Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-09
Wrocław: ZAKUP DWÓCH SAMOCHODÓW TYPU MIKROBUS
ORAZ SAMOCHODU CIĘŻAROWO - OSOBOWEGO
WYSOKIEJ MOBILNOŚCI
II postępowanie
nr sprawy 7/PN/2015
Numer ogłoszenia: 32445 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP DWÓCH SAMOCHODÓW TYPU MIKROBUS ORAZ SAMOCHODU CIĘŻAROWO - OSOBOWEGO WYSOKIEJ MOBILNOŚCI II postępowanie nr sprawy 7/PN/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W części I - zakup jednej sztuki samochodu ciężarowo-osobowego wysokiej mobilności zgodnego z homologacją M1G spełniającego określone przepisami prawa wymagania w zakresie przewozu siedmiu osób; Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy i być wyprodukowany w 2015 roku (dopuszcza się rok produkcji 2014). Pojazd musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie). Samochód musi być fabrycznie przystosowany do przewozu osób. W części II - zakup dwóch sztuk samochodów ogólnego przeznaczenia typu mikrobus, spełniających określone przepisami prawa wymagania w zakresie przewozu ośmiu dorosłych osób i kierowcy, ponadto posiadające wydzieloną przestrzeń do przewozu bagażu. Samochody będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i być wyprodukowane 2015 roku (dopuszcza się rok produkcji 2014). Pojazdy muszą być kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, fabrycznie przystosowane do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie) i muszą być fabrycznie przystosowane do przewozu osób - nie mogą to być samochody adaptowane z ciężarowych. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie parametrów, cech i wyposażenia określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oddzielnie dla każdej części. Pojazdy, stanowiące przedmiot zamówienia w I i II części, muszą być objęte oddzielnym ubezpieczeniem komunikacyjnym ze zniesieniem udziału własnego Zamawiającego - minimum roczny pakiet ubezpieczeniowy obejmujący AC, OC, NW oraz Assistance 24 h. Polisy muszą być wystawione na Zamawiającego. Polisa AC powinna obejmować pełną kompensację szkód związanych z uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą pojazdu oraz powinna pokrywać dodatkowo koszty: holowania pojazdu z miejsca zdarzenia, innych pomocowych usług. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej. Wymaga się, aby pojazdy będące przedmiotem zamówienia charakteryzowały się następującymi parametrami: - Zużycie energii przez pojazd, wyznaczone w jeździe mieszanej w teście według regulaminu 83 EKG ONZ lub Rozporządzenia (WE) nr 715/2007; - Emisja dwutlenku węgla zmierzona zgodnie z regulaminem 101 EKG ONZ; - Pojazdy spełniały co najmniej normę EURO 5 pod względem emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. Dostarczone samochody muszą posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (karty pojazdów, wyciągi ze świadectwa homologacji, karty gwarancyjne, książki serwisowe, instrukcje obsługi oraz dokumentację techniczną)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00-8, 34.11.33.00-5, 34.11.44.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność obejmująca przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć oddzielnie dla każdej części opis techniczny przedmiotu zamówienia - załącznik 4
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego- załącznik A. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 5 Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp - załącznik 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - ZUŻYCIE ENERGII - 5
- 3 - EMISJA DWUTLENKU WĘGLA - 5
- 4 - EMISJA ZANIECZYSZCZEŃ - 5
- 5 - TERMIN REALIZACJI - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana nr rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, Kancelaria Jawna - budynek nr 8 pokój 121 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SAMOCHÓD CIĘŻAROWO-OSOBOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki samochodu ciężarowo-osobowego wysokiej mobilności zgodnego z homologacją M1G spełniającego określone przepisami prawa wymagania w zakresie przewozu siedmiu osób; Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy i być wyprodukowany w 2015 roku (dopuszcza się rok produkcji 2014). Pojazd musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie). Samochód musi być fabrycznie przystosowany do przewozu osób. Samochód musi być objęty oddzielnym ubezpieczeniem komunikacyjnym ze zniesieniem udziału własnego Zamawiającego - minimum roczny pakiet ubezpieczeniowy obejmujący AC, OC, NW oraz Assistance 24 h. Polisy muszą być wystawione na Zamawiającego. Polisa AC powinna obejmować pełną kompensację szkód związanych z uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą pojazdu oraz powinna pokrywać dodatkowo koszty: holowania pojazdu z miejsca zdarzenia, innych pomocowych usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. ZUŻYCIE ENERGII - 5
- 3. EMISJA DWUTLENKU WĘGLA - 5
- 4. EMISJA ZANIECZYSZCZEŃ - 5
- 5. TERMIN REALIZACJI - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SAMOCHÓD TYPU MIKROBUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk samochodów ogólnego przeznaczenia typu mikrobus, spełniających określone przepisami prawa wymagania w zakresie przewozu ośmiu dorosłych osób i kierowcy, ponadto posiadające wydzieloną przestrzeń do przewozu bagażu. Samochody będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i być wyprodukowane 2015 roku (dopuszcza się rok produkcji 2014). Pojazdy muszą być kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, fabrycznie przystosowane do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie) i muszą być fabrycznie przystosowane do przewozu osób - nie mogą to być samochody adaptowane z ciężarowych. Pojazdy muszą być objęte oddzielnym ubezpieczeniem komunikacyjnym ze zniesieniem udziału własnego Zamawiającego - minimum roczny pakiet ubezpieczeniowy obejmujący AC, OC, NW oraz Assistance 24 h. Polisy muszą być wystawione na Zamawiającego. Polisa AC powinna obejmować pełną kompensację szkód związanych z uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą pojazdu oraz powinna pokrywać dodatkowo koszty: holowania pojazdu z miejsca zdarzenia, innych pomocowych usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. ZUŻYCIE ENERGII - 5
- 3. EMISJA DWUTLENKU WĘGLA - 5
- 4. EMISJA ZANIECZYSZCZEŃ - 5
- 5. TERMIN REALIZACJI - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego samochodu brygadowego typu wywrotka o masie całkowitej do 3,5T na potrzeby WGKiZD Urzędu Miejskiego w Szydłowcu
- Zakup samochodu typu mikrobus do przewozu uczniów, specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w ramach "Programu wyrównywania różnić między regionami III" w obszarze D-II raz
- Zakup mikrobusa dostosowanego do przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.