To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 326912 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139409 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia była dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania zwanego dalej sprzętem i oprogramowaniem. Sprzęt oraz oprogramowanie musiało być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmował ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym.
2. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A: Oprogramowanie popularne - 17 szt.,
b) w zakresie części B: Drukarki laserowe - 2 szt.,
c) w zakresie części C: Skanery - 5 szt.
3. Szczegółowy opis techniczny zamawianego sprzętu zawierały załączniki nr 2A,2B i 2C które stanowiły integralną część SIWZ.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A: do 28 dni od daty zawarcia umowy,
b) w zakresie części B: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia, wystawionego w wyniku zawarcia umowy, potwierdzonego przez organ nadzorujący - MNiSW do zastosowania 0% stawki VAT,
c) w zakresie części C: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia, wystawionego w wyniku zawarcia umowy, potwierdzonego przez organ nadzorujący - MNiSW do zastosowania 0% stawki VAT.
5.Wymagany termin gwarancji na oferowany sprzęt - w zakresie sprzętu oznaczonego numerem indeksu 36923 - minimum 12 miesięcy, w zakresie pozostałego sprzętu - minimum 24 miesiące.
6. Zamawiający dopuścił możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
7. Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane były wskazania określonego typu sprzętu oznaczało to, że Zamawiający wymagał, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należało traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wskazane przez Zamawiającego oprogramowanie należało traktować jako przykładowe, podane Wykonawcy dla ułatwienia. Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych. Za równoważne, zamawiający miał uznać oprogramowanie zawierające co najmniej wszystkie funkcjonalności co oprogramowanie wskazane w SIWZ, kompatybilne (współpracujące) z posiadanym przez Zamawiającego systemem, w tym samym zakresie, co produkty określone w SIWZ. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do oferty należało załączyć dokładny opis oferowanych produktów: parametrów i funkcjonalności, z którego wynikać miało iż oferowane oprogramowanie jest produktem równoważnym do przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie dopuścił składania ofert wariantowych.
10. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane miały być w polskich złotych (PLN).
11. Zamawiający nie przewidywał wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia był realizowany w ramach projektu Atrakcyjna i Innowacyjna Biotechnologia - ATRINBIOTECH Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.2 - Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy (dotyczy części B postępowania).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A: Oprogramowanie popularne - 17 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIT - Technologies Piotr Tomczyk, Dariusz Biernat, Maciej Permus sp. j., Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6085,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6733,27
Oferta z najniższą ceną: 6733,27 / Oferta z najwyższą ceną: 9131,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B: Drukarki laserowe - 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pronet Kraków Rafał Świerczyński, ul. Górna 8A, 30-094 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3502,28
Oferta z najniższą ceną: 3502,28 / Oferta z najwyższą ceną: 4034,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C: Skanery - 5 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIT - Technologies Piotr Tomczyk, Dariusz Biernat, Maciej Permus sp. j., ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12052,77
Oferta z najniższą ceną: 12052,77 / Oferta z najwyższą ceną: 28014,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Dostawa sprzętu elektronicznego dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla warsztatów szkolnych dla szkół biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.