eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockWywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Płock: Wywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych
Numer ogłoszenia: 324 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505060 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z budynków Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych. Część nr 1: wywóz nieczystości stałych z Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1 i al. Piłsudskiego 2B. Część nr 2: wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Gostyninie, ul. Płocka 37A. Część nr 3: wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Sierpcu, ul. Okulickiego 8. Część nr 4: wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Mławie, ul. Padlewskiego 31. Część nr 5: wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 6A. Część nr 6: wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Wyszkowie, ul. Sowińskiego 83. Część nr 7: wywóz nieczystości stałych z Biura Terenowego ZUS w Żurominie, ul. Szpitalna 89/93.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1 i al. Piłsudskiego 2B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SITA Płocka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 31, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26941,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22940,52

  • Oferta z najniższą ceną: 22940,52 / Oferta z najwyższą ceną: 22975,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Gostyninie, ul. Płocka 37A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta w Gostyninie Sp. z o.o., ul. Bierzewicka 32, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4324,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6791,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Sierpcu, ul. Okulickiego 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej EMPEGEK Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3-go Maja 48, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5416,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5980,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Mławie, ul. Padlewskiego 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych USKOM Sp. z o.o., ul. Płocka 102, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3645,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3934,32

  • Oferta z najniższą ceną: 3934,32 / Oferta z najwyższą ceną: 3934,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 6A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Błysk - Bis Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 1, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3274,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Wyszkowie, ul. Sowińskiego 83

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPK Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 5, 07-401 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3536,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4147,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4147,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4147,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.