Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Radziejów: Dostawa sprzętu okulistycznego do realizacji zadania pn. Rehabilitacja osób niepełnosprawnych w zakresie układu ruchu i narządu wzroku poprzez doposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych po uprzedniej diagnozie lekarskiej - oznaczenie sprawy PN-04/2013.
Numer ogłoszenia: 32367 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu okulistycznego do realizacji zadania pn. Rehabilitacja osób niepełnosprawnych w zakresie układu ruchu i narządu wzroku poprzez doposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych po uprzedniej diagnozie lekarskiej - oznaczenie sprawy PN-04/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu do prowadzenia rehabilitacji narządu wzroku w zakresie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A, na podstawie zawartej umowy nr SP-II.9211.1.11.3041.5.2013 z dnia 17 stycznia 2013 roku. 1).Tonometr bezdotykowy z pachymetrem - 1 kpl kpl. 2).Lampa szczelinowa - 1 kpl. 3).Autorefraktometr - 1 kpl. 4).Polomierz z zestawem komputerowym - 1 kpl. 2.Sprzęt objęty przedmiotem zamówienia, wyszczególniony w tabeli A winien być fabrycznie nowy , rok produkcji 2013, nieużywany i nie eksponowany. Określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw producenta ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem , że zaoferowany sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymienione w niniejszym załączniku nr 2.1 do 2.4 siwz. 3.Wymagania graniczne przedmiotu zamówienia dotyczące parametrów technicznych zostały zapisane w załączniku nr 2.1 do 2.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.W celu potwierdzenia parametrów należy dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanego sprzętu i urządzeń. 5.Do oferty należy dołączyć dokumenty, świadectwa dopuszczające sprzęt do stosowania na terenie Polski certyfikaty CE- przetłumaczone na język polski. 6. Wykonawca wyraża zgodę na termin płatności do 30 dni. 7.Oferowany sprzęt musi być kompletny, gotowy do użycia i zainstalowany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 9.Wymagania dotyczące warunków bezpłatnej obsługi serwisowej w ramach gwarancji, serwisu pogwarancyjnego, szkolenia personelu instrukcji obsługi i dokumentów dopuszczających sprzęt i urządzenia do użytkowania w szpitalach na terenie Polski. 1) Wymagania dotyczące bezpłatnej obsługi serwisowej w ramach gwarancji: a) okres gwarancji na zainstalowany sprzęt min. 24 miesiące. b) Wykonawca zobowiązany jest do podania w swej ofercie okresu gwarancji z zastrzeżeniem, ze okres udzielonej gwarancji musi być większy lub równy okresowi określonemu w pkt 9 ppkt 1) lit. a niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany jest do podania , wraz z ofertą warunków udzielonej gwarancji. 2) Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny: a) dostępność części zamiennych minimum 10 lat, b) serwis na terenie Polski. 3) Szkolenie personelu i dokumenty: a)Wykonawca na swój koszt zapewni szkolenie stanowiskowe u Zamawiającego dla personelu wskazanego przez Zamawiającego z wystawieniem certyfikatów w zakresie bezpiecznej i bezawaryjnej obsługi sprzętu. b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim wraz z dostawą i instalacją przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/, na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/, na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/, na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/, na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę opisu sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/, na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz). 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do siwz). 4. Oświadczenie dotyczące przesłanki wynikającej z art. 24 us. 2 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z listą, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do siwz. 5.Wykaz /części zamówienia/ (załącznik nr 5 do siwz). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, s.c.) każdy oddzielnie przedstawi dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo pełnomocnika lub lidera upoważniające do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty, chyba że co innego wynika z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu. 6.Na podstawie art. 26 ust. 2 b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 12:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów lokal nr 2-100 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.