eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie NR POKL. 09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny- cz. III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-08

Łuków: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie NR POKL. 09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny- cz. III
Numer ogłoszenia: 325956 - 2011; data zamieszczenia: 08.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie NR POKL. 09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny- cz. III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika dentystycznego- Zał. Nr 2.1 do SIWZ podzielone na: A. Inne urządzenia medyczne- Zał. Nr 2.1/A do SIWZ B. Pomoce dydaktyczne zgodnie z standardem wyposażenia- Zał. Nr 2.1/B do SIWZ W załączniku do SIWZ Nr 2.1./A Inne urządzenia medyczne: 3 zestawy. Wartość zestawów: - pierwszego nie może być wyższa niż 217,00 złotych brutto - drugiego i trzeciego nie może przekroczyć kwoty 350,00 złotych brutto Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 1 z zał. Nr 2.1./A- Inne urządzenia medyczne dotyczy dostawy: turbiny jednorazowej i turbiny jednorazowej na szybkozłączkę, negatoskopu, wanienki i pojemników do dezynfekcji, organizera. B. Pomoce dydaktyczne zgodne ze standardem wyposażenia- Zał. Nr 2.1/B Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy: modeli - patologia u dorosłego człowieka, pełne zdrowe uzębienie, uzębienie mleczne i z patologią, implant i śruby gojące, anatomia unaczynienia i unerwienia twarzy oraz plakat. W/w artykuły zostały ułożone w 8 zestawów. Wartość każdego zestawu nie może przekroczyć kwoty 350,00 złotych. Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju asortymentu, parametrów, ilości w zestawach oraz inne wymagania Zamawiającego zawierają załączniki Nr 2.1/A i Nr 2.1/B. Dostarczone artykuły powinny posiadać dokument dopuszczający wyrób do obrotu i używanie na terenie Polski- znak CE. Zadanie Nr 2: Środki dydaktyczne do kursu arteterapii w pracy z klientem w różnym wieku i o różnych potrzebach bio- psycho- społecznych- Zał. Nr 2.2 do SIWZ. Przedmiot w zakresie w/w został podzielony na: A. Materiały B. Narzędzia i przybory Asortyment w zadaniu Nr 2 został ułożony w 12 zestawach. Wartość każdego zestawu nie może być wyższa niż 350,00 złotych. Materiały, narzędzia i przybory będą wykorzystywane do prowadzenia zajęć różnymi technikami arteterapeutycznymi, m. in.: - filcowanie wełny na sucho i na mokro, - łączenie wełny z filcem, - wykonywanie elementów składowych biżuterii i ich łączenia, - wykonywanie prostych przedmiotów ozdobnych i użytkowych z wykorzystaniem wełny, filcu, koralików (z różnego materiału) z wykorzystaniem artykułów zawartych w załącznikach Nr 2.2/A i Zał. Nr 2.2/B do SIWZ. Przedmiot dostawy to m.in. Materiały: - Różnokolorowa wełna czesankowa i wełniane loki, - Filce o różnych wymiarach i grubościach oraz kolorach, - Koraliki (drewniane, z tworzywa sztucznego, sznurkowe, metalizowane), - Zapięcia (karabińczyk o różnych parametrach, stopery, zaciski, kółka, końcówki do biżuterii), - Guziki o różnym kształcie i kolorze, - Sznurek ozdobny (woskowany) i żyłka do nawlekania koralików; Narzędzia i przybory: - Igły (do filcowania na sucho, do nawlekania koralików i do nich uchwyty), - Narzędzia jubilerskie (szczypce- okrągłe, płaskie, obcęgi boczne) - Szpilki jubilerskie- haczyki i gwoździe - Bigle (antyalergiczne) - Baza i bransoletki, broszki breloczka - Krosno- do węzła chińskiego (kształt kropli i kuli, ażurowych kwiatów) - Forma, maty gumowe i gąbkowe do filcowania na sucho i mokro, - Dziurkacz do wykonywania otworów w skórze i tkaninie, - Klej do tkanin, - Zestaw naprawczy/ obcęgi uniwersalne z wymienialnymi końcówkami do: dziurkowania różnych materiałów, montażu: nap, oczek, nitów. Szczegółowe informacje dotyczące nazwy artykułów, parametrów, ilości w zestawach oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera załącznik Nr 2.2/A i Nr 2.2/B do SIWZ. Zadanie Nr 3: Środki dydaktyczne do realizacji kursu techniki BLS/AED-Zał. Nr 2.3 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące jednego zestawu nieprzekraczającego 150,00 złotych brutto zawiera załącznik Nr 2.3 do SIWZ. Zadanie Nr 4: Środki dydaktyczne do realizacji kursu masażu kosmetycznego - Zał. Nr 2.4 do SIWZ. Asortyment w zadaniu Nr 4 ułożono w dwa zestawy, których wartość nie może przekroczyć 350,00 złotych brutto. Nazwę artykułów, parametry techniczne, ilości zawiera załącznik Nr 2.4 do SIWZ. Dostarczony asortyment z Zad. Nr 4 do Zamawiającego powinien posiadać atest PZH. Zadanie Nr 5: Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne - Zał. Nr 2.5/A do 2.5J do SIWZ. Przedmiot zamówienia z zadania Nr 5 podzielony tematycznie, książki zestawione w zestawach: - jeden zestaw w załącznikach Nr 2.5/C (w załączniku- 1 zestaw), 2.5/G (w załączniku- 5 zestawów), 2.5/J (w załączniku- 2 zestawy) nie może przekroczyć kwoty 350,00 złotych brutto. Szczegółowe informacje dotyczące Zadania Nr 5: tytuł podręczników, książek oraz innych pomocy dydaktycznych oraz ilości zawierają załączniki do SIWZ od Nr 2.5/A do Nr 2.5/J.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę potwierdzone podpisem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę potwierdzone podpisem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę potwierdzone podpisem

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę potwierdzone podpisem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę potwierdzone podpisem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres realizacji zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków, ul. Kryńskiego 10, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 10:00, miejsce: 21-400 Łuków, ul. Kryńskiego 10, sekretariat- pok. 46 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy EFS Kapitał Ludzki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.