Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-31
Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV i systemu telewizyjnego RTV dla Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/54/2016
Numer ogłoszenia: 32695 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17707 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV i systemu telewizyjnego RTV dla Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/54/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV i systemu telewizyjnego RTV, dla nowego budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV i systemu telewizyjnego RTV, zwanych dalej urządzeniami, oraz świadczenie usług gwarancyjnych. Wykonawca winien także dostarczyć wszystkie niezbędne elementy do montażu dostarczonych urządzeń. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 Kamera wewnętrzna kopułkowa 1,3 MP - 120 szt. 1.2.2 Kamera zewnętrzna kompaktowa 2 MP - 17 szt. 1.2.3 Obiektyw dedykowany do kamery zewnętrznej kompaktowej 2,8-12 mm - 17 szt. 1.2.4 Obudowa zewnętrzna z daszkiem i grzałką dedykowana do kamery zewnętrznej kompaktowej - 17 szt. 1.2.5 Wspornik ścienny do obudowy zewnętrznej - 14 szt. 1.2.6 Wspornik sufitowy do obudowy zewnętrznej - 3 szt. 1.2.7 Kamera szybkoobrotowa zewnętrzna 2MP - 2 szt. 1.2.8 Uchwyt do kamery szybkoobrotowej do montażu na dachu - 2 szt. 1.2.9 Serwer w obudowie 1-2U - 4 szt. 1.2.10 Dysk twardy do pracy ciągłej do serwera - 16 szt. 1.2.11 Szyny do montażu serwera w szafie - 4 szt. 1.2.12 Licencja oprogramowania monitoringu wizyjnego - 4 szt. 1.2.13 Licencja dla kanałów wizyjnych - 220 szt. 1.2.14 Jednostka operatora - 3 szt. 1.2.15 Karta graficzna typu quad - 2 szt. 1.2.16 Monitor 42 - 2 szt. 1.2.17 Monitor 24 - 8 szt. 1.2.18 Uchwyt do monitora 42 - 2 szt. 1.2.19 Klawiatura do obsługi kamer USB - 3 szt. 1.2.20 Szafa RACK wisząca dzielona 18U - 2 szt. 1.2.21 Szafa RACK wolnostojąca 42U - 1 szt. 1.2.22 Antena DVB-T - 1 szt. 1.2.23 Maszt antenowy 3m - 1 szt. 1.2.24 Rozgałęźnik 3 krotny - 1 szt. 1.2.25 Odgałęźnik 6 krotny - 3 szt. 1.2.26 Filtr przepięciowy - 1 szt. 1.2.27 Wzmacniacz kanałowy podwójny - 1 szt. 1.2.28 Zasilacz wzmacniacza - 1 szt. 1.2.29 Tuner - 15 szt. 1.2.30 Patchcord światłowodowy SM LC duplex 2m - 25 szt. 1.2.31 Patchcord światłowodowy SM LC duplex 5m - 10 szt. 1.2.32 Zasilacz do kamer zewnętrznych POE - 17 szt. 1.2.33 Słup dla kamery - 1 szt. 1.2.34 Patchcord światłowodowy SM LC-LC duplex 3m - 130 szt. 1.2.35 Patchcord światłowodowy SM LC-LC duplex 10m - 30 szt. 1.2.36 Patchcord UTP kat.6A 1m - 1000 szt. 1.2.37 Patchcord UTP kat.6A 2m - 1750 szt. 1.2.38 Patchcord UTP kat.6A 3m - 1750 szt. 1.2.39 Patchcord UTP kat.6A 5m - 750 szt. 1.2.40 Patchcord UTP kat.6A 10m - 100 szt. 1.3 Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w całości był fabrycznie nowy, a jego urządzenia i elementy składowe nie mogą być wyprodukowane przed 2015 rokiem. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawarte są w dokumencie stanowiącym Załącznik A do SIWZ (1 plik formacie pdf liczący 15 stron) i będącym jej integralną częścią. 1.5 Oferowany przedmiot zamówienia musi być przystosowany do bezpośredniego montażu w obiekcie. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie wymagał przeróbek w jakimkolwiek zakresie w obiekcie lub oferowanym przez Wykonawcę przedmiocie zamówienia, Wykonawca musi zapewnić wykonanie tych przeróbek, uzgodnić ich wykonanie z Zamawiającym, oraz przejąć gwarancję na wykonany zakres czynności i dostaw zgodnie z wymaganiami Zamawiającego lub posiadanymi przez niego gwarancjami. 1.6 Zamawiający informuje ponadto, iż: 1.6.1 Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty określone zapisami umowy i SIWZ (certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu itp.), które są wymagane i wydawane dla dostarczanego przedmiotu zamówienia, chyba, iż dokumenty te nie są standardowo dostępne, a w takim przypadku ich dostarczenie winno nastąpić nie później niż wraz z dostawą określonego elementu. 1.6.2 Wykonawca, pod nadzorem swojego przedstawiciela, swoim personelem, sprzętem i staraniem dokona transportu i rozładunku urządzeń do właściwych, magazynowych pomieszczeń obiektu wskazanych przez Zamawiającego. 1.7 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić w trakcie odbioru wykaz dostaw w formie wypełnionej tabeli, osobno dla każdego elementu wskazanego w Załączniku A do SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik B do SIWZ, tj. Tabela OT (1 plik w formacie Excel zawierający jeden arkusz), oraz dostarczać to w formacie PDF oraz aktywnego dokumentu z wypełnieniem poszczególnych kolumn odpowiednio do dostarczanego asortymentu zamówienia. 1.8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - PZP zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 90 dni, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych określonych elementów, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, schemat/y, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności na przykład oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na identyfikację i ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
- Zakład Systemów Komputerowych ZSK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 486585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 581370,84
Oferta z najniższą ceną: 581370,84 / Oferta z najwyższą ceną: 717260,97
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.