Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Katowice: Wybór wykonawcy usługi w zakresie :
czyszczenia i sprzątania budynków, sprzątania i odśnieżania chodników, placów zabaw, pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków
oraz pełnienia funkcji gospodarza
w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 328148 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, faks 032 2537128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: tbs@interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS-Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usługi w zakresie : czyszczenia i sprzątania budynków, sprzątania i odśnieżania chodników, placów zabaw, pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków oraz pełnienia funkcji gospodarza w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Usługa w zakresie : czyszczenia i sprzątania budynków, sprzątania i odśnieżania chodników, placów zabaw, pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków oraz pełnienia funkcji gospodarza w budynkach mieszkalnych Spółki, zlokalizowanych w Katowicach. ( wykaz budynków stanowi załącznik Nr 15 do niniejszej SIWZ ). Dane szczegółowe przedmiotu zamówienia : 1) Sprzątanie (zamiatanie, mycie) wejścia do klatki, holu głównego na parterze i kabin windy raz dziennie. 2) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i pozostałych pięter (schody, poręcze, balustrady): a) Zamiatanie - codziennie, b) Mycie - nie mniej niż raz w tygodniu. 3) Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnych oraz mycie nie rzadziej niż raz w miesiącu. 4) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych w piwnicach - wg. potrzeb 5) Mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych nie mniej niż raz w tygodniu. 6) Mycie okien - cztery razy w roku, 7) Mycie płytek ściennych ułożonych na ścianach holu i parteru raz w tygodniu, 8) Mycie płytek ściennych ułożonych na ścianach pozostałych pięter dwa razy w miesiącu, 9) Mycie płytek na ścianach zewnętrznych klatek, numerów policyjnych- jeden raz w miesiącu. 10) Dwa razy w roku (wiosna, jesień) czyszczenie płytek zewnętrznych holu wejściowego i części parterowej budynku oraz płytek podłogowych w holu pod ciśnieniem, wypożyczonymi urządzeniami specjalistycznymi np. firmy Karcher. (na parterze i piętrach wg. potrzeb). 11) Czyszczenie kratek przy wejściach do klatek schodowych nie mniej niż raz w tygodniu. 12) Sprzątanie parkingów podziemnych. 13) Sprzątanie placu zabaw raz dziennie w okresie w okresie wiosenno - jesiennym tj. od kwietnia do października. 14) Zamiatanie chodnika przy budynku, a w okresie jesienno-zimowym zamiatanie liści, odśnieżanie i posypywanie piaskiem co najmniej raz dziennie- wg potrzeb. 15) Usuwanie nadmiaru śniegu sprzed wejść do budynków - wg potrzeb. 16) W przypadkach znacznego zanieczyszczenia częstotliwość sprzątania należy odpowiednio zwiększyć. 17) Podlewanie zieleni przy wejściach do budynków oraz klombów przy budynkach wg potrzeb, okopywanie trawników wzdłuż krawężników- wiosną i jesienią, 18) Koszenie trawnika co najmniej 4 razy na sezon, 19) Usuwanie wszelkich naklejek i ogłoszeń, 20) Doręczanie mieszkańcom osiedla pism i zawiadomień kierowanych od Zamawiającego - wg. powiadomień, 21) Odczytywanie liczników zużycia mediów wg. potrzeb. 22) Utrzymywanie czystości dotyczy w/w elementów budynków, które w nim występują ( np. parkingi podziemne, windy okna na klatkach schodowych, płytki ścienne itp. ) 23) Zapoznanie się z wszystkimi podstawowymi instalacjami na całym obiekcie (wodno- kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji, oddymiania) oraz umiejętność ich obsługi w zakresie: a) podstawowym - wg potrzeb (np. wymiana bezpieczników itp.) b) awaryjnym - wg potrzeb (np. wyłączanie dopływu wody podczas występowania wycieków, odcięcie dopływu prądu w sytuacji możliwości wystąpienia porażenia osób, powiadamianie straży pożarnej w przypadku wystąpienia pożaru itp.). 24) Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu : a) faktu zaistniałych awarii itp. zdarzeń wymagających natychmiastowej interwencji ekip remontowych, b) wszelkich zaistniałych w obiekcie usterek, wymagających usunięcia, a także zastrzeżeń do pracy świadczonej przez usługodawców, c) o nadzwyczajnych zdarzeniach wymagających interwencji Zamawiającego. 25) Dokonywanie drobnych napraw w ramach posiadanych umiejętności i posiadanego wyposażenia (np. wymiana zamków, odpowietrzanie grzejników itp.), a także bieżące kontrolowanie sprawności działania oświetlenia klatek schodowych i wejść do budynków, łącznie z wymianą żarówek. 26) Dekorowanie nieruchomości: a) ozdobami w okresach świątecznych, b) flagami narodowymi w święta państwowe ich przechowywanie, konserwacja i naprawa. 27) Utrzymywanie z Zamawiającym bieżącego kontaktu telefonicznego godzinach od 800 do 1000, dla przekazania dyspozycji oraz uwag dotyczących prawidłowego utrzymania należytej czystości i bezpieczeństwa. 