eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńBankowa obsługa budżetu gminy Wieluń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Wieluń: Bankowa obsługa budżetu gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 328323 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301139 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu gminy Wieluń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Bankowa obsługa będąca przedmiotem zamówienia będzie obejmowała prowadzenie 8 rachunków bankowych i rozliczeń przeprowadzanych za ich pośrednictwem oraz prowadzenie lokat terminowych dla Urzędu Miejskiego w Wieluniu Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń. W przyszłości liczba rachunków może ulec zmianie w wyniku ewentualnych zmian, obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą Wymagania dotyczące obsługi bankowej : 1)Otwarcie i prowadzenie podstawowego rachunku bankowego i rachunków pomocniczych Gminy Wieluń, 2)Otwarcie linii kredytowej i oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (na bieżące pokrycie niedoboru budżetu), 3)Prowadzenie usługi Home Banking, prowadzenie rozliczeń w systemie ELIXIR, zastosowanie elektronicznego systemu obsługi rachunków z siedziby Urzędu Miejskiego. 4)Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu realizacji dochodów Gminy Wieluń ( podatki, opłaty lokalne oraz inne należności budżetowe). 5)Wykonawca posiada oddział lub filię na terenie Miasta Wielunia, 6)Sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego na każdy dzień roboczy po każdej zmianie salda z podaniem informacji o miesięcznym oprocentowaniu rachunku. 7)Przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki. 8)Wskazane jest posiadanie przez Wykonawcę systemu zarządzania kaucjami. Ad. 1. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych oparte ma być na stawce WIBID 1M dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, pomniejszonej o marżę banku. Ad. 3. Wykonawca zainstaluje w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieluniu elektroniczny systemu komunikacji z bankiem. System bankowości elektronicznej powinien mieć możliwość pracy w sieci i zapewniać pełne bezpieczeństwo operacji finansowych. Powinien być zaopatrzony w takie mechanizmy zabezpieczające jak: -hasło dostępu do aplikacji, -kodowanie transmisji danych, -zabezpieczenie podpisów za pomocą: pary symetrycznych kluczy szyfrujących albo klucza sprzętowego lub elektronicznego urządzenia weryfikującego, -określenie zakresu dostępu i kodów dostępu dla upoważnionych pracowników, -zapisywanie wszystkich operacji. Ad. 2. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte ma być na stawce WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o marżę banku do wysokości 2 %. Ad. 6. - Oprocentowanie lokat krótkoterminowych i w dni wolne od pracy, - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ESBANK Bank Spółdzielczy, ul. Pułaskiego 11, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 155800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.