eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r- II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Mirosławiec: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r- II postępowanie
Numer ogłoszenia: 32772 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595094, fax 067 2596331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/miroslawiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r- II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług obejmujących zagospodarowanie turystyczne lasów, remonty i konserwacje dróg oraz zabezpieczanie upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, z zastrzeżeniem, że jeden wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części. Złożenie oferty na większą ilość części spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych dla wybranej lub wybranych części. Częściami zamówienia są : Część I - leśnictwo Orle Część II - leśnictwo Gniewosz Część III - leśnictwo Łowicz Część IV - leśnictwo Mirosławiec Część V - leśnictwo Kalinówka Część VI - leśnictwo Nieradź Część IX - leśnictwo Lipie Część X - leśnictwo Toporzyk

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ad. 1) Posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej Ad. 2) 1.dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania usług tj. pracownicy leśni o kwalifikacjach : pilarze, kierowcy ciągników, (załącznik nr 5) , 2.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym względzie - wykażą posiadanie lub dostęp do takiego sprzętu jak : -część 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10: pilarka spalinowa szt.1:wykaszarka spalinowa na wysięgniku z wymienną końcówką (tarcza, żyłka) szt.1 Wykonawca powinien udokumentować posiadanie lub dysponowanie sprzętem na każdą część, którą jest zainteresowany, w ilości podanej w zestawieniu (np. chcąc złożyć ofertę na 2 części należy dysponować min. 2-krotnie liczniejszym zestawem sprzętu część 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ciągnik min 45kW z przyczepą szt.1 (Wykonawca powinien udokumentować posiadanie lub dysponowanie przynajmniej jednym sprzętem na dwie części zamówienia, którymi jest zainteresowany) Ad. 3) 1. posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej przynajmniej w zakresie podstawowym na sumę nie mniejsza niż 20% całkowitej ceny oferty, ale nie mniejszą niż 50.000 zł i zobowiążą się do odnawiania polisy ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji Usług, Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie informacji o przedmiocie zamówienia określonym w załączniku Nr 1a do niniejszej specyfikacji, 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 4)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 5)Spółki cywilne - umowa spółki. 6)Konsorcja - umowa konsorcjum 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy (lub związku firm) składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (dyplomy, uprawnienia, zaświadczenia i świadectwa ukończenia kursów i inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje) - załącznik 5 do niniejszej specyfikacji Personel Wykonawcy. 2)Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania oraz nazwą i adresem podwykonawcy - załącznik 6 do niniejszej specyfikacji lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecania wykonywania Usług podwykonawcy. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w zakresie przynajmniej podstawowym nie mniejsza niż 20% całkowitej ceny oferty, ale nie mniejszą niż 50.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 2)Oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres świadczenia Usług. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty : a.pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3.posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1.dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 2.dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/miroslawiec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO MIROSLAWIEC ul. Wolności 30 78-650 Mirosławiec, sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: PGL LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO MIROSLAWIEC ul. Wolności 30 78-650 Mirosławiec, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Orle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictwo Gniewosz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Łowicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwo Mirosławiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leśnictwo Kalinówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leśnictwo Nieradź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Leśnictwo Lipie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leśnictwo Toporzyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie zagospodarowania turystycznego lasu, remontów i konserwacji dróg oraz zabezpieczania upraw leśnych przy pomocy ogrodzeń na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec przez okres od 01.03.2008r do 31.12.2008r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.34.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.