Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Katowice: DOSTAWA KOMPUTERÓW I MONITORÓW
Numer ogłoszenia: 32684 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPUTERÓW I MONITORÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego komputerów i monitorów.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące części:
w zakresie części A - komputery 3szt., monitory 14 szt.;
w zakresie części B - komputery 71szt., monitory 82szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A i 2B oraz 2C do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - opis kryteriów równoważności stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest min. na stronie internetowej Zamwiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
W części A - 500,00 PLN (pięćset zł 00/100),
W części B - 7.000,00 PLN (siedem tysięcy zł 00/100),
Wadium może być wniesione:
- przelewem na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV. SIWZ
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty, jako załączniki do formularza oferty:
4. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy,
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 5, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty :
- szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego spełniającego warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego a określone w SIWZ, wraz z podaniem cen jednostkowych dla poszczególnych zestawów.
- Deklaracje zgodności CE na oferowane zestawy komputerowe, wystawione przez ich producenta oparte na odpowiednio obowiązujących w dniu składania oferty normach, tak w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej jak i te dotyczące niskonapięciowych wyrobów elektrycznych. Zamawiający zaleca by deklaracja ta była poparta certyfikatem jednostki notyfikowanej lub autoryzowanej wymienionej w serwisie http://www.oznaczenie-ce.pl lub innych posiadających odpowiednie uprawnienia - dotyczy komputerów.
Powyższe dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski.
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę, dokumenty o których mowa w punkcie 4 - 5 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/uniwersytet/jednostki/administracja/dzp/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok.15
40-006 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok.15
40-006 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery 3szt., monitory14szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 3szt., monitory14szt. - zgodnie z załącznikiem 2A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputery 71szt., monitory 82szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 71szt., monitory 82szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna - 20
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do ZSTiO nr 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa przystawki do badań tensometrycznych
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
- "Usługi serwisowe urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji oraz CO."
- Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowana w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Łodygowice".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.