Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Warszawa: Wymiana wykładziny podłogowej na korytarzach I, II, III i IV piętra wraz z malowaniem ścian korytarza I i IV piętra, malowaniem drzwi na I piętrze oraz budowa witryn szklanych na korytarzu I piętra w obiekcie O-1 Polskiego Radia S.A. przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie. (znak sprawy: BZ/SZP- 62/13)
Numer ogłoszenia: 328812 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładziny podłogowej na korytarzach I, II, III i IV piętra wraz z malowaniem ścian korytarza I i IV piętra, malowaniem drzwi na I piętrze oraz budowa witryn szklanych na korytarzu I piętra w obiekcie O-1 Polskiego Radia S.A. przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie. (znak sprawy: BZ/SZP- 62/13).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wymianie wykładziny podłogowej na korytarzach I, II, III i IV piętra wraz z malowaniem ścian korytarza I i IV piętra, malowaniem drzwi na I piętrze oraz budową witryn szklanych na korytarzu I piętra w budynku O-1 zlokalizowanym w Warszawie przy al. Niepodległości 77/85. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 11 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w Załączniku nr 13 do SIWZ - Projekt wykonawczy i w Załączniku nr 12 do SIWZ- Przedmiary robót, określających zakres rzeczowy robót i sposób ich wykonania (dokumentacja projektowa).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: - Polskie Radio S.A. BANK POLSKA KASA OPIEKI (PEKAO S.A.) nr 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. `14.2 lit. a) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie Polskiego Radia S.A., budynek O-1 BIS (nowy budynek), parter (kasa czynna jest w dni robocze (pon.-pt.) w godzinach 11:00-13:00, tel. +48 022 645-92-22)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, dysponujących co najmniej kierownikiem robót budowlanych, legitymującym się uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania technicznego budowy i robót. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, wymienionych w pkt. III. 4.1) ogłoszenia (pkt. 10.1.2-10.1.3) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy wykazując spełnienie warunku udziału opisanego w pkt. 8.3 SIWZ,, zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali ww. niezbędnymi zasobami w okresie realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt. 10.1.4) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) - w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.4 SIWZ, z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania przez wykonawcę zasobami podmiotu trzeciego przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. Dla skutecznego złożenia, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązania podmiotu trzeciego, jego treść winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potencjał), oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (opis - konkretyzacja udostępnianych zasobów), sposób wykonania zobowiązania (w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane- w przypadku gdy zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa podmiotu w wykonaniu zamówienia), wskazanie czasu, na jaki zasoby zostaną udostępnione. Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony /Formularz oferty/ - wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełnione /Warunki gwarancji/ - wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ, 3) wypełniony /Wykaz stawek i narzutów/- wg wzoru na Załączniku nr 10 do SIWZ, 4) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową; 5) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2) - 10.1.3) SIWZ, a w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.4 SIWZ, również w szczególności dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.1.4) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ i w pkt. 10.2.4) SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ. Postanowienia pkt. 10.2.3) SIWZ mają zastosowanie; 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia dokumentu o którym mowa w pkt. 10.3.1) -10.3.4) SIWZ. W przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu którym w pkt. III. 4.3.1) ogłoszenia pkt 10.2.3 SIWZ wykonawca zastępuje (go) je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: 1) konieczności zmiany, w zakresie wynagradzania, związanej ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie stawki podatku VAT) , 2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia wywołanej: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikających z dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) wydania orzeczeń sądowych lub administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień umowy do treści orzeczenia, w szczególności w przypadku orzeczenia przez właściwe organy, iż przewidziane w niniejszej umowie prace powinny być wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę, c) wstrzymanie realizacji przez Nadzór Budowlany, d) wstrzymaniem realizacji robót, gdy wstrzymanie robót wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, e) udzieleniem zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, f) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 351. piętro III budynek O-1 (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 13:15, miejsce: : Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczona zgodnie z pkt. 17.1 SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia: 1) polisy lub innego dokumentu (w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem) potwierdzającej, że wykonawca w zakresie prowadzonej przez siebie działalności ma zawartą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia (deliktowo-kontraktową) z sumą gwarancyjną nie mniejszą 500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i zakresem ubezpieczenia rozszerzonym o odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z jej wadliwego wykonania, oraz odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe w mieniu przyjętym w celu wykonania usługi. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 3) Ponadto, w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców składających ofertę wspólną, należy przedłożyć polisy ubezpieczeniowe lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające posiadanie ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt. 21.1) SIWZ przez każdego z Wykonawców. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: - Polskie Radio S.A. BANK POLSKA KASA OPIEKI (PEKAO S.A.) nr 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. WARUNKI PŁATNOŚĆI - wynagordzodzenie kosztorysowe, 2. Rozliczenie robót i prac objętych przedmiotem umowy dokonane zostanie kosztorysem powykonawczym, na podstawie rzeczywistej ilości robót/prac wykonanych i odebranych, a wskazanych w książce obmiarów oraz cen jednostkowych podanych w Załączniku nr 3 do Umowy. 3. Rozliczenie robót i prac objętych przedmiotem umowy odbywało się będzie fakturami częściowymi wystawionymi na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbioru częściowego oraz ostatecznie fakturą końcową, wystawioną po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. Łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 70% wartości netto wynagrodzenia, wskazanego w ust. 1. 4. W każdej fakturze zostanie naliczony podatek VAT w ustawowej wysokości obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Zmiana stawki podatku VAT będzie uwzględniania w wystawionych fakturach i nie wymaga zmiany Umowy. 5. Płatności realizowane będą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktur, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania faktur wynikających z realizacji Umowy do Biura Ekonomii i Finansów Polskiego Radia S.A.; adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości77/85. 7. Za datę uregulowania należności Strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego bieżącego wdrażania Strategii adaptacji do zmian klimatu dla m.st. Warszawy do roku 2030 z perspektywą do roku 2050 MPA wraz z rekomendacjami dalszych działań.
- TITRATOR
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Modernizacja i rozbudowa ośrodka rehabilitacji krajowych ptaków chronionych "Ptasi Azyl" przy Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im Antoniny i Jana Żabińskich w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzień Tematyczny Komitetu Wyższych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Zamówienia na roboty budowlane: "Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu."
- REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU LXXVIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W WARSZAWIE - etap IA (remont korytarza przy sali gimnastycznej)
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont pomieszczeń OSP Łódź Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi - Etap 1
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.