eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Żywienie dzieci w Przedszkolu Miejskim w Resku w latach 2012-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Resko: Żywienie dzieci w Przedszkolu Miejskim w Resku w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 335385 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324461 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie im. Kubusia Puchatka, ul. 1 Maja 6, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 51 128, faks 91 39 51 128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Żywienie dzieci w Przedszkolu Miejskim w Resku w latach 2012-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków (śniadania, obiady, podwieczorki) dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola Miejskiego w Resku. 2. Usługa będzie świadczona codziennie, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny, z wyłączeniem okresów ferii zimowych, ferii świątecznych, wakacji. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie naliczane wg zaoferowanych stawek za każdy posiłek, na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków. 4. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do siedziby zamawiającego wg poniższych wytycznych: a) śniadanie - dostawa w godz. od 7:30 do 8:00, do stołówki przedszkola, b) obiad i podwieczorek - dostawa w godz. od 11:30 do 12:00, do stołówki przedszkola, c) ilość śniadań na dany dzień będzie określana wg ilości śniadań z dnia poprzedniego, d) informację o przewidzianej ilości obiadów i podwieczorków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie, mailem lub faksem tego samego dnia, do godz. 9:00. e) dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości posiłków zależnie od dziennej frekwencji dzieci, f) zestaw dzienny powinien składać się z trzech urozmaiconych posiłków wg przykładowego menu rodzajowego: 1) śniadanie: zupa mleczna, mieszane pieczywo, różnorodne wędliny, warzywa, owoce, potrawy z ryb, sery, pasty w tym pasty rybne, dżemy, miód, herbata, kakao, kawa zbożowa, 2) obiad: drugie danie, zestaw dwóch rodzajów surówek lub owoc, kompot z gotowanych owoców, 3) podwieczorek: zupa g) Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. h) kaloryczność zestawu dziennego powinna wynosić nie mniej niż 1400 kcal, i) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki z produktów własnych, o najwyższej jakości, j) wyklucza się sporządzanie posiłków: 1) na bazie półproduktów i mrożonek, 2) typu instant (w proszku), z wyjątkiem budyniu i kisielu, 3) typu Fast Food, k) posiłki będą przygotowywane tego samego dnia, w którym będą wydawane dzieciom, l) posiłki będą przyrządzane ze świeżych produktów najwyższej jakości, posiadających aktualną datę przydatności do spożycia, m) posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku przedszkolnym. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 136, poz. 914 ze zmianami). 6. Kontrolę nad prawidłowością żywienia sprawować będzie Dyrektor Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia jadłospisów na kolejne 10 dni najpóźniej trzy dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej zmiany jadłospisu na każdy wniosek Dyrektora. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania jadłospisu na kolejne 5 dni na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. 9. Posiłki będą dostarczane w pojemnikach termoizolacyjnych, spełniających wymogi obowiązujących przepisów. Pojemniki zapewni Wykonawca. 10. Wykonawca ma obowiązek dysponować kuchnią spełniającą wymagania obowiązujących przepisów. 11. Wykonawca ma obowiązek dysponować niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia środkiem transportu, spełniającym obowiązujące przepisy w zakresie wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu żywności. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek żywności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 14. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe posiłków, pomimo zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków, nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 15. Ze względu na charakter świadczonych usług Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. BARTEK Mariusz Marynowski, ul. Wojska Polskiego 67, 72-315 Resko, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386978,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 420525,00

  • Oferta z najniższą ceną: 420525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 420525,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.