Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-12-09
P³ock: Dostawa Nici Chirurgicznych
Numer og³oszenia: 325127 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa Nici Chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Nici Chirurgiczne / pakiety od nr1 do nr 10/ 10 zadañ/.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla poszczególnych zadañ w postêpowaniu wynosi: Pakiet nr 1 - 128,00 PLN brutto, Pakiet nr 2- 1.088,00 PLN brutto, Pakiet nr 3 - 36,00 PLN brutto, Pakiet nr 4 - 1.815,00 PLN brutto, Pakiet nr 5 - 234,00 PLN brutto, Pakiet nr 6 - 62,00 PLN brutto, Pakiet nr 7 - 333,00 PLN brutto, Pakiet nr 8 - 47,00 PLN brutto, Pakiet nr 9 - 17,00 PLN brutto, Pakiet nr 10 - 450,00 PLN brutto.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
A. dokumenty na podstawie których bêdzie dokonywana ocena spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i pkt VA SIWZ 1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (wg za³. nr 2 do SIWZ ) - na potw. warunku z pkt VA ppkt 1-4 SIWZ 2. zezwolenie lub koncesja - na potwierdzenie warunku z pkt. VA ppkt 1 SIWZ. B. dokumenty na podstawie których bêdzie oceniany brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 1. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg za³. Nr 3 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w punkcie B1 ; B2. C. dokumenty podmiotów zagranicznych Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada: 1/dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. 2/ Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt C1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - wystawione z dat± odpowiedni± do tych dokumentów wymagan± w pkt C1a. D. dokumenty dotycz±ce przedmiotu zamówienia potwierdzaj±ce, i¿ oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1. Do oferty na wyroby medyczne wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub u¿ywania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych tj. certyfikat zgodno¶ci - dokument wydany przez jednostkê notyfikowan± w zakresie wyrobów po¶wiadczaj±cy przeprowadzenie procedury oceny zgodno¶ci, potwierdzaj±cej, ¿e nale¿ycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badañ koñcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, (je¶li dotyczy wyrobu) deklaracjê zgodno¶ci - o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzaj±ce na jego wy³±czna odpowiedzialno¶æ, ¿e wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi oraz dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie zg³oszenia lub wpisu wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania /druk zg³oszenia lub urzêdowe potwierdzenie wpisu/ lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia lub powiadomienia Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub u¿ywania wyrobu), je¿eli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagaj± zg³oszenia lub powiadomienia, a w przypadku wyrobów nie podlegaj±cych obowi±zkowi zg³oszenia lub powiadomienia - o¶wiadczenie o przyczynach braku zg³oszenia/powiadomienia, z odpowiednim odwo³aniem siê do przepisów ustawy o wyrobach medycznych. O¶wiadczenie, ¿e oferowany towar (wyrób) posiada dokumenty dopuszczaj±ce jego stosowanie w s³u¿bie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodne z wymaganiami okre¶lonymi odpowiednio w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r Nr 107 poz 679 ze zm.), ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001r Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r Nr 45 poz 271 ze zm.)- (wg za³±cznika nr 4 do SIWZ) 2. Wykonawca musi do³±czyæ do oferty materia³y informacyjne opisuj±ce przedmiot zamówienia (materia³y promocyjne) bêd±ce oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawieraj±ce opisy oferowanych produktów, potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego. Brak opisu wszystkich wymogów dla przedmiotu zamówienia okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w za³±czonych do oferty materia³ach informacyjnych opisuj±cych przedmiot zamówienia, ich niezgodno¶æ z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego bêdzie traktowane jako zaoferowanie produktu niezgodnego z SIWZ, o ile brak ten bêdzie nieusuwalny zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy dany wymóg wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik do SIWZ) nie jest opisany w materia³ach informacyjnych nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, dystrybutora, importera potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia w oferowanym przedmiocie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki okre¶lone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania; Opis sposobu dokonania oceny spe³niania warunku: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do obrotu (sprzeda¿y) produktami leczniczymi bêd±cymi przedmiotem zamówienia i okre¶lonymi w czê¶ci zamówienia na któr± wykonawca sk³ada ofertê, tj. uzyska³ zezwolenie (dawniej koncesjê) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku Prawo Farmaceutyczne - dotyczy oferty na przedmiot zamówienia którego sprzeda¿ wymaga posiadania zezwolenia. 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków - nie dokonuje siê szczegó³owego opisu w odniesieniu do warunków nr 2, 3 i 4. Ocena warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o za³±czone do oferty dokumenty wymagane w pkt IX A SIWZ odrêbnie dla ka¿dego pakietu lub (zadania). Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. B. