eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówDostawazestawów komputerowych, drukarek laserowych kolorowych, tabletów oraz dostawa i montaż switcha - 4 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 323706 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Myszków: Dostawa: zestawów komputerowych, drukarek laserowych kolorowych, tabletów oraz dostawa i montaż switcha - 4 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, krajowy numer identyfikacyjny 15139907700000, ul. ul. Pułaskiego  6, 42300   Myszków, woj. śląskie, państwo , tel. 343 159 100, e-mail starostwo@powiatmyszkowski.pl, faks 343 159 160.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatmyszkowski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://powiatmyszkowski.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: zestawów komputerowych, drukarek laserowych kolorowych, tabletów oraz dostawa i montaż switcha - 4 części
Numer referencyjny: OR-I.272.8.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: zestawów komputerowych, drukarek laserowych kolorowych, tabletów oraz dostawa i montaż switcha. Zamówienie składa się z 4 części. Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk. Przedmiotem umowy jest dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ. Część 2 - Dostawa drukarek laserowych kolorowych w ilości 4 sztuk. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych w ilości 4 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 2 do SIWZ. Część 3 - Dostawa tabletów w ilości 17 sztuk. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletów w ilości 17 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 3 do SIWZ. Część 4 - Dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki. zwanej dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usługi gwarancyjnej sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Rodzaj zamówienia: dostawa 3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Komputer biurkowy Dodatkowy kod: 30231310-3 Wyświetlacze płaskie 30237460-1 Klawiatury komputerowe 30237410-6 Myszka komputerowa 48620000-0 Systemy operacyjne Część 2 - Dostawa drukarek laserowych kolorowych w ilości 4 sztuk Główny kod: 30232110-8 - Drukarki laserowe Część 3 - Dostawa tabletów w ilości 17 sztuk Główny kod: 30213200-7 - Komputer tablet Część 4 - Dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki. Główny kod: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne:. Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załączniki od Nr 1 do Nr 4 - dla odpowiednich części). 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania "równoważne" co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089). 8. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie: - Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.), - Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami) - Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 9. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ. 10. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. 11. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych w §4 projektu umowy w zakresie odpowiednich części postępowania - (odpowiednio Załącznik Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8 do SIWZ). 12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności. 13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim. 15. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące - Załączniki do SIWZ od Nr 5 do Nr 8- odpowiednio dla każdej części zamówienia. 16. Zamówienie jest udzielane w częściach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 4. Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej, kilku lub wszystkich części. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp. 19. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy zloty (PLN). 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 22. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 23. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42- 300 Myszków

II.5) Główny kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV:30231310-3, 30237460-1, 30237410-6, 48650000-0, 30232110-8, 30213200-7, 34420000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 35


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia dla Części 1, Części 2, Części 3, Części 4: Wyniesie: minimalnie 25 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie określał szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W zakresie Części 1- Dostawa zestawów komputerowych 1) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub dokument równoważny. 2) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub dokument równoważny. 3) Deklaracja zgodności CE dla jednostek centralnych. 4) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub dokument równoważny. 5) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star lub równoważny (dla monitora). 2W zakresie Części 4- Dostawa i montaż switcha 1) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub dokument równoważny. 2) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub dokument równoważny. 3) Deklaracja zgodności CE dla switcha. 4) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub dokument równoważny

