Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Łuków: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie NR POKL. 09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny- cz. III.
Numer ogłoszenia: 374256 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325956 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie NR POKL. 09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny- cz. III..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika dentystycznego- Zał. Nr 2.1 do SIWZ podzielone na: A. Inne urządzenia medyczne- Zał. Nr 2.1/A do SIWZ B. Pomoce dydaktyczne zgodnie z standardem wyposażenia- Zał. Nr 2.1/B do SIWZ W załączniku do SIWZ Nr 2.1./A Inne urządzenia medyczne: 3 zestawy. Wartość zestawów: - pierwszego nie może być wyższa niż 217,00 złotych brutto - drugiego i trzeciego nie może przekroczyć kwoty 350,00 złotych brutto Przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 1 z zał. Nr 2.1./A- Inne urządzenia medyczne dotyczy dostawy: turbiny jednorazowej i turbiny jednorazowej na szybkozłączkę, negatoskopu, wanienki i pojemników do dezynfekcji, organizera. B. Pomoce dydaktyczne zgodne ze standardem wyposażenia- Zał. Nr 2.1/B Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy: modeli - patologia u dorosłego człowieka, pełne zdrowe uzębienie, uzębienie mleczne i z patologią, implant i śruby gojące, anatomia unaczynienia i unerwienia twarzy oraz plakat. W/w artykuły zostały ułożone w 8 zestawów. Wartość każdego zestawu nie może przekroczyć kwoty 350,00 złotych. Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju asortymentu, parametrów, ilości w zestawach oraz inne wymagania Zamawiającego zawierają załączniki Nr 2.1/A i Nr 2.1/B. Dostarczone artykuły powinny posiadać dokument dopuszczający wyrób do obrotu i używanie na terenie Polski- znak CE. Zadanie Nr 2: Środki dydaktyczne do kursu arteterapii w pracy z klientem w różnym wieku i o różnych potrzebach bio- psycho- społecznych- Zał. Nr 2.2 do SIWZ. Przedmiot w zakresie w/w został podzielony na: A. Materiały B. Narzędzia i przybory Asortyment w zadaniu Nr 2 został ułożony w 12 zestawach. Wartość każdego zestawu nie może być wyższa niż 350,00 złotych. Materiały, narzędzia i przybory będą wykorzystywane do prowadzenia zajęć różnymi technikami arteterapeutycznymi, m. in.: - filcowanie wełny na sucho i na mokro, - łączenie wełny z filcem, - wykonywanie elementów składowych biżuterii i ich łączenia, - wykonywanie prostych przedmiotów ozdobnych i użytkowych z wykorzystaniem wełny, filcu, koralików (z różnego materiału) z wykorzystaniem artykułów zawartych w załącznikach Nr 2.2/A i Zał. Nr 2.2/B do SIWZ. Przedmiot dostawy to m.in. Materiały: - Różnokolorowa wełna czesankowa i wełniane loki, - Filce o różnych wymiarach i grubościach oraz kolorach, - Koraliki (drewniane, z tworzywa sztucznego, sznurkowe, metalizowane), - Zapięcia (karabińczyk o różnych parametrach, stopery, zaciski, kółka, końcówki do biżuterii), - Guziki o różnym kształcie i kolorze, - Sznurek ozdobny (woskowany) i żyłka do nawlekania koralików; Narzędzia i przybory: - Igły (do filcowania na sucho, do nawlekania koralików i do nich uchwyty), - Narzędzia jubilerskie (szczypce- okrągłe, płaskie, obcęgi boczne) - Szpilki jubilerskie- haczyki i gwoździe - Bigle (antyalergiczne) - Baza i bransoletki, broszki breloczka - Krosno- do węzła chińskiego (kształt kropli i kuli, ażurowych kwiatów) - Forma, maty gumowe i gąbkowe do filcowania na sucho i mokro, - Dziurkacz do wykonywania otworów w skórze i tkaninie, - Klej do tkanin, - Zestaw naprawczy/ obcęgi uniwersalne z wymienialnymi końcówkami do: dziurkowania różnych materiałów, montażu: nap, oczek, nitów. Szczegółowe informacje dotyczące nazwy artykułów, parametrów, ilości w zestawach oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera załącznik Nr 2.2/A i Nr 2.2/B do SIWZ. Zadanie Nr 3: Środki dydaktyczne do realizacji kursu techniki BLS/AED-Zał. Nr 2.3 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące jednego zestawu nieprzekraczającego 150,00 złotych brutto zawiera załącznik Nr 2.3 do SIWZ. Zadanie Nr 4: Środki dydaktyczne do realizacji kursu masażu kosmetycznego - Zał. Nr 2.4 do SIWZ. Asortyment w zadaniu Nr 4 ułożono w dwa zestawy, których wartość nie może przekroczyć 350,00 złotych brutto. Nazwę artykułów, parametry techniczne, ilości zawiera załącznik Nr 2.4 do SIWZ. Dostarczony asortyment z Zad. Nr 4 do Zamawiającego powinien posiadać atest PZH. Zadanie Nr 5: Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne - Zał. Nr 2.5/A do 2.5J do SIWZ. Przedmiot zamówienia z zadania Nr 5 podzielony tematycznie, książki zestawione w zestawach: - jeden zestaw w załącznikach Nr 2.5/C (w załączniku- 1 zestaw), 2.5/G (w załączniku- 5 zestawów), 2.5/J (w załączniku- 2 zestawy) nie może przekroczyć kwoty 350,00 złotych brutto. Szczegółowe informacje dotyczące Zadania Nr 5: tytuł podręczników, książek oraz innych pomocy dydaktycznych oraz ilości zawierają załączniki do SIWZ od Nr 2.5/A do Nr 2.5/J..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy EFS Kapitał Ludzki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika dentystycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JM DENTAL s.c., ul. Niepodległości 10A, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3318,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3681,42
Oferta z najniższą ceną: 3681,42 / Oferta z najwyższą ceną: 3681,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2: Środki dydaktyczne do kursu Arteterapia w pracy z klientem w różnym wieku i o różnych potrzebach bio- psycho- społecznych, cz. A- Zestaw I-III, V, cz. B- Zestaw V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kraina Filcu Dorota Kossowska, ul. Rogalińska 1/20, 01-206 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1421,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1639,82
Oferta z najniższą ceną: 1639,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1639,82
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie Nr 3: Środki dydaktyczne do realizacji kursu techniki BLS/AED
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J M DENTAL s.c., ul. Niepodległości 10A, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136,73
Oferta z najniższą ceną: 136,73 / Oferta z najwyższą ceną: 136,73
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4: Środki dydaktyczne do kursu masażu kosmetycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA Renata Włodarczyk, ul. Nowopijarska 9b, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 643,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 698,00
Oferta z najniższą ceną: 698,00 / Oferta z najwyższą ceną: 698,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.