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach o których mowa w art.24 ust 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Do oferty na wyroby medyczne wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub u¿ywania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych tj. certyfikat zgodno¶ci - dokument wydany przez jednostkê notyfikowan± w zakresie wyrobów po¶wiadczaj±cy przeprowadzenie procedury oceny zgodno¶ci, potwierdzaj±cej, ¿e nale¿ycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badañ koñcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, (je¶li dotyczy wyrobu) deklaracjê zgodno¶ci - o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzaj±ce na jego wy³±czna odpowiedzialno¶æ, ¿e wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi oraz dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie zg³oszenia lub wpisu wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania /druk zg³oszenia lub urzêdowe potwierdzenie wpisu/ lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia lub powiadomienia Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub u¿ywania wyrobu), je¿eli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagaj± zg³oszenia lub powiadomienia, a w przypadku wyrobów nie podlegaj±cych obowi±zkowi zg³oszenia lub powiadomienia - o¶wiadczenie o przyczynach braku zg³oszenia/powiadomienia, z odpowiednim odwo³aniem siê do przepisów ustawy o wyrobach medycznych. O¶wiadczenie, ¿e oferowany towar (wyrób) posiada dokumenty dopuszczaj±ce jego stosowanie w s³u¿bie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodne z wymaganiami okre¶lonymi odpowiednio w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r Nr 107 poz 679 ze zm.), ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001r Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r Nr 45 poz 271 ze zm.)- (wg za³±cznika nr 4 do SIWZ) 2. Wykonawca musi do³±czyæ do oferty materia³y informacyjne opisuj±ce przedmiot zamówienia (materia³y promocyjne) bêd±ce oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawieraj±ce opisy oferowanych produktów, potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego. Brak opisu wszystkich wymogów dla przedmiotu zamówienia okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w za³±czonych do oferty materia³ach informacyjnych opisuj±cych przedmiot zamówienia, ich niezgodno¶æ z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego bêdzie traktowane jako zaoferowanie produktu niezgodnego z SIWZ, o ile brak ten bêdzie nieusuwalny zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy dany wymóg wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik do SIWZ) nie jest opisany w materia³ach informacyjnych nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, dystrybutora, importera potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia w oferowanym przedmiocie zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.o¶wiadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pe³nomocnictwo) upowa¿niaj±ce do podpisania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Je¿eli pe³nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawieraæ imienn± piecz±tkê wystawiaj±cego pe³nomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Je¿eli do³±czone do oferty ww. pe³nomocnictwo bêdzie w formie kopii, zamawiaj±cy wymaga by jego zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczy³ notariusz. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium (np. wydruk dokonanego przelewu). Je¶li wadium jest wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na - wymagany orygina³ dokumentu wadialnego. 3. Wype³nione w ca³o¶ci i podpisane za³±czniki do SIWZ (bez projektu umowy, bez formularzy ilo¶ciowo-cenowych (pakietów) na które, nie jest sk³adana oferta). Forma dokumentów Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê, za wyj±tkiem o¶wiadczenia okre¶lonego w pkt. IX A1 i B1 SIWZ wymaganego w formie orygina³u oraz innych dokumentów co do których okre¶lono wy¿ej wymogi szczególne. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz podmiotów trzecich na zasobach których polega wykonawca, a podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia i co do których wymaga siê przedstawienia dokumentów okre¶lonych w pkt B, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê lub te podmioty. Dokumenty sk³adane w jêzyku obcym. Je¿eli wykonawca bêdzie do³±cza³ do oferty dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym, musz± one byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Skutki braku dokumentów, o¶wiadczeñ i pe³nomocnictw. Brak jakiegokolwiek z dokumentów z pkt IX A, B i C oraz dokumentu wadialnego z pkt. E 2 lub z³o¿enie dokumentu w niew³a¶ciwej formie lub tre¶ci (np. nie po¶wiadczone przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ww. nie dotyczy sytuacji opisanej w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, gdy po wezwaniu wykonawcy do uzupe³nienia o¶wiadczeñ, dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, pe³nomocnictw lub do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tych dokumentów, wykonawca dokona uzupe³nienia braków lub z³o¿y wyja¶nienia pozwalaj±ce zamawiaj±cemu na uznanie, i¿ spe³nia on warunki udzia³u w postêpowaniu oraz ¿e nie ma podstaw do wykluczenia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Je¿eli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowañ w zaoferowanej ilo¶ci sztuk-d³ugo¶ci nici-rozmiaru ig³y w opakowaniu , Kupuj±cy dopuszcza zmianê ilo¶ci sztuk-d³ugo¶ci nici-rozmiaru ig³y w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupuj±cego o proponowanej zmianie i wyra¿eniu zgody na tak± zmianê przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy). W ka¿dym przypadku zmiany cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie mo¿e ulec zmianie nie mo¿e byæ te¿ zwiêkszona zakontraktowana ilo¶æ oraz warto¶æ oferty czê¶ciowej. Je¿eli w czasie realizacji umowy: producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji, lub przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, bêdzie