Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Sandomierz: Zakup pojemników i kontenerów do selektywnej zbiórki surowców wtórnych przez PGKiM Sp. z o.o. w Sandomierzu.
Numer ogłoszenia: 328838 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. , ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, faks 015 8322876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojemników i kontenerów do selektywnej zbiórki surowców wtórnych przez PGKiM Sp. z o.o. w Sandomierzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej inwestycji jest zakup pojemników i kontenerów do selektywnej zbiórki surowców wtórnych w ilościach: - pojemniki typu -dzwon- 10 kompletów( jeden komplet - 3 sztuki) - kontenery KP-10 trójdzielne - 10 sztuk - kontenery KP- 10 na makulaturę - 10 sztuk DANE TECHNICZNE KONTENERA KP - 10 NA MAKULATURĘ 1. Pojemność kontenera wg wymiarów 4000 x 1680 x 1500 2. Płozy wykonane z C 180 GW 3. Szkielet kontenera wykonany z profila z/g 60 x 40 x 3 4. Poszycie podłogi z blachy gr. 3,0 mm 5. Poszycie ścian i szczytów z blachy 2,0 mm falowanej dla usztywnienia konstrukcji, 6. Ściana przednia usztywniona ceownikiem gorącowalcowanym 100 7. Drzwi tylne otwierane na boki z zamknięciami specjalnymi 8. 6 górnych wrzutów z blachy 1,5 mm przetłaczanej , otwory wrzutowe środkowe podwójne zwiększające zasyp. 9. Kontener wyposażony w elementy do rozładunku hakowego 10. Kontener czyszczony śrutowaniem 11. Kontener wyposażony w rolki 12. Kontener pomalowany dwupowłokowo farbami alkaidowymi w kolorze niebieskim. 13. Wnętrze kontenera podwójnie malowane 14. Oznakowanie kontenera KP 10m3 i napis -MAKULATURA- 15. Kontener wykonany zgodnie z normą DIN 30720 16. Hak na wysokości 1200 z pręta 40 mm 17. Kontener fabrycznie nowy 18. Gwarancja 24 miesiące DANE TECHNICZNE KONTENERA KP - 10 DO SEGREGACJI TRÓJDZIELNE 1. Pojemność kontenera wg wymiarów 4000 x 1680 x 1500 2. Płozy wykonane z C 180 GW 3. Szkielet kontenera wykonany z profila z/g 60 x 40 x 3 4. Poszycie podłogi z blachy gr. 3,0 mm 5. Poszycie ścian i szczytów z blachy 2,0 mm falowanej dla usztywnienia konstrukcji, 6. Ściana przednia usztywniona ceownikiem gorącowalcowanym 100 7. Tylna klapa wyposażona w zawiasy umiejscowione na górze kontenera 8. Kontener trzykomorowy z dwiema uchylnymi przegrodami z zamontowanymi zabezpieczeniami uniemożliwiającymi przemieszczaniem się frakcji surowców. 9. Kontener wyposażony w elementy do rozładunku hakowego 10. Kontener czyszczony śrutowaniem 11. Kontener wyposażony w rolki 12. Kontener pomalowany dwupowłokowo farbami alkaidowymi w kolorze niebieskim na makulature, w kolorze żółtym na plastik, w kolorze zielonym na szkło. 13. Otwory wrzutowe na szkło i plastik okrągłe po dwóch stronach kontenera natomiast na makulaturę prostokątne zakończone daszkiem po obu stronach kontenera. 14. Wnętrze kontenera podwójnie malowane 15. Oznakowanie kontenera KP 10m3 i napis makulatura, plastik , szkło. 16. Kontener wykonany zgodnie z normą DIN 30720 17. Hak na wysokości 1200 z pręta 40 mm 18. Kontener fabrycznie nowy 19. Gwarancja 24 miesiące POJEMNIKI TYPU DZWON DO OPRÓŻNIANIA SYSTEMEM HDS 1. Pojemnik typu Dzwon na plastik 2. Wykonany z siatki 50 x50 x 4 3. Pojemność 2,5 m3 4. Siatka zabezpieczona Ocynkiem ogniowym 5. Elementy stalowe wykonane z blachy 2 mm 6. Średnica pojemnika 1450 mm, wysokość 1570 7. Pojemnik opisany Plastik 8. Gwarancja 24 miesiące 9. Pojemniki Fabrycznie nowe POJEMNIKI TYPU DZWON NA MAKULATURĘ I SZKŁO 1. Wykonane z blachy stalowej 2 mm 2. Podstawa 1200 x 1200 i skosy 285 3. Wysokość 1380 4. Wrzuty na szkło okrągłe, na makulaturę prostokątne 5. Pojemność 1,8 m3 6. Całość czyszczona strumieniowo i malowana farbami alkaidowymi 7. Malowane dwukrotnie 8. Pojemniki na makulaturę pomalowane w kolorze niebieskim i opisane Makulatura 9. Pojemniki na szkło pomalowane w kolorze zielonym i opisane szkło 10. Gwarancja 24 miesiące 11. Pojemniki fabrycznie nowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 - Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmianami) . Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. Spełnią wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zawarte w SIWZ . Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia - nie spełnia ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - ZAKRES DZIAŁANIA URZĘDU MIEJSKIEGO --- Spółki prawa handlowego - ogłos
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sandomierz Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12,
27-600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PGKiM Sandomierz ul Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Dostawa na 2025 rok artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu dla Części II -Artykuły mięsne i wędliniarskie"
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Mykanów"
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE OD LUTEGO DO GRUDNIA 2025 r.
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Brzeźnica
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.