Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Jurata: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich do Ośrodka Wczasów MSWiA Kaper w Juracie
Numer ogłoszenia: 32668 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wczasów MSWiA "Kaper", ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6752863, fax 058 6752164.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaper.pti.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich do Ośrodka Wczasów MSWiA Kaper w Juracie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy następujących zadań, opisane w SIWZ 1) przedmiotem pierwszego zadania jest: Mięso i podroby wieprzowe, wołowe 2) przedmiotem drugiego zadania jest: Mięso i podroby drobiowe 3) przedmiotem trzeciego zadania są: Produkty mięsno wędliniarskie wieprzowe, wołowe 4) przedmiotem czwartego zadania są: Produkty mięsno wędliniarskie drobiowe Oferenci mogą składać oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożą ofertę w pełni zgodna z wymogami ustawy Pzp oraz niniejszą specyfikacją 2.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych zał. nr 8 do SIWZ Wykaz środków transportu użytych do wykonania zamówienia zał. Nr 7 do SIWZ Zaświadczenie potwierdzające wdrożenie Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP) przy produkcji i sprzedaży wyrobów mięsno wędliniarskich lub potwierdzenie wdrożenia Systemu HACCP przez Państwową Inspekcję Sanitarną. Dokumenty dodatkowe: pozytywna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej (bądź protokół kontroli sanitarnej), środków transportu wykorzystywanych do przewozu mięsa i wyrobów wędliniarskich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaper.pti.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Wczasów MSWiA Kaper ul. Mestwina 45 84-141 Jurata Pok. 109.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Wczasów MSWiA Kaper ul. Mestwina 45 84-141 Jurata Pok. 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i podroby wieprzowe i wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku Nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso i podroby drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik Nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty mięsno wędliniarskie wieprzowe, wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty mięsno wędliniarskie drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.