Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Olsztyn: Dostawa urządzeń: Inkubator, stół operacyjny, pompy strzykawkowe, dermatom, promiennik kwarcowy, tonometr, cieplarka laboratoryjna, końcówki do noża wodnego, zamrażarka laboratoryjna.
Numer ogłoszenia: 324582 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń: Inkubator, stół operacyjny, pompy strzykawkowe, dermatom, promiennik kwarcowy, tonometr, cieplarka laboratoryjna, końcówki do noża wodnego, zamrażarka laboratoryjna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: - Zadanie nr 1 - Zamknięty inkubator noworodkowy - 3 szt. - Zadanie nr 2 - Stół do wykonywania zabiegów warunkach sal operacyjnych - 1 sztuka. - Zadanie nr 3 - Pompa strzykawkowa PCA - 2 sztuki - Zadanie nr 4 - Dermatom elektryczny do operacyjnego wycinania skóry do przeszczepów - 1 zestaw - Zadanie nr 5 - Promiennik kwarcowy do ogrzewania ciała pacjenta - 1 sztuka - Zadanie nr 6 - Tonometr anaplacyjny Perkinsa - 1 szt. - Zadanie nr 7 - Urządzenie - cieplarka laboratoryjna - 1 szt. - Zadanie nr 8 - Końcówki robocze do noża wodnego typ VERSAJET - 15szt. / posiadanego przez Szpital/ - Zadanie nr 9 - Zamrażarka laboratoryjna do przechowywania materiałów krwiopochodnych - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.20.00 - Inkubatory 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 39.71.11.24 - Zamrażarki przemysłowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu ( każda nie mniejsza niż 90% łącznej ceny za oferowane zadania oferty brutto ), dat wykonania oraz odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia (odpowiednio do każdego zadania np. inkubatory, dermatom, pompy, cieplarka, chłodnia itd.,) oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Listy maja być podpisane innych zamawiających. UWAGA. Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z potwierdzeniami należytego wykonania dostaw należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą Firmowych Materiałów Informacyjnych (FMI) - instrukcji obsługi, folderów reklamowych, prospektów lub ulotek /ze zdjęciami/ itp., w których zawarte będą informacje i dane nt. oferowanego produktu- podstawowe informacje o oferowanym produkcie potwierdzające wymagane - oferowane parametry techniczne (wg tabel zał. nr 1A) - i przeznaczenie itp. FMI umieścić spięte, zszyte - wpinając do oferty, jako załącznik do oferty. Materiały informacyjne mają być podpisane przez wykonawcę zgodnie z pkt. VI.G. nw. UWAGA. Dopuszcza się złożenie FMI w formie elektronicznej na nośniku CD lub pendrive. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesylając na adres jak w Sekcji ww lub złożyc w Sekretariacie Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadnie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator niemowlęcy - zamknięty. Ilość zamawiana - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do wykonywania zabiegów w warunkach sal operacyjnych - 1 zestaw..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anestezyjna pompa strzykawkowa do podawania płynów - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektryczny przyrząd do operacyjnego wycinania płatów skóry do przeszczepów - 1 zestaw..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Promiennik kwarcowy do ogrzewania ciała pacjenta - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt diadnostyczny - tonometr aplanacyjny Perkinsa - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laboratoryjna cieplarka specjalistyczna - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka robocza wyjałowiona o małej średnicy przepływu cieczy, z otworem okienkowym w części dystalnej, z drenami wysokociśnieniowymi, odprowadzającym i ssącym wyposażonym w mandryn uniwersalny z zaciskiem zamykającym, pompą indukcyjną wyposażoną w szybkie przyłącze do konsoli sterującej, wytwarzającej max. ciśnienie przepływu cieczy ok. 800-1200 barów. Opakowana w podwójne opakowanie bezpieczne typu Tyvec - folia. Ilość zamawiana: 8 szt. - VersaJet handpieces 14mm/45 2 szt. - VersaJet handpieces 8mm/45 5 szt. - VersaJet handpieces Plus 14mm/45.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niskotemperaturowa zamrażarka do przechowywania osocza świeżo mrożonego - FPP do użytku klinicznego, minimum - 30oC. Ilosc zamawiana - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aparat USG z kompletem głowic - 2 szt.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.