Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Katowice: Świadczenie usług poligraficznych
Numer ogłoszenia: 323615 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych
.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług poligraficznych
Część A - druk techniką offsetową z płyt CTP (bloków i okładek) - wykonanie 4 tytułów
Część B - druk techniką cyfrową (bloków) oraz techniką cyfrową lub offsetową okładek/oklejek, wyklejek i wklejek) - wykonanie 17 tytułów
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:Część A: 600,00 PLN ( słownie: sześćset złotych 00/100)
Część B: 1.600,00 PLN ( słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1.określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (dostarczone wg. zasady określonej w cz. II pkt.3 SIWZ).
4. wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat wykonał, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia,
Jako usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna usługę, której przedmiotem był:
a) dla części A- naświetlanie płyt CTP, druk i oprawa co najmniej 5 tytułów (łącznie ok. 70 arkuszy wydawniczych) o wartości nie niższej niż 40.000,- złotych brutto, wykonaną dla jednego zleceniodawcy,
b) dla części B - druk i oprawa co najmniej 5 tytułów (łącznie ok. 70 arkuszy wydawniczych) o wartości nie niższej niż 20.000,- złotych brutto, wykonaną dla jednego zleceniodawcy.
UWAGA! W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na dwie części (A i B), Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt. 4 za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej usługi, o której mowa w pkt. 4 ppkt. a).
Zamawiający uzna usługi, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
5. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, t.j. co najmniej:
a) dla części A- maszyną drukarską czterokolorową, naświetlarką płyt CTP, oklejarką, krajarką,
b) dla części B - maszyną do druku cyfrowego, oklejarką, krajarką.
spełnia/nie spełnia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
6.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
9.wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty:
10.zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikat jakości ISO/ 9001/2000.
11.Cennik tytułów (dla tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), zgodnie z załącznikiem nr 1.1a i/lub 1.1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu cennika),
12.dwie książki w formacie B5 (168 x 240 mm):
- jedna książka w oprawie całopapierowej (twardej), foliowanej;
- jedna książka w oprawie broszurowej, foliowanej
obydwie książki winny zawierać fotografie kolorowe.
Powyższy wymóg dotyczy zarówno sytuacji ubiegania się o udzielenie zamówienia na obie części (A i B), jak również ubiegania się o udzielenie zamówienia tylko na jedną część (A lub B). W obu tych przypadkach Wykonawca winien złożyć dwie książki, o których mowa wyżej.
Dokumenty wymienione w pkt. 7-9 oraz 10 należy złożyć formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Ocena techniczna druku - 20.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, pokój nr 69 (III piętro)
40-007 Katowice
w godz.: od 08:00 do 10:00 oraz od 13:00 do 14:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:30, miejsce:
Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, pokój nr 69 (III piętro)
40-007 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.12.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - druk techniką offsetową z płyt CTP (bloków i okładek) - wykonanie 4 tytułów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk techniką offsetową z płyt CTP (bloków i okładek) - wykonanie 4 tytułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ocena techniczna druku - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - druk techniką cyfrową (bloków) oraz techniką cyfrową lub offsetową (okładek/oklejek, wyklejek i wklejek) - wykonanie 17 tytułów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk techniką cyfrową (bloków) oraz techniką cyfrową lub offsetową (okładek/oklejek, wyklejek i wklejek) - wykonanie 17 tytułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Ocena techniczna druku - 20.00
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.