28) Zamawiający ma prawo raz w tygodniu wezwać Gospodarza do osobistego stawienia się w siedzibie Spółki oraz oczekuje zapewnienia całodobowych dyżurów telefonicznych (np. automatyczna sekretarka i poczta głosowa) dla przekazywania wiadomości na wypadek nieobecności . 29) Prowadzenie zeszytu zgłoszonych usterek i przedkładanie go raz w miesiącu Zamawiającemu do zatwierdzenia. Obowiązki portiera Przedmiotem zamówienia jest : 1. Uniemożliwianie przebywania w budynku osobom, które nie potrafią uzasadnić celu swojego pobytu na terenie obiektu i usiłujących drogą nielegalną wejść lub wyjść z budynku. 2. Bieżąca kontrola zamykania bram, furtek szlabanów i innych. 3. Zwracanie uwagi na właściwe oświetlenie ogólnodostępnych części budynków, powiadamianie Zleceniodawcy o zaobserwowanych usterkach. 4. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych wyłącznie przez portierów. 5. Monitorowanie wszystkich sygnalizatorów urządzeń i instalacji kontrolnych (p.poż., wentylacji, alarmu, oddymiania parkingu i klatek schodowych) oraz odłączanie instalacji ppoż. od sytemu monitoringu bezpośredniego do straży pożarnej. Odpowiedzialność za nieuzasadnione przyjazdy grup interwencyjnych np. Straży Pożarnej, Miejskiej i innych. 6. W przypadku potwierdzenia wystąpienia pożaru w budynku należy bezzwłocznie wcisnąć przycisk ROP (ręczny ostrzegacz pożarowy) w celu natychmiastowego powiadomienia straży pożarnej o pożarze na obiekcie. 7. Wpuszczanie na obiekt bez konieczności kontaktu z mieszkańcem organów ścigania, sanepidu, NIK. Fakt przybycia w/w należy odnotować w książce pracy i powiadomić Zleceniodawcę. 8. Świadczenie usługi z zakresu kontroli osób przebywających na terenie całej nieruchomości odbywać się będzie z użyciem systemu telewizji przemysłowej i systemu domofonowego oraz patrolu interwencyjnego. Zapisywanie na sprzęcie cyfrowym materiału z przebiegu dyżuru oraz zabezpieczanie i przechowywanie nagranego materiału dokumentalnego. 9. Przyjmowanie zgłoszeń lokatorów odnośnie usterek, awarii i innych spraw wg potrzeb. Prowadzenie rejestru zgłoszeń z podziałem na obiekty, rodzaj zgłoszenia wg wzorów uzgadnianych z zamawiającym. Sprawdzanie zgłaszanych usterek, klasyfikacja co do sposobu usunięcia oraz przekazanie telefonicznie lub faksem zgłoszeń odpowiednim służbom technicznym. 10. Ustalanie terminów z lokatorami i odpowiednimi wykonawcami przystąpienia do prowadzenia prac remontowych, usuwania usterek. Przyjmowanie od wykonawców potwierdzeń wykonywanych prac. 11. Zapoznanie się z wszystkimi podstawowymi instalacjami na całym obiekcie (wodno- kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji, oddymiania) oraz umiejętność ich obsługi w zakresie: a. podstawowym - wg potrzeb (np. ustawienie regulatorów temperatury dla logoterm w mieszkaniach, wymiana bezpieczników itp.) b. awaryjnym - wg potrzeb (np. wyłączanie dopływu wody podczas występowania wycieków, odcięcie dopływu prądu w sytuacji możliwości wystąpienia porażenia osób, powiadamianie straży pożarnej w przypadku wystąpienia pożaru itp.). 12. Współpraca z gospodarzami, dostawcami mediów (np. PEC, Zakład Wodociągów, Zakład Energetyczny), konserwatorami urządzeń i instalacji na obiektach Spółki, z zakładem wywozu nieczystości oraz brygadami remontowymi i innymi wg potrzeb. 13. Niezwłoczne zgłaszanie Zleceniodawcy i odpowiednim służbom: a. faktu zaistniałych awarii itp. zdarzeń wymagających natychmiastowej interwencji ekip remontowych, b. wszelkich zaistniałych w obiekcie usterek, wymagających usunięcia, a także zastrzeżeń do pracy świadczonej przez usługodawców, o nadzwyczajnych zdarzeniach wymagających interwencji Zleceniodawcy. 14. Prowadzenie książki pracy portiera wg wzoru dostarczonego przez Zleceniodawcę oraz rejestrów wydawania kluczy z obiektu. 15. Odczytywanie liczników zużycia mediów. 16. Umiejętność obsługi komputera (m.in. programy Word, Exel) oraz prowadzenie rejestrów zgłoszeń w systemie elektronicznym. 17. Umożliwianie konserwatorom sygnalizatorów urządzeń i instalacji obsługujących budynek dostępu do w/w urządzeń, zgodnie z zasadami podanymi w trakcie szkolenia oraz zawartymi w dostarczanych instrukcjach. Zapisywanie w rejestrze każdorazowe wejście na obiekt i wydania kluczy do pomieszczeń technicznych. 18. Powiadamianie Zleceniodawcy o wszelkich nieprawidłowościach w działania instalacji telewizji przemysłowej i domofonu. 19. Współpraca, w tym ustalenie spraw, wraz z pozostałymi osobami świadczącymi usługi dyżurów i przekazywanie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 20. Inne działania w zależności od ustaleń i potrzeb związane zabezpieczeniem technicznym, z ochroną obiektu i terenu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 16.31.11.00 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 02.