To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-14
Ogłoszenie nr 367045 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.
Myszków: Dostawa: zestawów komputerowych, drukarek laserowych kolorowych, tabletów oraz dostawa i montaż switcha - 4 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323706-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, krajowy numer identyfikacyjny
15139907700000, ul.
ul. Pułaskiego
6,
42300
Myszków, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 159 100, faks
343 159 160, e-mail
starostwo@powiatmyszkowski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: zestawów komputerowych, drukarek laserowych kolorowych, tabletów oraz dostawa i montaż switcha - 4 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr OR-I.272.8.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: zestawów komputerowych, drukarek laserowych kolorowych, tabletów oraz dostawa i montaż switcha. Zamówienie składa się z 4 części. Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk. Przedmiotem umowy jest dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ. Część 2 - Dostawa drukarek laserowych kolorowych w ilości 4 sztuk. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych w ilości 4 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 2 do SIWZ. Część 3 - Dostawa tabletów w ilości 17 sztuk. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletów w ilości 17 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 3 do SIWZ. Część 4 - Dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki. zwanej dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usługi gwarancyjnej sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Rodzaj zamówienia: dostawa 3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Część 1 - Dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk 30213300-8 Komputer biurkowy Dodatkowy kod: 30231310-3 Wyświetlacze płaskie 30237460-1 Klawiatury komputerowe 30237410-6 Myszka komputerowa 48620000-0 Systemy operacyjne Część 2 - Dostawa drukarek laserowych kolorowych w ilości 4 sztuk Główny kod: 30232110-8 - Drukarki laserowe Część 3 - Dostawa tabletów w ilości 17 sztuk Główny kod: 30213200-7 - Komputer tablet Część 4 - Dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki. Główny kod: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne:. Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załączniki od Nr 1 do Nr 4 - dla odpowiednich części). 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania "równoważne" co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089). 8. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie: - Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.), - Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami) - Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 9. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ. 10. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. 11. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych w §4 projektu umowy w zakresie odpowiednich części postępowania - (odpowiednio Załącznik Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8 do SIWZ). 12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności. 13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim. 15. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące - Załączniki do SIWZ od Nr 5 do Nr 8- odpowiednio dla każdej części zamówienia. 16. Zamówienie jest udzielane w częściach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 4. Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej, kilku lub wszystkich części. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp. 19. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy zloty (PLN). 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 22. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 23. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42- 300 Myszków
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
30231310-3,
30237460-1,
30237410-6,
48650000-0,
30232110-8,
30213200-7,
34420000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych w ilości 27 sztuk. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106511.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 99131.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa drukarek laserowych kolorowych w ilości 4 sztuk. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając zgodnie z art.93 ust.1 pkt1) ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 2. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta dla Części Nr 2 postępowania. Zamawiający ma ustawowy obowiązek unieważnić postępowanie przetargowe, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa tabletów w ilości 17 sztuk. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30579.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42342.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa i montaż switcha w ilości 1 sztuki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając zgodnie z art.93 ust.1 pkt1) ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 4. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta dla Części Nr 4 postępowania. Zamawiający ma ustawowy obowiązek unieważnić postępowanie przetargowe, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.