Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-15
Poznań: USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU PRAC PIELĘGNACYJNYCH (CIĘCIA SANITARNE, KORYGUJĄCE I TECHNICZNE) W KORONACH DRZEW PRZYULICZNYCH MIASTA POZNANIA
Numer ogłoszenia: 32698 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu , ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU PRAC PIELĘGNACYJNYCH (CIĘCIA SANITARNE, KORYGUJĄCE I TECHNICZNE) W KORONACH DRZEW PRZYULICZNYCH MIASTA POZNANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac pielęgnacyjnych (cięcia sanitarne, korygujące i techniczne) w koronach drzew przyulicznych miasta Poznania - drzewa przejęte w IV kwartale 2015 r. od Zarządu Zieleni Miejskiej. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego słownika zamówień (CPV): 77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew i przycinania żywopłotów, 77341000-2 - Okrzesywanie drzew, 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części zamówienia: - Część I - cięcie 452 szt. drzew na terenie Starego Miasta, - Cześć II - cięcie 264 szt. drzew na terenie Nowego Miasta, - Część III - cięcie 326 szt. drzew na terenie Grunwaldu, - Cześć IV - cięcie 220 szt. drzew na terenie Wildy i śródmiejskiej części dzielnicy Jeżyce, - Część V - cięcie 301 szt. drzew na terenie południowej części dzielnicy Jeżyce, - Część VI - cięcie 355 szt. drzew, skrajni oraz podkrzesanie drzew na terenie północno-zachodniej części dzielnicy Jeżyce. Dla każdej części zamówienia przeprowadzone zostanie odrębne postępowanie przy wyborze ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pkt. 3 SIWZ o numerze DZ.TZ.341.02.2016.
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. Wykonawca musi wykazać, że w przypadku ubiegania się o jedną lub o więcej części zamówienia wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu prac pielęgnacyjnych w koronach drzew przyulicznych (cięcia sanitarne, korygujące i techniczne), o łącznej wartości 40.000,00 PLN netto. II. Wartość umów zawieranych w walucie obcej, należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podawany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy. III. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. IV. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W złożonym przez Wykonawcę zobowiązaniu innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia koniecznym (ze względu na rodzaj zasobu - wiedza i doświadczenie) jest określenie sposobu uczestnictwa tego podmiotu w realizacji przedmiotowego zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wyżej wymienionym wykazie oraz załączenia odpowiednich poświadczeń potwierdzających ich należyte wykonanie (główne usługi) w przypadku ubiegania się o jedną lub o więcej części zamówienia uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (opis zawarty w sekcji III.3.2) niniejszego ogłoszenia) co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu prac pielęgnacyjnych w koronach drzew przyulicznych (cięcia sanitarne, korygujące i techniczne), o łącznej wartości 40.000,00 PLN netto. (Wykaz musi obejmować minimum dwie takie usługi). Wzór wykazu zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie podmiotu na zasobach którego polega wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu, którego opis sposobu dokonywania oceny spełniania zawarto w pkt 9.1.2. lit. b) niniejszej specyfikacji. Dokument składany jedynie w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór zobowiązania do udostępnienia zasobów (wiedzy i doświadczenia) zawiera Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania zamówień dodatkowych (o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych) - zmiana terminów realizacji umowy, b) udzielenia przed terminem zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zmiana terminów realizacji Umowy, c) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany - zmiana terminów realizacji umowy, d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - zmiana terminów realizacji umowy, e) wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia - zmiana terminów realizacji umowy, f) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy - zmiana wynagrodzenia wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku, g) podjęcia przez wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy - zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrzeżeniem postanowień § 8 pkt. 5 wzoru umowy w sprawie zamówienia w zw. z art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,, Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę umowy, a określonych powyżej z wyjątkiem podpunktu a).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań - Wydział Wspomagania Zarządzania Komunikacji Społecznej - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stare Miasto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - cięcie 452 szt. drzew na terenie Starego Miasta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nowe Miasto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć II - cięcie 264 szt. drzew na terenie Nowego Miasta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grunwald.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - cięcie 326 szt. drzew na terenie Grunwaldu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wilda i śródmiejska część dzielnicy Jeżyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć IV - cięcie 220 szt. drzew na terenie Wildy i śródmiejskiej części dzielnicy Jeżyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: południowa część dzielnicy Jeżyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - cięcie 301 szt. drzew na terenie południowej części dzielnicy Jeżyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5, 77.31.10.00-2, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: północno-zachodnia część dzielnicy Jeżyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - cięcie 355 szt. drzew, skrajni oraz podkrzesanie drzew na terenie północno-zachodniej części dzielnicy Jeżyce..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 4
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup Laparoskopu 4K wraz z kamerą ICG do chirurgii otwartej oraz Systemu termoablacji mikrofalowej
- Zakup i dostawa łóżek porodowych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Remont nawierzchni chodnika na ul. Łąkowej w Poznaniu
- Wykonanie usługi badania społecznego pn.: "Pogłębiona diagnoza sektora usług społecznych w województwie wielkopolskim z elementami ewaluacji regionalnej polityki społecznej"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH
- Adaptacja trzech pięter budynku biurowego przy ul. Młyńskiej 16 na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW W ROKU 2025
- Wykonanie prac związanych z realizacją 2 zadań budżetu obywatelskiego 2024 (nr 374 i 1255).
- "Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.