eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym (...).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Zawiercie: 1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym (...).
Numer ogłoszenia: 327810 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163635 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym (...)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym, 2) stworzenie w Gminie Zawiercie bazy danych zawierającej wyselekcjonowane i usystematyzowane informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią w gminie oraz w jej poszczególnych sektorach i obiektach, oraz inwentaryzację źródeł emisji gazów cieplarnianych, 3) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Gminy Zawiercie na temat problematyki związanej z tworzeniem, realizacją i monitorowaniem planów gospodarki niskoemisyjnej, 4) przeprowadzenie działań promocyjnych i informujących o opracowaniu Planu gospodarki niskoemisyjnej, - w ramach Projektu Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej. 1. W ramach zadania pkt. 2) Zamawiający udostępni po zawarciu umowy wyłonionemu Wykonawcy posiadaną bazę danych w formie edytowalnych arkuszy kalkulacyjnych z przeprowadzonej inwentaryzacji źródeł emisji w budynkach mieszkalnych jedno i wielorodzinnych, budynków jednostek podległych Gminie Zawiercie oraz przemysłowych na terenie Gminy Zawiercie. 2. Posiadana baza obejmuje dane pozyskane w wyniku inwentaryzacji w II kwartale 2014 roku informacje: 1) 4303 budynków mieszkalnych jednorodzinnych - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 2) 447 budynków wielorodzinnych - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), właściciel lub władający budynkiem, rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 3) 20 zakładów przemysłowych - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), właściciel lub władający budynkiem, rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 4) 34 budynków jednostek podległych gminie - lokalizacja budynku (dzielnica, ulica, numer działki i obręb), właściciel lub władający budynkiem, rodzaj źródła ciepła, producent źródła ciepła, wielkość pieca, rok produkcji, stan użytkowy pieca, roczne zużycie paliwa, powierzchnia budynku, rok budowy budynku, rodzaj okien, ewentualna termomodernizacja ścian zewnętrznych 2. W ramach zadania pkt 2) Wykonawca zobowiązany jest do: 1) rozbudowy przekazanej bazy danych o informacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 1) na podstawie przeprowadzonej we własnym zakresie inwentaryzacji źródeł emisji zanieczyszczeń nie objętych bazą danych wymienioną w ust. 1, powstających w wyniku spalania nośników energii z terenu Gminy Zawiercie obejmującej: a) zużycie energii w budynkach, obiektach, instalacjach usługowych niekomunalnych, oświetleniu drogowym, ciepłowniach lokalnych na terenie Gminy Zawiercie b) zużycie energii w transporcie (transport publiczny, tabor gminny, transport prywatny i komercyjny, transport szynowy) c) produkcję energii (zakłady/instalacje do produkcji energii elektrycznej, ciepła i chłodu) 2) wprowadzenia rozbudowanej bazy danych do oprogramowania bazodanowego, które umożliwi obróbkę, prezentację oraz dalsze wykorzystanie przez Zamawiającego zgromadzonych danych 3. Inwentaryzacja opierała się będzie na: 1) przeprowadzeniu wizji lokalnej - tzw. spisu z natury z pozyskaniem niezbędnych danych 2) ankietyzacji przeprowadzonej wśród właścicieli obiektów, instalacji, w których spis z natury nie był możliwy 4. Baza danych zostanie umieszczona na serwerze Zamawiającego, będzie umożliwiała jednoczesną pracę w aplikacji na 4 stanowiskach komputerowych. Dostęp do aplikacji będzie możliwy na podstawi indywidualnego loginu i hasła dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 5. Baza danych zostanie wykonana: 1) w wersji elektronicznej - poprzez utworzenie na 4 wskazanych stanowiskach komputerowych dostępu do aplikacji - bazy danych 2) w wersji papierowej - w formie raportu z inwentaryzacji wraz z bilansem CO2 w 6 egzemplarzach 3) w formie graficznej w skali 1:10000 w 6 egzemplarzach 6. W ramach zadania pkt 1) przedmiot zamówienia wykonany zostanie i przekazany Zamawiającemu w wydrukowanych i oprawionych kompletnych 6 egzemplarzach oraz tożsamej wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD lub DVD. Wykonawca załączy podpisane oświadczenie, że dokument opracowany został zgodnie z warunkami niniejszej umowy oraz szczegółowymi wytycznymi i zaleceniami, zakresem, problematyką określoną w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Nr 2/PO IiŚ/9.3/2013 w ramach IX osi priorytetu-Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, złożonym przez Gminę Zawiercie wnioskiem w konkursie, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz w spójności z programami, planami, dokumentami strategicznymi na poziomie krajowym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym. 7. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy należy ponadto: 1) przygotowanie projektu uchwały, w sprawie przyjęcia planu, 2) udział w spotkaniach z mieszkańcami, konsultacjach, naradach promujących realizowane w ramach umowy zadania 3) prezentacje opracowania na posiedzeniach komisji i Rady Miejskiej w Zawierciu 4) przygotowanie projektów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, wystąpień do kompetentnych organów oraz niezbędnych opracowań w trakcie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008 nr 199 poz. 1227 z późn. zmianami) oraz zapewnienie udziału społeczeństwa wraz z analizą złożonych uwag i ich ewentualnym uwzględnieniem i zgodnie z w.w ustawą. Terminy kolejnych etapów postępowania określonego w.w ustawą muszą gwarantować jego skuteczne zakończenie przyjęciem Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie do realizacji przez Radę Gminy Zawiercie przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego 4 dni robocze szkoleń tj. 32 godziny szkoleniowe (po 45 minut) dla wskazanych pracowników (5 osób) oraz zapewni materiały szkoleniowe, które obejmą tematykę: 1) zbieranie danych dla poszczególnych grup źródeł ciepła oraz ich analiza 2) oszacowanie zapotrzebowania na ciepło dla poszczególnych grup źródeł 3) nadzorowanie przebiegu tworzenia i aktualizacji bazy danych wraz z obsługą oprogramowania bazodanowego 4) określenie emisji na podstawie zużycia energii finalnej 5) określenie zużycia energii ze źródeł odnawialnych wraz ze wskazaniem metodologii obliczeń wielkości emisji za pomocą wskaźników emisji 6) zebranie danych i sprecyzowanie nasuwających się wniosków 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 4) do obowiązków Wykonawcy należy: 1) utworzenie strony internetowej informującej o realizacji zadania, opracowaniu Planu oraz promującej działania obejmujące instalację alternatywnych i odnawialnych źródeł energii, termomodernizację obiektów, edukującej o ich wpływie na redukcję emisji gazów cieplarnianych 2) samodzielne pozyskanie materiałów i opracowanie na ich podstawie projektu graficznego na potrzebę dostawy 500 sztuk kolorowych plakatów promujących projekt. Projekt plakatu podlega akceptacji przez Zamawiającego 3) wydrukowanie na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu graficznego i dostawa 500 sztuk plakatów oraz wykonanie plakatowania w miejscach udostępnionych przez Zamawiającego na terenie Gminy Zawiercie. Podstawowe parametry plakatu: X rozmiar: A3, X gramatura papieru: 170 g/m2, X rodzaj papieru: kredowy błyszczący, X druk jednostronny 4+0 (CMYK). Produkt musi zawierać nazwę projektu, logo Miasta Zawiercie i stosowne oznaczenia graficzne Programu współfinansującego zadanie, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Zawiercie jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa Energetycznego sp. z o.o., ul. gen. Ziętka 2, 43-180 Orzesze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68461,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.