Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Resko: Żywienie dzieci w Przedszkolu Miejskim w Resku
w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 324461 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie im. Kubusia Puchatka , ul. 1 Maja 6, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 51 128, faks 91 39 51 128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przedszkole.resko.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Żywienie dzieci w Przedszkolu Miejskim w Resku w latach 2012-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków (śniadania, obiady, podwieczorki) dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola Miejskiego w Resku. 2. Usługa będzie świadczona codziennie, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny, z wyłączeniem okresów ferii zimowych, ferii świątecznych, wakacji. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie naliczane wg zaoferowanych stawek za każdy posiłek, na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków. 4. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do siedziby zamawiającego wg poniższych wytycznych: a) śniadanie - dostawa w godz. od 7:30 do 8:00, do stołówki przedszkola, b) obiad i podwieczorek - dostawa w godz. od 11:30 do 12:00, do stołówki przedszkola, c) ilość śniadań na dany dzień będzie określana wg ilości śniadań z dnia poprzedniego, d) informację o przewidzianej ilości obiadów i podwieczorków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie, mailem lub faksem tego samego dnia, do godz. 9:00. e) dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości posiłków zależnie od dziennej frekwencji dzieci, f) zestaw dzienny powinien składać się z trzech urozmaiconych posiłków wg przykładowego menu rodzajowego: 1) śniadanie: zupa mleczna, mieszane pieczywo, różnorodne wędliny, warzywa, owoce, potrawy z ryb, sery, pasty w tym pasty rybne, dżemy, miód, herbata, kakao, kawa zbożowa, 2) obiad: drugie danie, zestaw dwóch rodzajów surówek lub owoc, kompot z gotowanych owoców, 3) podwieczorek: zupa g) Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. h) kaloryczność zestawu dziennego powinna wynosić nie mniej niż 1400 kcal, i) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki z produktów własnych, o najwyższej jakości, j) wyklucza się sporządzanie posiłków: 1) na bazie półproduktów i mrożonek, 2) typu instant (w proszku), z wyjątkiem budyniu i kisielu, 3) typu Fast Food, k) posiłki będą przygotowywane tego samego dnia, w którym będą wydawane dzieciom, l) posiłki będą przyrządzane ze świeżych produktów najwyższej jakości, posiadających aktualną datę przydatności do spożycia, m) posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku przedszkolnym. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 136, poz. 914 ze zmianami). 6. Kontrolę nad prawidłowością żywienia sprawować będzie Dyrektor Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia jadłospisów na kolejne 10 dni najpóźniej trzy dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej zmiany jadłospisu na każdy wniosek Dyrektora. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania jadłospisu na kolejne 5 dni na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. 9. Posiłki będą dostarczane w pojemnikach termoizolacyjnych, spełniających wymogi obowiązujących przepisów. Pojemniki zapewni Wykonawca. 10. Wykonawca ma obowiązek dysponować kuchnią spełniającą wymagania obowiązujących przepisów. 11. Wykonawca ma obowiązek dysponować niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia środkiem transportu, spełniającym obowiązujące przepisy w zakresie wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu żywności. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek żywności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 14. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe posiłków, pomimo zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków, nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 15. Ze względu na charakter świadczonych usług Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, określające zakres umocowania. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności przewidzianych przez Zamawiającego w rozdziale 16 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych posiłków w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, proporcjonalnie do zmiany stawki ww. podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przedszkole.resko.eu zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie w Resku, ul. 1-Maja 6, 7-315 Resko, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Miejskie w Resku, ul. 1-Maja 6, 7-315 Resko, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RESKO
- Konserwacja dróg leśnych rozdrabniarko-kruszarką w roku 2024
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Resko w 2024 roku.
- Budowa budynków gospodarczych przy leśniczówkach Łabuń Mały i Trzaski" - II postępowanie
więcej: przetargi RESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa żywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzyniewie Dużym rok szkolny 2024/2025
- "Zakup gorących posiłków z przeznaczeniem dla uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Cedyni w roku szkolnym 2024/2025
- Przygotowanie i dostawa posiłków w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów : Szkół Podstawowych: Nr 1 , Nr 2, Nr 3 w Chmielniku, Szkoły Podstawowej w Woli Rafałowskiej, Szkoły Podstawowej w Zabratówce
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2024/2025 do SP oraz OP z Gminy Chełm
- Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zębie - Szkole Podstawowej im. Heleny Marusarzówny w Zębie w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.