To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Gdańsk: wykonanie robót remontowych budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 8 przy ul. Śniadeckich 12 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 328750 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272172 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 8 przy ul. Śniadeckich 12 w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 8 przy ul. Śniadeckich 12 w Gdańsku w zakresie:
1) robót ogólnobudowlanych tj.
a) wykonanie robót dekarsko - blacharskich,
b) wykonanie robót malarskich,
c) robót tynkarskich,
d) robót podłogowych
e) wykonanie robót stolarskich (ilość okien do wymiany 5 szt.)
Dane dotyczące kompletnego okna:
- U równe mniejsze 1,4 W/(m2*K) - współczynnik przenikania ciepła - potwierdzony deklaracją zgodności zawierającą w szczególności deklarowane właściwości użytkowe wyrobu np. kopię informacji towarzyszącej oznakowaniu CE,
- Rw = 30-35 [dB] - współczynnik akustyczny - potwierdzony deklaracją zgodności zawierającą w szczególności deklarowane właściwości użytkowe wyrobu np. kopię informacji towarzyszącej oznakowaniu CE,
- A= 0,5 - 1 [m3 / m*h*da pa 2/3] - współczynnik infiltracji lub klasa 4 przypuszczalności powietrza - potwierdzony deklaracją zgodności zawierającą w szczególności deklarowane właściwości użytkowe wyrobu np. kopię informacji towarzyszącej oznakowaniu CE,
- nawiewniki wewnętrzne wrębowe ciśnieniowe o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu zamontowane w górnej części skrzydła lub w ościeżnicy, które należy montować we wszystkich oknach,
- ilość komór w profilu - minimum 5,
- kolor profili - biały,
- parapety zewnętrzne i wewnętrzne.
Zewnętrzne - blacha ocynkowana gr 0,55 cm o średniej szerokości 20 cm
Wewnętrzne - z PCV o średniej szerokości 35 cm.
- Szyby okienne - dwuszybowe zespolone wypełnione argonem o współczynniku U mniejsze równe 1,1 W/(m2*K) liczonym wg normy PN-EN 674 z 1999 r. potwierdzonym atestem na zastosowane szyby okienne.
- okna dwudzielne, - jedna część rozwierno - uchylna, zgodnie ze - Szkicem stolarki okiennej do wymiany na bazie w BOM - stanowiącym załącznik nr 10 do siwz.
2) robót sanitarnych tj.
a) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem grzejników,
b) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z demontażem istniejącej instalacji,
3) robót elektrycznych z instalacją zintegrowanych punktów komputerowych ZKP w kanałach kablowych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie pokryć dachowych. Krycie dachu papą - załącznik nr 2 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Pokrywanie podłóg. Układanie wykładzin i terakoty na podłogach - załącznik nr 3 do siwz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe ) - załącznik nr 4 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty malarskie - załącznik nr 5 do siwz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie stolarki budowlanej - załącznik nr 6 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 7 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych. Instalacja wewnętrzna wodociągowa- załącznik nr 8 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacje techniczne. Instalacje Elektryczne w obiektach kubaturowych - załącznik nr 9 do siwz.
- Szkic stolarki okiennej do wymiany na bazie w BOM 8 - załącznik nr 10 do siwz.
- Przedmiar - Remont bazy BOM 8 - roboty ogólnobudowlane Gdańsk, ul. Śniadeckich 12 BOM 8- załącznik nr 11 do siwz.
- Przedmiar - montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniu WC na terenie Bazy BOM 8 ul. Śniadeckich 12 - załącznik nr 12 do siwz.
- Przedmiar - Budynek użytkowy-Baza BOM 8. Adaptacja pomieszczeń na biura. Modernizacja instalacji wew. c.o. wod - kan. ul. Śniadeckich 12 - załącznik nr 13 do siwz.
- Przedmiar - Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach parteru BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12 w Gdańsku - załącznik nr 14 do siwz.
3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami robót.
4.Roboty mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku po godzinie 15:00 oraz w sobotę i niedzielę przez 24 godziny na dobę.
5.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (placu budowy), zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty (prace) niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego.
7.Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
8.Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę.
9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego.
10.Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe DACHBUD Marian Formella, ul. Afrodyty 11, 81-601 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132819,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131784,35
Oferta z najniższą ceną: 130631,21 / Oferta z najwyższą ceną: 131784,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- Wykonanie i dostawa zdefiniowanych elementów demonstratora technologii w ramach projektu finansowanego z NCBiR pt. "Bezzałogowa platforma nawodno - powietrzna(...)"
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.