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (dot. spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): 7.3.3.1 W zakresie Części 1- Dostawa zestawów komputerowych 6) W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego - wymagane jest oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. 7) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - Wzór oświadczenia Załącznik Nr 15 do SIWZ. 7.3.3.2W zakresie Części 4- Dostawa i montaż switcha 8) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - Wzór oświadczenia Załącznik Nr 15 do SIWZ. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - część 1 wg załącznika Nr 9 do SIWZ i/lub wypełniony i podpisany formularz ofertowy - część 2 wg załącznika Nr 10 do SIWZ i/lub wypełniony i podpisany formularz ofertowy - część 3 wg załącznika Nr 11 do SIWZ i/lub wypełniony i podpisany formularz ofertowy - część 4 wg załącznika Nr 12 do SIWZ. 2. Oświadczenia (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) - załącznik Nr 13 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium - w zakresie części 1 zamówienia. 4. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Część 1 : Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Część 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Część 3: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Część 4: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: "Dostawa sprzętu komputerowego"- Cz.1 postępowania NR OR-I.272.8.2013 Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.10.2016 r. do godz. 1000 . 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zgodnie z art.46 ust.3 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.2. Zasady zwrotu wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy, wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.3. Utrata wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę najkorzystniejszego. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) Działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie majacym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT, 3) zmiany przedmiotu umowy - w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk. Przedmiotem umowy jest dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8, 30231310-3, 30237460-1, 30237410-6, 48650000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Dodatkowe cechy funkcjonalne jednostki centralnej30
Termin wykonania zamówienia10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia dla Części 1, Wyniesie: minimalnie 25 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ). 2.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: 2.1 Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych 2.1.1 Cena - waga kryterium 60% Punkty za kryterium "Cena" zostaną przyznane na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 9 do SIWZ). Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: Wartość punktowa = 60 x (Cmin/Cb) gdzie: Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert (cena brutto), Cb - cena oferty badanej (cena brutto). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. 2.1.2 Dodatkowe cechy funkcjonalne jednostki centralnej - waga kryterium 30% Punkty za kryterium "Dodatkowe cechy funkcjonalne jednostki centralnej" zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 9 do SIWZ). Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy wynosi 30 pkt: system diagnostyczny typ 1 - 5 pkt system diagnostyczny typ 2 - 5 pkt numer seryjny zapisany w firmware - 5 pkt dodatkowe cechy obudowy - 9 pkt sprawność zasilacza - 6 pkt Dla pozycji "sprawność zasilacza" należy wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 9 do SIWZ) tylko jeden wariant odpowiedzi. W przypadku wskazania w wymienionej pozycji kilku wariantów odpowiedzi oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA!!! W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 9 do SIWZ) wariantu odpowiedzi dla poszczególnych pozycji w tabeli, Zamawiający przyjmie zerową punktację dla danej pozycji. 2.1.3 Termin wykonania zamówienia - waga kryterium 10% Punkty za kryterium "Termin wykonania zamówienia" zostaną przyznane na podstawie terminu, tj. ilości dni realizacji zamówienia- wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 9 do SIWZ). Najwyższą ilość punktów Zamawiający przyzna wykonawcy, który zobowiąże się do wykonania zamówienia w jak najkrótszym terminie, ale z uwzględnieniem terminów wskazanych przez Zamawiającego, tj. minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 25 dni, maksymalny 35 dni o daty zawarcia umowy. Wartość punktowa = 10 x (Tn/Tb) gdzie: Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, tj.25 dni Tb - termin realizacji (ilość dni) zamówienia oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 10 pkt. UWAGA!!! W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 9 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia krótszego niż 25 dni Zamawiający przyzna punktację liczoną jak dla 25 dni. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 9 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 35 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 9 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 35 dni i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie 35 dniowy termin realizacji umowy. Punkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru: C + F + T a suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C - punkty przyznane w kryterium "Cena", F - punkty przyznane w kryterium "Dodatkowe cechy funkcjonalne jednostki centralnej", T - punkty przyznane w kryterium ,,Termin wykonania zamówienia´´. Oferta musi być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Część 1 : Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).


Część nr: 2    Nazwa: Dostawa drukarek laserowych kolorowych w ilości 4 sztuk.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych w ilości 4 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Dodatkowe cechy funkcjonalne drukarki 20
Okres gwarancji10
Termin wykonania zamówienia10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia dla Części 2 Wyniesie: minimalnie 25 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ). Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: 2.2 Część 2 - Dostawa drukarek laserowych kolorowych 2.2.1 Cena - waga kryterium 60% Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto otrzyma 60 pkt. Punkty za kryterium "Cena" zostaną przyznane na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ). Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: Wartość punktowa = 60 x (Cmin/Cb) gdzie: Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert (cena brutto), Cb - cena oferty badanej (cena brutto). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. 2.2.2 Dodatkowe cechy funkcjonalne drukarki - waga kryterium 20% Punkty za kryterium "Dodatkowe cechy funkcjonalne drukarki" zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ). Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy wynosi 20 pkt: obsługa sieci bezprzewodowej IEEE 802.11b/g/n - 10 pkt obsługa sieci przewodowe j 10Base-T/100Base-TX - 10 pkt W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) wariantu odpowiedzi dla poszczególnych pozycji w tabeli, Zamawiający przyjmie zerową punktacje dla danej pozycji. 2.2.3 Okres gwarancji - waga kryterium 10% Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji, wpisanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ). Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Punktacja będzie obliczana według wzoru: Wartość punktowa = (Gb/Gmax) x 10 gdzie: Gb - okres gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie. Gmax - maksymalny okres gwarancji - 36 miesięcy Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ) okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Punkty za gwarancję przyznawane będą do maksymalnego okresu 36 miesięcy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ) okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, punkty będą liczone jak dla okresu 36 miesięcy. 2.2.4 Termin wykonania zamówienia - waga kryterium 10% Punkty za kryterium "Termin wykonania zamówienia" zostaną przyznane na podstawie terminu, tj. ilości dni realizacji zamówienia- wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ). Najwyższą ilość punktów Zamawiający przyzna wykonawcy, który zobowiąże się do wykonania zamówienia w jak najkrótszym terminie, ale z uwzględnieniem terminów wskazanych przez Zamawiającego, tj. minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 25 dni, maksymalny 35 dni o daty zawarcia umowy. Wartość punktowa = 10 x (Tn/Tb) gdzie: Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, tj.25 dni Tb - termin realizacji (ilość dni) zamówienia oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 10 pkt. UWAGA!!! W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia krótszego niż 25 dni Zamawiający przyzna punktację liczoną jak dla 25 dni. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 35 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 35 dni i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie 35 dniowy termin realizacji umowy. Punkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru: C + F + G + T a suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C - punkty przyznane w kryterium "Cena", F - punkty przyznane w kryterium "Dodatkowe cechy funkcjonalne drukarki", G - punkty przyznane w kryterium ,,Okres gwarancji" T - punkty przyznane w kryterium ,,Termin wykonania zamówienia´´.


