Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Warszawa: Usługi poligraficzne dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i druk książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych zawartych w planie wydawniczym na 2007 i 2008 rok, dostawę gadżetów reklamowych z nadrukiem, wizytówek, ulotek plakatów, zakładek dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 327 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, fax 834 76 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: awf.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i druk książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych zawartych w planie wydawniczym na 2007 i 2008 rok, dostawę gadżetów reklamowych z nadrukiem, wizytówek, ulotek plakatów, zakładek dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. (CPV 78100000-8). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i druk książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych zawartych w planie wydawniczym na 2007 i 2008 rok, dostawę gadżetów reklamowych z nadrukiem, wizytówek, ulotek plakatów, zakładek dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Część I - druk offsetowy lub cyfrowy książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych. Część II - druk offsetowy książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych - wznowienia i dodruki (z dostarczonych przez Wydawcę montaży) Część III - dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem. Część IV - druk wizytówek, ulotek plakatów, zakładek. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 2, 2A, 3, 3A, 4, 5 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa: Część I i II do Działu Nauki i Wydawnictw AWF oraz do kolporterów Ruch S.A, Poczta Polska oraz w zależności od potrzeb do 4 innych kolporterów (czasopisma - Kultura Fizyczna, Postępy Rehabilitacji, Wychowanie Fizyczne i Sport). Część III - do Zespołu ds. Rekrutacji AWF, Część IV - poz. 1-4 załącznika nr 5 do SIWZ - do Biura Karier AWF, poz. 5 - 6 załącznika nr 5 do SIWZ do Biura Współpracy z Zagranicą AWF. 6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące przedmiotu zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 7. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest skonsultować wzory druków z Zamawiającym. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i równoważnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: Dotyczy części I: Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednej usługi poligraficznej polegającej na druku książek. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 100.000 zł brutto. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. Dotyczy części II: Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednej usługi poligraficznej polegającej na druku książek. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi przedłożyć każdy z podmiotów. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia: W części I postępowania a) wypełnionego i podpisanego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednej usługi poligraficznej polegającej na druku książek. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie W części II postępowania a) wypełnionego i podpisanego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednej usługi poligraficznej polegającej na druku książek. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 60.000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. Forma dokumentów: 1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający wymaga złożenia tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ na część, na którą Wykonawca składa ofertę - należy wypełnić oddzielnie na każdą część 2. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ w przypadku składania oferty w części I postępowania. 3. Podpisany opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2A do SIWZ w przypadku składania oferty w części I postępowania. 4. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku składania oferty w części II postępowania. 5. Podpisany opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3A do SIWZ w przypadku składania oferty w części II postępowania. 6. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ w przypadku składania oferty w części III postępowania. 7. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ w przypadku składania oferty w części IV postępowania. 8. Wypełnioną i podpisaną informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom - stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Podpisany projekt umowy - jako akceptacja jej treści - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Wychowania Fizycznego J. Płsudskiego ul. Marymoncka 34 00-968 Warszawa Dział Zamówień Publicznych i Gospodarki Materiałowej budynek administracji - parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego J. Płsudskiego ul. Marymoncka 34 00-968 Warszawa Dział Zamówień Publicznych i Gospodarki Materiałowej budynek administracji - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: druk offsetowy lub cyfrowy książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk offsetowy lub cyfrowy książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: druk offsetowy książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych - wznowienia i dodruki (z dostarczonych przez Wydawcę montaży).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk offsetowy książek dydaktycznych, naukowych i czasopism naukowych - wznowienia i dodruki (z dostarczonych przez Wydawcę montaży).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: druk wizytówek, ulotek plakatów, zakładek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk wizytówek, ulotek plakatów, zakładek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
- Wykonanie i dostarczenie kopert do korespondencji poselskiej
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.