Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Wola Rębkowska: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 326810 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie - Służba Drogowo-Mostowa w Garwolinie, Służba Drogowa w Trojanowie i Służba Drogowa w Maciejowicach o łącznej długości 528,052 km w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania: Ilość zadań; III ZADANIE I Zwalczanie śliskości zimowej na drogach - teren działalności Służby Drogowo - Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami do odśnieżania Wykonawcy i 3 piaskarkami ECOS 40-36 DAT oraz 1 piaskarka Krokus model Solka Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę. w ilości szt. 4 Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej km - 105,672 Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający. Ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 2 900 godz. ZADANIE II. Odśnieżanie dróg samochodami ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 i OZ-BR 32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowo - Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2 Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km - 190,726 km Ilość km w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 1 800 km ZADANIE III. Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania - teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2 Ilość km w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 950 km, Ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 70 godz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania I, w wysokości; 3 030,50zł (słownie: trzy tysiące trzydzieści złotych 50/100) Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania II, w wysokości; 500,04zł (słownie: pięćset złotych 04/100) Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania III, w wysokości; 544,15zł (słownie: pięćset czterdzieści cztery złote 15/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych usług (zimowe odśnieżanie dróg), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej dwóch usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie załącznik Nr 5,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek transportu, sprzętu przeznaczonych do wykonywania usług w zakresie zimowego utrzymania dróg - wg zapotrzebowania Zamawiającego, na składane przez oferenta zadanie na załączonym formularzu - załącznik Nr 2 -zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.2. Instrukcji dla oferentów; (samochody pod pługi i piaskarki szt. 4 + ładowarki do załadunku materiałów uszorstniających szt. 3 - Zadanie 1, Samochody ciężarowe (skrzyniowe) pod pługi odśnieżne szt. 2 - Zadanie 2, ciągniki rolnicze lub inna maszyna na przykład budowlana z napędem na jedną lub więcej osi oraz pługiem do odśnieżania o mocy od 80KM do 100KM szt. 2- Zadanie 3,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami wg zapotrzebowania Zamawiającego, na składane przez oferenta dane zadanie na załączonym formularzu załącznik Nr 2 - Kierowcy samochodów ciężarowych szt. 4, operatorzy ładowarek 3 szt. - Zadanie 1, kierowcy samochodów ciężarowych szt. 2 - Zadanie 2, kierowcy lub operatorzy ciągnika lub innej maszyny budowlanej szt. 2- Zadanie 3,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty dla zadania I, II, III, wypełniony kosztorys ofertowy dla zadania I, II, III, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 SIWZ, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 3, kopia dokumentu wadialnego dla zadania I, II, III..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej na drogach - teren działalności Służby Drogowo - Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami do odśnieżania Wykonawcy i 3 piaskarkami ECOS 40-36 DAT oraz 1 piaskarka Krokus model Solka Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę. w ilości szt. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej na drogach - teren działalności Służby Drogowo - Mostowej w Garwolinie, Służby Drogowej w Trojanowie, Służby Drogowej w Maciejowicach przy użyciu; Samochodów ciężarowych z pługami do odśnieżania Wykonawcy i 3 piaskarkami ECOS 40-36 DAT oraz 1 piaskarka Krokus model Solka Zamawiającego wraz z załadunkiem mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę przez Wykonawcę. w ilości szt. 4 Długość dróg do zwalczania śliskości zimowej km - 105,672 Mieszankę piaskowo-solną zabezpiecza Zamawiający. Ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 2 900 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg samochodami ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 i OZ-BR 32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowo - Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg samochodami ciężarowym o ładowności od 7 ton Wykonawcy z pługiem odśnieżnym Zamawiającego OZ-W32 szt. 1 i OZ-BR 32 szt. 1 na terenie działalności Służby Drogowo - Mostowej w Garwolinie w ilości szt. 2 Długość dróg przewidzianych do odśnieżania km - 190,726 km Ilość km w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 1 800 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania - teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg ciągnikami rolniczymi lub inną maszyną na przykład budowlaną z napędem na jedną lub więcej osi o mocy od 80KM do 100KM oraz pługiem do odśnieżania - teren działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości szt. 2 Ilość km w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 950 km, Ilość godzin w sezonie zimowym 2014/2015 i w sezonie zimowym 2015/2016 - 70 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Godziesze Wielkie w sezonie zimowym w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stronie Śląskie (II)
- Utrzymanie czystości i porządku przy drogach gminnych i powiatowych na terenie miasta Chodzieży w 2025 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.