Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Szczawno Zdrój: Inżynier Kontraktu dla przedsięwzięcia Modernizacja obiektu Dom Zdrojowy w celu podniesienia standardu usług Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
(Usługi z zakresu pełnienia zastępstwa inwestycyjnego)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 324973 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. , ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, faks 074 8436764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu dla przedsięwzięcia Modernizacja obiektu Dom Zdrojowy w celu podniesienia standardu usług Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. (Usługi z zakresu pełnienia zastępstwa inwestycyjnego) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są Usługi inżyniera kontraktu pełnione przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym, związane z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem, sprawozdawczością i rozliczaniem procesu inwestycyjnego Przedsięwzięcia : Modernizacja obiektu Dom Zdrojowy w celu podniesienia standardu usług Uzdrowiska Szczawno - Jedlina S.A. Przedsięwzięcie to będzie realizowane w ramach Kontraktu przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym oraz przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony do przeprowadzenia robót budowlanych obejmujących: Modernizację pomieszczeń Fitness Klubu i jego doposażenie, Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów p. ppoż., Modernizacja dachu i elewacji budynku, Modernizacja bazy hotelowej Domu Zdrojowego, Modernizacja instalacji zasilania elektrycznego. Do zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu w ujęciu ogólnym wchodzi zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach ww kontraktu, które będzie obejmowało w szczególności: Przygotowanie kompletnych dokumentacji przetargowych (SIWZ, formularz oferty, wzór umowy dla przetargu o którym mowa w pkt.2, wzory oświadczeń itp.) oraz udział w pracach Komisji Przetargowej, organizację, koordynację oraz nadzór, monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów, zgodnie z wymaganiami: Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Finansujących oraz UE dla projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. końcowe rozliczenie finansowe kontraktu zgodnie z wymaganiami: j.w. mediacje i rozjemstwo w sporach, oraz wspieranie działań Zamawiającego związane z realizacją projektu. UWAGA: Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 65.40.00.00 - Przesył i stacje innych źródeł energii .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.1 posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 upzp, 1.2 prowadzenie przez Wykonawcę zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.3 nie zaleganie z opłacaniem podatków lub posiadanie zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4 nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedno zamówienie na usługę, której przedmiotem było zarządzanie projektem i budową w charakterze Inżyniera Kontraktu dla minimum jednej zakończonej inwestycji polegającej na przebudowie obiektu kubaturowego, wpisanego do rejestru lub wykazu zabytków - obiektu użyteczności publicznej o funkcji : szpitalnej, sanatoryjnej lub biurowo-administracyjnej o wartości robót co najmniej 8.000.000 PLN. 2.1.5 Wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługę Inżyniera Kontraktu dla co najmniej jednego zadania inwestycyjnego realizowanego i rozliczonego z dofinansowaniem Unii Europejskiej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 5 pracowników. 2.1.2 posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości co najmniej 2 osób. 2.1.3 dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać następujących Specjalistów: Specjalista Kluczowy nr I - Menedżer Projektu - Rezydent Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych; Szczególne doświadczenie zawodowe: doświadczenie w zarządzaniu budową w charakterze: kierownika (menedżera) zespołu Inżyniera Kontraktu, Kierownika Projektu lub Koordynatora Inwestora Zastępczego dla minimum jednej zakończonej inwestycji polegającej na przebudowie obiektu kubaturowego, wpisanego do rejestru lub wykazu zabytków - obiektu użyteczności publicznej o funkcji : szpitalnej, sanatoryjnej lub biurowo-administracyjnej o wartości robót co najmniej 8.000.000 PLN. Posiada znajomość przepisów Prawa Budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych w zakresie realizacji inwestycji budowlanych. Specjalista Kluczowy nr II- Menedżer Finansów Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe ekonomiczne; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych. Szczególne doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera finansów przy minimum jednej zakończonej i rozliczonej inwestycji o wartości robót co najmniej 4.000.000 PLN. Specjalista Kluczowy nr III - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego robót przy realizacji minimum jednej zakończonej inwestycji sektora budowlanego na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Osoba desygnowana winna wykazać się odpowiednimi uprawnieniami oraz co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych poprzez złożenie stosownego oświadczenia lub przedstawienie zaświadczenia wymaganego starym porządkiem prawnym o wartości robót co najmniej 4.000.000 PLN. Oświadczenie lub zaświadczenie winno być załączone do oferty. Specjalista Kluczowy nr V - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego i lub kierownika budowy robót; Specjalista Kluczowy nr VI - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego i lub kierownika budowy robót; Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 3.1 sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy zapewniająca wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 3.1.1 Wykazać w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przychody netto (obrót) ze sprzedaży w kwocie, co najmniej 400.000 PLN. 3.1.2 Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 150.000 PLN. 3.1.3 Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 800.000 PLN. 3.1.4 Złożyć oświadczenia, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o przepis art. 24 ust. 1 upzp. Dokumenty te stanowić będą załączniki nr 1a, 1b, 1c do oferty. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 800.000 PLN.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia. Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT wystąpienie w nadzorowanych robotach budowlanych robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego z tym, iż art. 67 ust. 1 pkt.5 stosuje się odpowiednio. Wystąpienie przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron umowy, wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, wydłużenie przewidywanego terminu na wybór wykonawcy robót budowlanych i podpisania umowy z Wykonawcą, brak lub przerwanie dofinansowania realizacji inwestycji z Unii Europejskiej w ramach RPO. Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawno-jedlina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Szczawno Jedlina S.A.
ul. Ratuszowa 1
58-310 Szczawno Zdrój
Pok.18 I Piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, Kancelaria I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 1 Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw Działanie 1.1 Dotacje dla przedsiębiorstw 1.1.D2 Dotacje inwestycyjne dla przedsiębiorstw prowadzących działalność uzdrowiskową, zlokalizowanych w miejscowościach uzdrowiskowych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI SZCZAWNO ZDRÓJ
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. Zadanie 4 - środki dezynfekcyjne.
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: przetargi SZCZAWNO ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- "Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla 3 zadań: Zad. Nr 1: Rozbudowa dr pow. nr 2107L i nr 2109L Zad. Nr 2: Rozbudowa dr. pow. nr 2225L Zad. Nr 3: Rozbudowa dr. pow. nr 2201L
- Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.