Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Malbork: 1. Usługi w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości i wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka
Numer ogłoszenia: 324509 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Usługi w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości i wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia Geodezyjne podziały nieruchomości i wznowienia granic dla potrzeb Miasta Malborka 2. Określenie przedmiotu zamówienia podział geodezyjny działki na dwie wydzielenie każdej następnej działki wznowienie granic ewidencyjne scalenia działek w jedną nieruchomość 3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia Usługi w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości obejmujące wykonanie: - projektu podziału zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz. U. Nr 102 poz. 651 z 2010 r.), ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (jednolity tekst Dz. U. Nr 100 poz. 1086 z 2000 r.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663 z 2004 r.) - wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi - wskazanie w terenie punktów granicznych nieruchomości powstałych w wyniku podziału 4. Ilość i rodzaj podział geodezyjny działki na dwie działki - 20 wydzielenie każdej następnej działki - 80 ( w tym podział 1 działki na 38) wznowienie granic - 25 pkt granicznych ewidencyjne scalenia działek w jedną nieruchomość - 10 spraw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony przez każdego z nich.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony przez każdego z nich.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia wymagany warunek, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączna sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat - załącznik nr 7 do SIWZ lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 8 do SIWZ, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie z art. 44 - załącznik nr 9 do SIWZ 8. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy - załącznik nr 4 do umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, Wydział RGP, pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: osobiście - Sekretariat Burmistrza Miasta Malborka p. 115 Urząd Miasta Malborka Pl. Słowiański 5 lub za pośrednictwem poczty - Urząd Miasta Malborka Pl. Słowiański 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa wyrobów medycznych (implantów) do operacji ortopedycznych - II postępowanie
- "Remont budynku wartowni przy Bramie Głównej Muzeum Zamkowego w Malborku"
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża na otwartej ujeżdżalni wraz z robotami towarzyszącymi - POWTÓRZENIE
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z obsługą formalnoprawną uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku penitencjarnego C w ZK Strzelin"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja boiska sportowego w ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz.".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.