eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2014-2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Izabelin: Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 328712 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy , ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 22 7226001, faks 22 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego w latach 2014-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem realizacji zamówienia jest: Obsługa notarialna Kampinoskiego Parku Narodowego obejmująca czynności notarialne głównie dotyczące nabywania nieruchomości na własność Kampinoskiego Parku Narodowego, na cel publiczny - nieodwołalną ochronę przyrody, położonych na terenie powiatów: a) sochaczewskiego - gmina Brochów b) nowodworskiego - gmina: Leoncin, Czosnów c) warszawskiego-zachodniego - gminy: Izabelin, Kampinos, Leszno, Łomianki, Stare Babice, leżących w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego. 2. Zamówienie obejmie wykonywanie czynności notarialnych zgodnie z art. 79 ustawy Prawo o notariacie z dnia 14 lutego 1991 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 164 z późn. zm.) 3. Realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegać będzie następująco: Zamawiający każdorazowo określi przedmiot pojedynczego zlecenia na wykonanie czynności, o których mowa w rozdziale III pkt 3 i 4 SIWZ. Wzór zlecenia czynności zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dokonywanie przez Wykonawcę czynności notarialnych określonych w zleceniu następować będzie każdorazowo w terminie uzgodnionym przez Strony w zleceniu, lecz nie później niż 10 dni roboczych od dnia odbioru przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji wskazanej w § 2, ust. 1 i 2 Umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o koniecznych do dostarczenia dodatkowych dokumentach w terminie nie później niż 5 dni roboczych przed datą określoną w zleceniu dokonania czynności notarialnych. 6. Wykonawca będzie w ramach taksy notarialnej za czynności notarialne udzielał pomocy polegającej na udzielaniu niezbędnych wyjaśnień, wskazywał na sposoby uporządkowania stanu prawnego, pouczał o skutkach dla zbywających czynności notarialnych. 7. Orientacyjna liczba aktów notarialnych/zleceń, strony umowy określają na około 130 z możliwością jej zmniejszenia bądź zwiększenia w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 8. Ze względu zarówno na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcy z zastrzeżeniem art. 21 i 22 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku Prawo o notariacie (Dz. U. 2014 r. poz. 164 z późn. zm.). 9. W przypadku, gdy Kancelaria Notarialna znajdować się będzie poza terenem gmin wymienionych w pkt. 1 czynności notarialne oraz czynności związane ze sprawdzeniem niezbędnej dokumentacji wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych opłat. 10. Zamawiający dopuszcza także prowadzenie czynności notarialnych w siedzibie Zamawiającego lub innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Brochów lub Leszno. W wyjątkowych sytuacjach (np. zły stan zdrowia, niesprawność kontrahenta Zamawiającego) Zamawiający zakłada możliwość wykonania czynności notarialnych w miejscu zamieszkania sprzedającego. 11. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany przy udziale środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, instrumentu finansowego LIFE+, środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, środków własnych KPN, Funduszu Leśnego i innych źródeł finansowania. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudniania podwykonawców..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w ciągu trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego z dotychczasowym wykonawcą usługi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi potwierdzoną za zgodność kopię dokumentu powołania na notariusza.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinoski-pn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, nr lokalu 104 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: LIFE+, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.