Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Bielsko-Biała: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń w mieście Bielsko-Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej, w tym CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Kurs florystyczny CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA
Szkolenie pn. Znaczenie obsługi komputera oraz własnego wizerunku w poszukiwaniu pracy
Numer ogłoszenia: 327420 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Partyzantów 55, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4965150, faks 033 4965151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bielsko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń w mieście Bielsko-Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej, w tym CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Kurs florystyczny CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Znaczenie obsługi komputera oraz własnego wizerunku w poszukiwaniu pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń w mieście Bielsko-Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej, w tym CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Kurs florystyczny dla 10 osób bezrobotnych CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Znaczenie obsługi komputera oraz własnego wizerunku w poszukiwaniu pracy dla 15 osób bezrobotnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (załącznik nr 4) - dot. wszystkich części zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (załącznik nr 4) - dot. wszystkich części zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na czas realizacji zamówienia będzie dysponował 15 stanowiskami komputerowymi, z dostępem do Internetu - załącznik nr 12- dot. 2 części zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 3 osobami do każdej z części zamówienia, na którą złoży ofertę, które posiadają doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (tj. przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia z tematyki adekwatnej do przedmiotu zamówienia) -załącznik nr 7 - dot. wszystkich części zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (załącznik nr 4) - dot. wszystkich części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie społeczne oraz o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie z trzech ostatnich miesięcy potwierdzające zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty z US lub ZUS - załącznik nr 3;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3 - doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian: -kadry dydaktycznej jedynie wtedy, gdy zmiana ta nie wpływa na ocenę kryterium dotyczącego kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia, np. długotrwałej choroby (odpowiednio udokumentowanej) lub nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, a także gdy zmiana ta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, -zmiany harmonogramu szkolenia i czasu trwania szkolenia (bez dokonywania zmiany liczby godzin szkolenia) w sytuacji zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, - zmiany miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem lokalizacji w mieście Bielsko-Biała (dot. wszystkich części zamówienia), w sytuacji zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, -możliwość dokonania zmiany w zakresie ilościowego i imiennego wykazu uczestników szkolenia w przypadku niepodjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie lub braku kandydatów na szkolenie lub w przypadku rezygnacji uczestnika w trakcie szkolenia, -możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej . Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej ul. Partyzantów 55 - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00, segment D, pokój D-11, dostępne do dnia 19.10.2010r...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej ul. Partyzantów 55, sekretariat segment C ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Startuj, pracuj z poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pn. Kurs florystyczny w mieście Bielsko-Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pn. Kurs florystyczny w mieście Bielsko-Biała dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3. doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pn. Znaczenie obsługi komputera oraz własnego wizerunku w poszukiwaniu pracy, w mieście Bielsko-Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pn. Znaczenie obsługi komputera oraz własnego wizerunku w poszukiwaniu pracy, w mieście Bielsko-Biała dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Szkolenie dla kadry z zakresu pracy z cudzoziemcami i osobami należącymi do mniejszości etnicznych, osobami narażonymi na dyskryminację ze względu na cechy prawnie chronione...
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.