eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Sprawa nr NA-ZP-253/1/13/09



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Radom: Sprawa nr NA-ZP-253/1/13/09
Numer ogłoszenia: 323244 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu , ul. Limanowskiego 42, 26-612 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3621127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa nr NA-ZP-253/1/13/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawę materiałów reklamowych określonych w załączniku do niniejszej sprawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnianie określone w pkt.VI ppkt.1 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a. spis treści oferty - stanowiący pierwszą stronę oferty, b. formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiący - zał. nr 1, c. formularz cenowy - podpisany stanowi zał. nr 2 d. opis przedmiotu zamówienia - podpisany stanowi zał. nr 3 e. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne art.22 i art. 24 ustawy - zał. nr 4 f. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący - zał. nr 5 g. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 6 2. Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy. wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia i w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, nastąpi wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. 3. Powyższy punkt nie dotyczy braku dokumentów z pkt.1b-1f niniejszego pkt. VI ppkt. 1. Ich brak spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ. UWAGA ! W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej Wykonawców, wszyscy wykonawcy składają dokumenty określone w pkt.VI ppkt 1e i 1g oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Art. 23, ust. 2 Ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracyjno - Gospodarczy Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictw im. dr Konrada Vietha w Radomiu, 26-612 Radom, ul. Limanowskiego 42.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictw im. dr Konrada Vietha w Radomiu, 26-612 Radom, ul. Limanowskiego 42.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.