnych stosowanych w oferowanym sprzęcie. 6.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg załącznika nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATA Szczecin Sp. z o.o., ul. Granitowa 7A, 70-750 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146327,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153873,00
Oferta z najniższą ceną: 153873,00 / Oferta z najwyższą ceną: 398298,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z filii Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnych, w tym studium wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną, dla planowanych do realizacji projektów z zakresu ochrony brzegów morskich w ramach FEnIKS
- Zapewnienie pobytu i wyżywienia dla uczestników obozu sportowego w terminie 07.08 - 12.08.2024 r., w obiekcie zlokalizowanym nad Morzem Bałtyckim w województwie zachodniopomorskim.
- DOSTAWA 5 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z KONTRAKTEM OBSŁUGI TECHNICZNEJ
- TESTY i PCR - II TURA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.