To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Opalenica: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu
Numer ogłoszenia: 325508 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262137 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o., ul. 3 Maja 22, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4476610, faks 0-61 4476611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu roli Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Wojnowicach w gminie Opalenica. Podstawowym celem Umowy zawartej między Zamawiającym a Inżynierem Kontraktu będzie efektywne, profesjonalne i rzetelne świadczenie usług inżynierskich, konsultingowo-doradczych przez Wykonawcę na rzecz Projektu, poprzez wykorzystanie doświadczenia i wiedzy w zakresie zarządzania projektami i doradztwa w zakresie wdrażania projektów z dofinansowaniem WRPO. Celem Umowy jest zapewnienie połączenia kompetencji i odpowiedzialności oraz zapewnienie przepływu informacji w celu skutecznego i efektywnego wsparcia realizacji Projektu. W ramach usługi Inżynierowi powierzone jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności Prawa budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). Ponadto Inżynier wykonuje obowiązki wynikające z doradztwa finansowego i technicznego we wszystkich aspektach realizacji Projektu - rolą Inżyniera Kontraktu jest zarządzanie i administrowanie Projektem (sporządzanie raportów, sprawozdań i rozliczeń finansowych Projektu. Inżynier Kontraktu będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie procesem inwestycyjnym objętym Projektem. Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmować będzie współpracę, wsparcie merytoryczne i nadzór nad działalnością Beneficjenta dotyczącą realizacji Projektu dla zapewnienia skutecznego, terminowego i sprawnego wdrożenia, realizacji i rozliczenia Projektu. 3. Rola i zadania Inżyniera-Kontraktu W ramach czynności przewidzianych Umową, Inżynier Kontraktu: 1) Występuje w roli Inżyniera Kontraktu dla kontraktu na roboty budowlane. 2) Prowadzi nadzór inwestorski nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 r., wykonuje obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich branż oraz inwestora zastępczego. Nadzór musi być prowadzony przez personel Inżyniera posiadający odpowiednie uprawnienia przewidziane ustawą Prawo Budowlane. 3) Sprawuje specjalistyczny nadzór archeologiczny w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 4) Zarządza i administruje Projektem w szczególności pod względem formalnym, technicznym i finansowym w sposób zgodny z: a) zapisami kontraktu na roboty budowlane, obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w tym w szczególności ustawami: Kodeks Cywilny, Prawo Budowlane i Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi do nich, b) zasadami WRPO, c) wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, Zarządzającej i Wdrażającej, d) wewnętrznymi uregulowaniami Zamawiającego, e) zawartymi umowami i porozumieniami z instytucjami finansującymi. 5) Rozlicza Projekt w oparciu o umowy, dokumenty finansowe i zasady obowiązujące dla WRPO. 6) Monitoruje postęp rzeczowy i finansowy Projektu. 7) Współpracuje z wykonawcami, projektantami, pracownikami Zamawiającego i innymi osobami w sposób, który zapewni sprawne zrealizowanie Projektu w założonym czasie i zgodnie z zaplanowanym budżetem i zapewni wykonywanie zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów, zasad WRPO i z wymogów umowy o dofinansowanie. 8) Wykonuje czynności konsultingowe i doradcze dla Projektu i Beneficjenta. 9) Wykonuje inne obowiązki wynikające z treści Umowy. Szcegółowe obowiązki Inżyniera Kontraktu zostały opisane w Części III SIWZ (opisie przedmiotu zamówienia)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu Województwa Wielkopolskiego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTECH Sp. z o.o., ul. Kościańska 39, 60-112 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309132,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138000,00
Oferta z najniższą ceną: 138000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.