niedostêpny na rynku polskim,mo¿liwe bêdzie jego zast±pienie zamiennikiem, po pisemnym powiadomieniu Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy) i wyra¿eniu zgody na takie zast±pienie, z zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej netto. Je¿eli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa handlowa szwu chirurgicznego objêtego umow± Kupuj±cy dopuszcza tak± zmianê po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki. Kupuj±cego o dokonanej przez producenta zmianie i wyra¿eniu zgody na tak± zmianê przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy W ka¿dym przypadku zmiany nazwy cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie mo¿e ulec zmianie nie mo¿e byæ te¿ zwiêkszona zakontraktowana ilo¶æ oraz warto¶æ oferty czê¶ciowej.. Je¿eli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie numer katalogowy szwu chirurgicznego objêtego umow± Zamawiaj±cy dopuszcza tak± zmianê po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupuj±cego dokonanej przez producenta zmianie i wyra¿eniu zgody na tak± zmianê przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy). W ka¿dym przypadku zmiany numeru katalogowego cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie mo¿e ulec zmianie nie mo¿e byæ te¿ zwiêkszona zakontraktowana ilo¶æ oraz warto¶æ oferty czê¶ciowej. Je¿eli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Sprzedaj±cego jego stan prawny lub adres siedziby Sprzedaj±cego Sprzedaj±cy zobowi±zany jest do powiadomienia Kupuj±cego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, podpisanym (za zgodno¶æ z orygina³em) przez uprawnione osoby. Je¿eli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Kupuj±cego, jego stan prawny lub adres siedziby Kupuj±cego Kupuj±cy zobowi±zany jest do powiadomienia Sprzedaj±cego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. 5. Poza opisanymi w ust. 4 mo¿liwo¶ciami zmiany niniejszej umowy Strony umowy dopuszczaj± zmianê stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, niebywa³y i niezwyk³y (np.: ró¿nego rodzaju klêski ¿ywio³owe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistnia³a sytuacja bêdzie mia³a charakter obiektywny, niezale¿ny od stron umowy. 6. Kupuj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ modyfikacji w zakresie ilo¶ci sztuk przedmiotu zamówienia w obrêbie danego pakietu do wysoko¶ci kwoty warto¶ci brutto danego pakietu bez konieczno¶ci podpisywania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.wszplock.pl bezp³atnie
Apteka Szpitalna W.S.Z. 09-400 P³ock ul Medyczna 19 - p³atne w kasie szpitala lub przelewem bankowym 20,50.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Apteka Szpitalna w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku ul Medyczna 19 budynek g³ówny WSZ - nowy pawilon.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szew pleciony, syntetyczny, wch³anialny o trwa³ym powleczeniu, niebarwiony, mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego, z ig³± o zwiêkszonej stabilno¶ci w imadle; czas podtrzymywania tkankowego - 10 dni, ( 50% po 5 dniach) czas ca³kowitej absorpcji - ok.42dni - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szwy niewch³anialne, monofilamentowe, poliamidowe o zmniejszonej hydrofilno¶ci, barwione- do szycia skóry oraz powiêzi - 6 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szwy niewch³anialne - monofilament syntetyczny, o sta³ej ¶rednicy, polipropylenowe, hydrofobowe z kontrolowanym rozci±ganiem i plastycznym odkszta³caniem wêz³a - do szycia naczyñ krwiono¶nych. - 1pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, monofilament, wch³anialny; czas podtrzymywania tkankowego - 21-28 dni, czas ca³kowitej absorpcji - 90-110 dni - barwiony. Zdolno¶æ podtrzymywania tkankowego po 14 dniach min.75% pierwotnej wytrzyma³o¶ci, po 21 dniach minimum 40%pierwotnej wytrzyma³o¶ci. 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szwy wch³anialne, syntetyczne, plecione, powlekane, fioletowe; czas podtrzymywania tkankowy -28- 35 dni, mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego lub glikolowego i mlekowego; czas ca³kowitej absorpcji - 56-70 dni.Zdolno¶æ podtrzymywania tkankowego po 14 dniach min.75-80% pierwotnej wytrzyma³o¶ci, po 21dniach min.30-50% pierwotnej wytrzyma³o¶ci. 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szwy niewch³anialne, syntetyczne, jednow³ókninowe, poliamidowe, o zmniejszonej hydrofilno¶ci, z podwójn± ig³± - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Siatka do przepuklin - polipropylenowa, monofilamentowa, niewch³anialna, standardowa .- 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wosk Kostny - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny,niewch³anialny,poliestrowy, pleciony - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szwy wch³anialne, plecione, powlekane, syntetyczne: za podtrzymywania tkankowego 28-35dni, czas ca³kowitej absorpcji 56-75 dni 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2025 roku
- Zarz±dzanie obiektem sportowo-rekreacyjnym STOCZNIOWIEC w P³ocku MOSiR 13/2024
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Dostawa materia³ów medycznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w P³ocku.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiêbiorstwie Gospodarowania Odpadami w P³ocku Sp. z o.o. - Zak³ad Przetwarzania i Zak³ad Sk³adowania Odpadów w Kobiernikach k/P³ocka.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy siatek oraz ta¶m, chirurgicznych i ginekologicznych
- Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych oraz odzie¿y ochronnej.
- Dostawa pojemników na odpady i drobnego sprzêtu medycznego.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powy¿ej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.