eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług poligraficznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Katowice: Świadczenie usług poligraficznych

Numer ogłoszenia: 323615 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych
.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług poligraficznych
Część A - druk techniką offsetową z płyt CTP (bloków i okładek) - wykonanie 4 tytułów
Część B - druk techniką cyfrową (bloków) oraz techniką cyfrową lub offsetową okładek/oklejek, wyklejek i wklejek) - wykonanie 17 tytułów
.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
Część A: 600,00 PLN ( słownie: sześćset złotych 00/100)
Część B: 1.600,00 PLN ( słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1.określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych
    2.wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (dostarczone wg. zasady określonej w cz. II pkt.3 SIWZ).
    4. wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat wykonał, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia,
    Jako usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna usługę, której przedmiotem był:
    a) dla części A- naświetlanie płyt CTP, druk i oprawa co najmniej 5 tytułów (łącznie ok. 70 arkuszy wydawniczych) o wartości nie niższej niż 40.000,- złotych brutto, wykonaną dla jednego zleceniodawcy,
    b) dla części B - druk i oprawa co najmniej 5 tytułów (łącznie ok. 70 arkuszy wydawniczych) o wartości nie niższej niż 20.000,- złotych brutto, wykonaną dla jednego zleceniodawcy.
    UWAGA! W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na dwie części (A i B), Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt. 4 za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej usługi, o której mowa w pkt. 4 ppkt. a).
    Zamawiający uzna usługi, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
    5. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, t.j. co najmniej:
    a) dla części A- maszyną drukarską czterokolorową, naświetlarką płyt CTP, oklejarką, krajarką,
    b) dla części B - maszyną do druku cyfrowego, oklejarką, krajarką.
    spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    6.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
    9.wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty:
    10.zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikat jakości ISO/ 9001/2000.
    11.Cennik tytułów (dla tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), zgodnie z załącznikiem nr 1.1a i/lub 1.1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu cennika),
    12.dwie książki w formacie B5 (168 x 240 mm):
    - jedna książka w oprawie całopapierowej (twardej), foliowanej;
    - jedna książka w oprawie broszurowej, foliowanej
    obydwie książki winny zawierać fotografie kolorowe.
    Powyższy wymóg dotyczy zarówno sytuacji ubiegania się o udzielenie zamówienia na obie części (A i B), jak również ubiegania się o udzielenie zamówienia tylko na jedną część (A lub B). W obu tych przypadkach Wykonawca winien złożyć dwie książki, o których mowa wyżej.
    Dokumenty wymienione w pkt. 7-9 oraz 10 należy złożyć formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
    .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Ocena techniczna druku - 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Uniwersytet Śląski

Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, pokój nr 69 (III piętro)
40-007 Katowice
w godz.: od 08:00 do 10:00 oraz od 13:00 do 14:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:30, miejsce:
Uniwersytet Śląski

Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, pokój nr 69 (III piętro)
40-007 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.12.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - druk techniką offsetową z płyt CTP (bloków i okładek) - wykonanie 4 tytułów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk techniką offsetową z płyt CTP (bloków i okładek) - wykonanie 4 tytułów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Ocena techniczna druku - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - druk techniką cyfrową (bloków) oraz techniką cyfrową lub offsetową (okładek/oklejek, wyklejek i wklejek) - wykonanie 17 tytułów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk techniką cyfrową (bloków) oraz techniką cyfrową lub offsetową (okładek/oklejek, wyklejek i wklejek) - wykonanie 17 tytułów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Ocena techniczna druku - 20.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.