eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup i dostawa produktów do sterylizacji dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części zamówienia Część nr 1 - Opakowania do sterylizacji Część nr 2 - System monitoringu zanieczyszczeń ATP Część nr 3 - Testy chemiczne do kontroli pary wodnej Część nr 4 - Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną Część nr 5 - Testy kontroli dezynfekcji termicznej, rutynowej kontroli mycia Część nr 6 - Etykiety do metkownicy Część nr 7 - Materiały eksploatacyjne dla sterylizacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Chorzów: Zakup i dostawa produktów do sterylizacji dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części zamówienia Część nr 1 - Opakowania do sterylizacji Część nr 2 - System monitoringu zanieczyszczeń ATP Część nr 3 - Testy chemiczne do kontroli pary wodnej Część nr 4 - Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną Część nr 5 - Testy kontroli dezynfekcji termicznej, rutynowej kontroli mycia Część nr 6 - Etykiety do metkownicy Część nr 7 - Materiały eksploatacyjne dla sterylizacji
Numer ogłoszenia: 324374 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270022 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów do sterylizacji dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części zamówienia Część nr 1 - Opakowania do sterylizacji Część nr 2 - System monitoringu zanieczyszczeń ATP Część nr 3 - Testy chemiczne do kontroli pary wodnej Część nr 4 - Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną Część nr 5 - Testy kontroli dezynfekcji termicznej, rutynowej kontroli mycia Część nr 6 - Etykiety do metkownicy Część nr 7 - Materiały eksploatacyjne dla sterylizacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego łącznie dla wszystkich części wynosi (bez VAT) ok.: 153 735 zł tj. ok. 30 747 euro. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego dla część zamówienia: -nr 1 - Opakowania do sterylizacji wynosi 92570 zł -nr 2 - System monitoringu zanieczyszczeń ATP wynosi 4000 zł -nr 3 - Testy chemiczne do kontroli pary wodnej wynosi 14000 zł -nr 4 - Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną wynosi 7390 zł -nr 5 - Testy kontroli dezynfekcji termicznej, rutynowej kontroli mycia wynosi 13380 zł -nr 6 - Etykiety do metkownicy wynosi 21000 zł -nr 7 - Materiały eksploatacyjne dla sterylizacji wynosi 1395 zł Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w granicach do 20% zamówienia podstawowego, tym samym wartość szacunkowa zamówienia zmniejszonego o 20 % łącznie dla wszystkich części wynosi (bez VAT) 122 988 zł, natomiast wartość szacunkowa zamówienia zwiększonego o 20 % łącznie dla wszystkich części wynosi (bez VAT) 184 482 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część zamówienia nr 1 - Opakowania do sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41425,80

  • Oferta z najniższą ceną: 41425,80 / Oferta z najwyższą ceną: 63944,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część zamówienia nr 2 - System monitoringu zanieczyszczeń ATP,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER-MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5994,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5994,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5994,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część zamówienia nr 3 - Testy chemiczne do kontroli pary wodnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KTG Semigat S.A., ul. Ratuszowa 11 /318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9024,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21038,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część zamówienia nr 4 - Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STERIGAT Sp. z o.o. Adres korespondencyjny ul. Bukowiecka 92 lok. 23, 03-893 Warszawa, ul. Zaściankowa 50, 02-989 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6346,70

  • Oferta z najniższą ceną: 6346,70 / Oferta z najwyższą ceną: 13106,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część zamówienia nr 5 - Testy kontroli dezynfekcji termicznej, rutynowej kontroli mycia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIA-MED. Sp. z o.o., ul. Lublańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13947,12

  • Oferta z najniższą ceną: 13947,12 / Oferta z najwyższą ceną: 13947,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część zamówienia nr 6 - Etykiety do metkownicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno-Handlowe AMED Biuro: ul. Słowikowskiego 39 05-090 Raszyn, ul. Umińskiego 3/8,, 03-984 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22715,70

  • Oferta z najniższą ceną: 22715,70 / Oferta z najwyższą ceną: 22715,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część zamówienia nr 7 - Materiały eksploatacyjne dla sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KTG Semigat S.A., ul. Ratuszowa 11 /318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1395,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1632,65

  • Oferta z najniższą ceną: 1632,65 / Oferta z najwyższą ceną: 1632,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.