Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 323704 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.uw.gov.pl,Ogłoszenia/ Zamówienia publiczne/ Przetargi /
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 24 części i dotyczy dostawy następujących urządzeń: CZĘŚĆ 1 Zestaw komputerowy - typ 1 - z monitorem (Ilość: 3 szt.) CZĘŚĆ 2 Zestaw komputerowy - typ 2 - z monitorem (Ilość: 38 szt.) CZĘŚĆ 3 Zestaw komputerowy - typ 3 - z jednym (1) monitorem (Ilość: 9 szt.) Zestaw komputerowy - typ 3 - z dwoma (2) monitorami (Ilość: 3 szt.) CZĘŚĆ 4 Komputer przenośny - typ 1 (Ilość: 1 szt.) CZĘŚĆ 5 Komputer przenośny - typ 2 (Ilość: 1 szt.) CZĘŚĆ 6 Komputer przenośny - typ 3 (Ilość: 6 szt.) CZĘŚĆ 7 Komputer przenośny - typ 4 (Ilość: 3 szt.) CZĘŚĆ 8 Komputer przenośny - typ 5 (Ilość: 5 szt.) CZĘŚĆ 9 Monitor - typ 1 (Ilość: 7 szt.) Dysk twardy - typ 1 (2,5 USB) (Ilość: 1 szt.) CZĘŚĆ 10 Zewnętrzna nagrywarka Blu-Ray (Ilość: 1 szt.) Drukarka etykiet (Ilość: 1 szt.) CZĘŚĆ 11 Drukarka kodów kreskowych (Ilość: 8 szt.) CZĘŚĆ 12 Drukarka - typ 1 (Ilość: 3 szt.) Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 1 szt.) CZĘŚĆ 13 Urządzenie wielofunkcyjne - typ 2 (Ilość: 4 szt.) CZĘŚĆ 14 Skaner dokumentów A4 - typ 1 - biurkowy (Ilość: 1 szt.) Skaner dokumentów A4 - typ 2 - ręczny (Ilość: 3 szt.) CZĘŚĆ 15 Slot rozszerzenia do monitora interaktywnego (Ilość: 1 szt.) CZĘŚĆ 16 Czytnik kart inteligentnych (Ilość: 2 szt.) CZĘŚĆ 17 Serwer pamięci masowej (Ilość: 2 szt.) Dysk do serwera pamięci masowej (Ilość: 8 szt.) CZĘŚĆ 18 Terminal - WCPR (Ilość: 1szt.) CZĘŚĆ 19 Kopertownica (Ilość: 1 szt.) CZĘŚĆ 20 Serwer - typ 1 (Ilość: 2 szt.) CZĘŚĆ 21 Oprogramowanie - typ 1 (Pakiet biurowy) (Ilość: 65 szt.) Oprogramowanie - typ 2 (Pakiet biurowy) (Ilość: 3 szt.) CZĘŚĆ 22 Oprogramowanie - typ 3 (PDF) (Ilość: 6 szt.) CZĘŚĆ 23 Oprogramowanie - typ 4 (Licencje dostępowe - Server CAL) (Ilość: 550 szt.) CZĘŚĆ 24 Oprogramowanie - typ 5 (Pakiet graficzny) (Ilość: 1 szt.) Oprogramowanie - typ 6 (Manager plików) (Ilość: 10 szt.) Oprogramowanie - typ 7 (Przeglądarka plików graficznych) (Ilość: 10 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ ( zawierającym opisy 24 części zamówienia).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.82.30.00 - Serwery plików 30.21.51.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów zminiaturyzowanych 30.13.11.00 - Maszyny do składania papieru lub kopert 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość wymaganego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po stronie żadnej ze Stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. Powyższe dopuszczalne jest tylko wówczas, gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa). 4) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl. Ogłoszenia /Zamówienia publiczne/Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, piętro I pok. 175.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Obsługi Gospodarczej w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecin, piętro I pok. 189.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa komputera stacjonarnego (stacji obliczeniowej) na potrzeby WIEiT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.