To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-07
Warszawa: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem oraz 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą
Numer ogłoszenia: 367864 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328456 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, faks 022 500 47 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem oraz 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem oraz 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych (na jedną lub dwie części zamówienia), tj. według podziału przedmiotu zamówienia na niżej wymienione części: część 1 zamówienia: zakup 15 000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem. część 2 zamówienia: zakup 1 000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00 - Pozostałe druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup 15000 kpl. Tymczasowych Zaświadczeń Tożsamości Cudzoziemca serii TC z hologramem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
- Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA, ul. Sanguszki 1, 00-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247370,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299443,50
Oferta z najniższą ceną: 299443,50 / Oferta z najwyższą ceną: 299443,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup 1000 szt. Przepustek Granicznych do przekroczenia granicy państwowej między Rzecząpospolitą Polską i Ukrainą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
- Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA, ul. Sanguszki 1, 00-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4821,60
Oferta z najniższą ceną: 4821,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4821,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.