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostały określone wg przepisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch i więcej wykonawców (konsorcjum) nw. dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w ofercie przez każdego z wykonawców . 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz o zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, i o uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, 2) Wykonawcy biorące udział w przetargu powinni prowadzić działalność gospodarczą w zakresie usług będących przedmiotem przetargu, z siedzibą Firmy lub miejscem zamieszkania na Terenie miasta Katowice, w dzielnicach, w których znajdują się poszczególne obiekty będące przedmiotem zamówienia, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) stosowne referencje i inne dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze i wartości . b) wykaz osób, z podaniem adresów ich zamieszkania, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. 6) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający obligatoryjnie wykluczy oferentów, którzy nie spełniają wymagań art. 24 ust. 1 i 2 p. z. p. 7) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli : 1) oferta jest sprzeczna z ustawą lub SIWZ, 2) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji 3) oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny których nie można poprawić na podstawie art. 88 p.z.p., lub błędy w obliczeniu ceny, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu przetargowym, 6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pierwszą stroną oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym również o : a) zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, b) uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty,- załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 . 4. Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością - załącznik nr 4. Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawane będą : a) wyrok sądu powszechnego lub polubownego obciążający wykonawcę , b) odstąpienie od umowy przez zleceniodawcę z winy wykonawcy, c) zmniejszenie należnej zapłaty za realizację zlecenia jako reperkusja za nienależyte wykonanie umowy , d) zapłata kar umownych przez wykonawcę, e) inne udokumentowane kary zastosowane w stosunku do wykonawcy za nienależyte wykonanie zlecenia . 5. Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych) nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik nr 6. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 i Nr 8 . 8. Stosowne referencje , protokoły odbioru , itp. dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze - załącznik nr 9. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy - załącznik nr. 10 10. Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94-00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki) - załącznik nr 11 . 11. Wykaz budynków z podaniem kosztu usługi w zł. na m-c brutto. - załącznik Nr. 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
ul. Krasińskiego 14
40 - 019 Katowice
tel. (0-32) 253 67 13 , 253 77 85 , fax (0-32) 253 71 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 14 40 - 019 Katowice - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadania według załącznika nr. 12, nie więcej niż dwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania według załącznika nr. 12, nie więcej niż dwie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 16.31.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa kuponów żywieniowych zastępujących posiłki profilaktyczne dla pracowników MZUiM Katowice
- Dostawa bonów podarunkowych w postaci elektronicznej karty płatniczej, dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
- rozbiórce dwóch obiektów: Zadanie 1 - Budynek ze sceną wraz z widownią ul. Boya Żeleńskiego 98a Katowice, Zadanie 2 - Budynek mieszkalny ul. Owsiana 60 Katowice
- REALIZACJA ZADAŃ W ZAKRESIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO, OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY - Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI
- ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA PN.: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 931 W MIEJSCOWOŚCI JANKOWICE.
- Całodobowa ochrona osób i mienia części C budynku Internatu Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania codziennego i ochrona siedziby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu w roku 2025
- Usługi sprzątania obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w 2025 roku
- Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach w 2025 roku
- Usługa utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie oraz jednostkach podległych..
- Usługa utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie oraz jednostkach podległych.
- Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków
więcej: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.