To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Szepietowo: Świadczenie usług cateringowych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach realizacji projektu: Zasady otrzymywania dopłat bezpośrednich a obowiązek spełnienia przez gospodarstwo zasad wzajemnej zgodności, ze szczególnym uwzględnieniem programów zwalczania chorób zakaźnych w województwie podlaskim, realizowanego w ramach PROW 2007-2013, oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie.
Numer ogłoszenia: 324385 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317508 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, 13 13, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 2758946, faks 086 2758951.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach realizacji projektu: Zasady otrzymywania dopłat bezpośrednich a obowiązek spełnienia przez gospodarstwo zasad wzajemnej zgodności, ze szczególnym uwzględnieniem programów zwalczania chorób zakaźnych w województwie podlaskim, realizowanego w ramach PROW 2007-2013, oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach realizacji projektu: Zasady otrzymywania dopłat bezpośrednich a obowiązek spełnienia przez gospodarstwo zasad wzajemnej zgodności, ze szczególnym uwzględnieniem programów zwalczania chorób zakaźnych w województwie podlaskim, realizowanego w ramach PROW 2007-2013, oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie. 2. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik 1A SIWZ), w ilościach i terminach określonych w załączniku nr 1B SIWZ. 3. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ na poszczególne zadania, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy. 4. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania, dowozu i podawania serwisu kawowego i obiadów w dni wskazane przez Zamawiającego w harmonogramie do miejsca i sali, w której będzie odbywało się szkolenie (Załącznik nr 1B SIWZ), b) świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, c) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm. łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy), d) transportu posiłków w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, e) dostarczenia szczelnych pojemników na zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz odpady żywnościowe, f) usunięcia, po spożyciu posiłków zużytych naczyń jednorazowego użytku oraz wszelkich odpadów żywnościowych. 5. Serwis kawowy: musi być dostępny dla uczestników szkoleń od początku zajęć (od godz. 9.00) do czasu ich zakończenia (czas trwania zajęć 6 godzin zegarowych). Zestaw serwis kawowy bez względu na liczbę uczestników szkolenia nie zmienia się. 6. Zestaw serwis kawowy na jeden dzień szkoleniowy składa się z: a) kawa - 5 l b) herbata - 5 l, c) woda niegazowana (0,5 l) - 10 butelek, d) cukier w saszetkach - (5g) - 50 szt., e) śmietanka do kawy w saszetkach (3g) - 30 szt., f) ciastka - 3 kg (3 rodzaje ciastek: 1kg ciastek kruchych, 1 kg wafelków, 1 kg ciastek z bakaliami), g) naczynia jednorazowe (kubki jednorazowe do napojów gorących (0,2 l) - 50 szt., kubki do napoi zimnych (0,2 l - 20 szt., talerzyki jednorazowe (śr. 23 cm) - 10 szt., mieszadełka jednorazowe - 50 szt.), h) serwetki (op. 100 szt.) - 1 opakowanie. 7. Obiad: a) musi być dostarczony o godz. 13.00 na miejsce usługi jako wyporcjowany w jednorazowych pojemnikach wraz z jednorazowymi sztućcami. Podawany po jednym posiłku każdego dnia szkoleniowego według załączonego harmonogramu na poszczególne zadania. b) każdy posiłek składa się z: zupy - 500 ml, dania głównego - min. 400 g, napoi - 250 ml W zestawie na jedną osobę: a) pierwszy dzień szkoleniowy: rosół z makaronem - 500 ml, kotlet schabowy - 180 g, ziemniaki - 200 g, surówka (bukiet surówek 3 rodzaje po 70 g), sok - 250 ml, b) drugi dzień szkoleniowy: pomidorowa z ryżem - 500 ml, kotlet de Volaille - 180 g, ziemniaki - 200 g, surówka (bukiet surówek 3 rodzaje po 70 g), sok - 250 ml..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło finansowania: Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Powiat augustowski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
- Maska Restaurant & Pub, Mariusz Haraburda,, ul. Rynek Zygmunta Augusta 9, 16-300 Augustów, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16027,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11088,00
Oferta z najniższą ceną: 9216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11088,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - powiat białostocki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwester Bort KRYSMAR, ul. Mostowa 9, 18-100 Łapy, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32054,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30960,00
Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45177,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - powiat grajewski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
- Maska Restaurant & Pub, Mariusz Haraburda, ul. Rynek Zygmunta Augusta 9, 16-300 Augustów, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10239,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7728,00
Oferta z najniższą ceną: 7728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10990,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - powiat moniecki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOŚCINIEC DWORAK BARBARA DWORAKOWSKA - Wspólnik Spółki Cywilnej
jakie przetargi wygrała firma
GOŚCINIEC DWORAK BARBARA DWORAKOWSKA - Wspólnik Spółki Cywilnej
- Z.G.U. DWORAK Dworakowska Barbara, ul. Tysiąclecia 25, 19-100 Mońki, 19-100 Mońki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10684,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8240,00
Oferta z najniższą ceną: 8240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 - powiat sejneński
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
- Maska Restaurant & Pub, Mariusz Haraburda, ul. Rynek Zygmunta Augusta 9, 16-300 Augustów, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16027,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12096,00
Oferta z najniższą ceną: 10416,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12096,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10 - powiat siemiatycki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU Małgorzata Kaczmarek, ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18698,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18228,00
Oferta z najniższą ceną: 18228,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18228,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11 - powiat sokólski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gastronomia Mieczysław Fiedorowicz, ul. Białostocka 34, 16-100 Sokółka, 16-100 Sokółka, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27720,00
Oferta z najniższą ceną: 27720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 12 - powiat suwalski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURANT & PUB MASKA MARIUSZ HARABURDA
- Maska Restaurant & Pub, Mariusz Haraburda, ul. Rynek Zygmunta Augusta 9, 16-300 Augustów, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30655,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23135,80
Oferta z najniższą ceną: 19896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23135,80
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 13 - powiat wysokomazowiecki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwester Bort KRYSMAR, ul. Mostowa 9, 18-100 Łapy, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24040,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20952,00
Oferta z najniższą ceną: 20952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20952,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie nr 14 - powiat zambrowski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwester Bort KRYSMAR, ul. Mostowa 9, 18-100 Łapy, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10684,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10320,00
Oferta z najniższą ceną: 10320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10320,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej nr 404 w Warszawie przy ul. Cyklamenów 28 na okres od 02.01.2025r. do 31.12.2025r."
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 86 mieszczącego się przy ul. Krupniczej 3 w Warszawie na okres od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.