Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Lubartów: Zamówienie usługi edukacyjnej, obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.
Numer ogłoszenia: 328124 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie , Szczekarków 62, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 26 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spszczekarkow.pl/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie usługi edukacyjnej, obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r. Część 1: Logopeda - 15 osób x 20min na tydzień x 72tygodnie = 360 godz. Część 2: Trener j. angielskiego - 2 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 36 godz. Część 3: Trener prowadzący zajęcia z rytmiki - 1 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 18 godz. Część 4: Trener zajęć ruchowych - 2 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 36 godz. Część 5: Katechetka lub katecheta - 2 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 36 godz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów Gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia logopedyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne - maksymalnie 15 osób x 20min/tydzień x 72tygodnie = maksymalnie 360 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z j. angielskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z j. angielskiego - 2 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 36 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z rytmiki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z rytmiki 1 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 18 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia ruchowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ruchowe 2 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 36 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Katecheza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katecheza 2 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 36 godzin realizowana będzie w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
- Budowa ulicy Bursztynowej (112670L) oraz ulicy Rubinowej (112672L) w Lubartowie
- Dostawa aparatu do znieczuleń na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO
więcej: przetargi w Lubartowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.