Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Łęczna: Prawo jazdy kat. B
Numer ogłoszenia: 326364 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej , ul. Jaśminowa 4, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 462 83 74, faks 81 462 83 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prawo jazdy kat. B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 17 Liczba godzin - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13.07.2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1019) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Program szkolenia: zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13.07.2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1019) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Wymagania organizacyjne: Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne na terenie miasta Łęczna, zajęcia praktyczne na terenie miasta Lublin. Uczestnicy szkolenia otrzymają na własność materiały dydaktyczne i biurowe w postaci podręcznika, notatnika, długopisu, teczki, testów w wersji papierowej i na płycie CD, na zakończenie szkolenia samochodowy atlas Polski w wersji papierowej. Uczestnikom szkolenia należy zapewnić podczas zajęć teoretycznych serwis kawowy, kruche ciastka. Częstotliwość odbywania zajęć-zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13.07.2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1019) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Wykonawca skieruje uczestników szkolenia na badania lekarskie w zakresie przewidzianym w przepisach w/w rozporządzenia a także poniesie koszty związane z badaniami i wizytą lekarską. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, a po pozytywnym wyniku zobowiązany jest do zgłoszenia i wniesienia opłaty /za pierwszy raz/ za egzamin państwowy w zakresie teorii i praktyki najpóźniej do dnia 15.11.2013r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli posiada zezwolenie/licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia tj. na prowadzenie szkoleń w zakresie prawa jazdy kat. B wydane przez odpowiedni organ 2) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową o wartości, co najmniej 29 000,00 zł. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaże, że spełnia wymogi określone w stosunku do podmiotów prowadzących szkolenie w zakresie wyposażenia dydaktycznego, warunków lokalowych, placu manewrowego i pojazdów przeznaczonych do szkolenia określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13.07.2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. Z 2012r. poz. 1019). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaże, że dysponuje kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: każda osoba z kadry posiada doświadczenie w postaci zrealizowania co najmniej 1 szkolenia w ciągu ostatnich 3 lat podobnego pod względem merytorycznym do przedmiotu zamówienia. 2. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w przypadku zdarzeń losowych. Osoby te muszą spełniać wymagania określone odpowiednio w pkt 1. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do siwz, wykaz wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 5 do siwz, dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp., wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w danej części postępowania oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (kadra dydaktyczna podstawowa i rezerwowa) - załącznik nr 6 do siwz. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do siwz, Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do siwz Formularz cenowy - załącznik nr 4 do siwz Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 10 do siwz. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. e) Wzór ankiety dla uczestników szkolenia- załącznik nr 11 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany terminu szkolenia pod warunkiem zmieszczenia się w przedziale czasowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia. b) zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lecznagw.11.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej
ul. Jaśminowa 4
21-010 Łęczna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4 21-010 Łęczna Pokój 216 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy MOPS Łęczna - Daj sobie szansę! Aktywizacja zawodowa osób z terenu gminy Łęczna realizowany w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2027L w msc. Białka polegająca na budowie chodnika - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy kładki na rzece Świnka w miejscowości Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometraż 0+334"
- Modernizacja kompleksu sportowego "ORLIK" w Łęcznej wraz z budową sprawnościowego placu zabaw
- "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2028L w msc. Ostrówek Kolonia - opracowanie dokumentacji projektowej"
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- Przeprowadzenie 3 szkoleń pn.: NVC (Porozumienie Bez Przemocy)
- "Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie"
- Usługa szkolenia z zakresu "Obsługi mikroskopu SEM Phenom XL'' - projekt "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki" nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Trzydnik Duży
- Przeprowadzenie 16 kursów wymaganych programem specjalizacji w dziedzinie fizjoterapii.
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.