Część nr: 3    Nazwa: Dostawa tabletów w ilości 17 sztuk.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletów w ilości 17 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji20
Termin wykonania zamówienia20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia dla Części 3 Wyniesie: minimalnie 25 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ). Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: 2.3 Część 3 - Dostawa tabletów 2.3.1 Cena - waga kryterium 60% Punkty za kryterium "Cena" zostaną przyznane na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 11 do SIWZ). Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: Wartość punktowa = 60 x (Cmin/Cb) gdzie: Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert (cena brutto), Cb - cena oferty badanej (cena brutto). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. 2.3.2 Okres gwarancji - waga kryterium 20% Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji, wpisanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 11 do SIWZ). Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy. Punktacja będzie obliczana według wzoru: Wartość punktowa = (Gb/Gmax) x 20 gdzie: Gb - okres gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie. Gmax - maksymalny okres gwarancji - 48 miesięcy Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 11 do SIWZ) okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Punkty za gwarancję przyznawane będą do maksymalnego okresu 48 miesięcy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 11 do SIWZ) okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, punkty będą liczone jak dla okresu 48 miesięcy. 2.3.3 Termin wykonania zamówienia - waga kryterium 20% Punkty za kryterium "Termin wykonania zamówienia" zostaną przyznane na podstawie terminu, tj. ilości dni realizacji zamówienia- wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 11 do SIWZ). Najwyższą ilość punktów Zamawiający przyzna wykonawcy, który zobowiąże się do wykonania zamówienia w jak najkrótszym terminie, ale z uwzględnieniem terminów wskazanych przez Zamawiającego, tj. minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 25 dni, maksymalny 35 dni o daty zawarcia umowy. Wartość punktowa = 20 x (Tn/Tb) gdzie: Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, tj.25 dni Tb - termin realizacji (ilość dni) zamówienia oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 20 pkt. UWAGA!!! W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 11 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia krótszego niż 25 dni Zamawiający przyzna punktację liczoną jak dla 25 dni. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 11 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 35 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 11 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 35 dni i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie 35 dniowy termin realizacji umowy. Punkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru: C + G + T a suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C - punkty przyznane w kryterium "Cena", G - punkty przyznane w kryterium ,,Okres gwarancji", T - punkty przyznane w kryterium ,,Termin wykonania zamówienia´´. Oferta musi być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.


Część nr: 4    Nazwa: Dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki. zwanej dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usługi gwarancyjnej sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji30
Termin wykonania zamówienia10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia dla , Części 4: Wyniesie: minimalnie 25 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ). Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: 2.4 Część 4 - Dostawa i montaż switcha 2.4.1 Cena - waga kryterium 60% Punkty za kryterium "Cena" zostaną przyznane na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 12 do SIWZ). Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: Wartość punktowa = 60 x (Cmin/Cb) gdzie: Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert (cena brutto), Cb - cena oferty badanej (cena brutto). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. 2.4.2 Okres gwarancji - waga kryterium 30% Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji, wpisanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 12 do SIWZ). Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Punktacja będzie obliczana według wzoru: Wartość punktowa = (Gb/Gmax) x 30 gdzie: Gb - okres gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie. Gmax - maksymalny okres gwarancji - 120 miesięcy Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 12 do SIWZ) okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Punkty za gwarancję przyznawane będą do maksymalnego okresu 120 miesięcy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 12 do SIWZ) okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, punkty będą liczone jak dla okresu 120 miesięcy. 2.4.3 Termin wykonania zamówienia - waga kryterium 10% Punkty za kryterium "Termin wykonania zamówienia" zostaną przyznane na podstawie terminu, tj. ilości dni realizacji zamówienia- wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 12 do SIWZ). Najwyższą ilość punktów Zamawiający przyzna wykonawcy, który zobowiąże się do wykonania zamówienia w jak najkrótszym terminie, ale z uwzględnieniem terminów wskazanych przez Zamawiającego, tj. minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 25 dni, maksymalny 35 dni o daty zawarcia umowy. Wartość punktowa = 10 x (Tn/Tb) gdzie: Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, tj.25 dni Tb - termin realizacji (ilość dni) zamówienia oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 10 pkt. UWAGA!!! W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 12 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia krótszego niż 25 dni Zamawiający przyzna punktację liczoną jak dla 25 dni. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 12 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 35 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 12 do SIWZ) terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 35 dni i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie 35 dniowy termin realizacji umowy. Punkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru: C + G + T a suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C - punkty przyznane w kryterium "Cena", G - punkty przyznane w kryterium ,,Okres gwarancji" T - punkty przyznane w kryterium ,,Termin wykonania zamówienia´´.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.