Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Warszawa: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem oraz 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą
Numer ogłoszenia: 328456 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, faks 022 500 47 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem oraz 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem oraz 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na jedną lub dwie części zamówienia), tj. według podziału przedmiotu zamówienia na niżej wymienione części: część 1 zamówienia: zakup 15 000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem. część 2 zamówienia: zakup 1 000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie W PRZYPADKU WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ W CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA: na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać także posiadanie zdolności do zapewnienia ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ W CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA: 1. Wykaz wykonawców, którzy w ramach realizowanej umowy będą mieć dostęp do informacji niejawnych do klauzuli określonej w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego. Wykaz musi być złożony przez wykonawcę, a w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) wykaz musi być złożony przez ich pełnomocnika/lidera (wzór wykazu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ) i musi wskazywać tych spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy w ramach realizowanej umowy będą mieć dostęp do informacji niejawnych. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie potwierdzające posiadanie zdolności do zapewnienia ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie informacji niejawnych oraz, że osoby które będą miały dostęp do informacji niejawnych związanych z realizacją zamówienia, posiadają poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne i zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ). Oświadczenie musi być złożone osobno przez każdego wykonawcę wyszczególnionego w Wykazie Wykonawców, którzy w ramach realizowanej umowy będą mieć dostęp do informacji niejawnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól do spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej
00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół do spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej w Warszawie przy ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 229, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania. Realizacja zamówienia związana jest z dostępem do INFORMACJI NIEJAWNYCH O KLAUZULI POUFNE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.