To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Poznań: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych organizowanych przez Ośrodki Szkolenia Zawodowego Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP (OSZ: Kępno, Krotoszyn, Gniezno) w III kwartale 2013 roku dla uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 o wartości poniżej 130.000 Euro.
Numer ogłoszenia: 326466 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293024 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8312405, faks 61 8312485.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych organizowanych przez Ośrodki Szkolenia Zawodowego Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP (OSZ: Kępno, Krotoszyn, Gniezno) w III kwartale 2013 roku dla uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 o wartości poniżej 130.000 Euro..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych organizowanych w ramach działalności Ośrodków Szkolenia Zawodowego Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kępnie, Krotoszynie i Gnieźnie w III kwartale 2013 roku dla uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09-00 z dnia 15 maja 2009 roku. Zakres zamówienia obejmuje:-codzienne przygotowanie i dostarczanie posiłków w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu.-Przedmiotem zamówienia jest 1 posiłek dziennie dla każdego uczestnika.-Posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie), ciasta i napoju (250 ml). Danie główne powinno składać się z porcji mięsa (180 - 220 g), ziemniaków lub klusek (250 g), zestawu surówek (150 g) Zamawiający dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.-Posiłki powinny być urozmaicone i nie powinny powtarzać się w przeciągu jednego tygodnia.-Posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla jednej osoby, po-dawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z kompletem sztućców jednorazowych.-Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z polskimi normami żywieniowymi, z produktów o wysokim standardzie.-Zamawiający ma prawo na bieżąco kontrolować realizację zamówienia.-Wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie Zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie informację o miejscu dostarczenia posiłku i liczbie posiłków.-Miejsce realizacji zamówienia oraz maksymalna ilość posiłków do przygotowania w ramach poszczególnych pakietów znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 o wartości poniżej 130.000 Euro..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1 : OSZ Kępno
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LA COSTA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LA COSTA S.C.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe OAZA Urszula Orzechowska, ul. Kręta 1, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9675,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9675,00
Oferta z najniższą ceną: 9675,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9675,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 : Krotoszyn
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dominik Bielawny Catering Boluś, ul. Rynek 15, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2940,00
Oferta z najniższą ceną: 2940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2940,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.