Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Gdynia: Dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych
Numer ogłoszenia: 329067 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych - Miejsce dostawy: Siemirowice, Słupsk, Czarne. - Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. - W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. - Z uwagi na charakter zamówienia należy zaoferować meble o wysokich parametrach ergonomicznych, funkcjonalnych, estetycznych, wysokiej jakości i jednolitej w danym lokalu kolorystyce. - Kolorystyka płyt meblowych i obić tapicerskich ma być ujednolicona dla poszczególnych pomieszczeń w danym mieszkaniu. - Wybór koloru materiałów nastąpi po dostarczeniu próbek, po wyborze najkorzystniejszej oferty. Meble pokojowe: Materiał podstawowy wszystkich mebli pokojowych: - płyta wiórowa laminowana o kolorach naturalnych (różne odcienie olchy, buku, orzecha, jesionu), - fronty szaf wykonane z płyty wiórowej laminowanej o grubości min.18mm, - plecy szaf z płyty pilśniowej twardej laminowanej, - blaty mebli wykonane z płyty wiórowej laminowanej gr. min. 25mm, - naroża ukształtowane ergonomicznie, - obrzeża wszystkich blatów okleinowane na gorąco okleiną PCV o grubości 2mm. - wszystkie krawędzie (obrzeża) okleinowane na gorąco taśmą PCV, o grub. 2mm w kolorze mebli, odporne na uderzenia, - nogi szafek z litego drewna lub na cokole, - nogi stołów, ław z litego drewna, - wszystkie uchwyty, dodatki, detale nie drewniane winny być wykonane z mosiądzu lub z metalu z wykończeniem chromowanym, - wszystkie meble stojące powinny być podklejone filcem, - wszelkie otwory, miejsca łączenia wkrętami, śrubami powinny być zaślepione, - prowadnice szuflad metalowe na rolkach. a) Szafy ubraniowe dwudrzwiowe z nadstawką - 24 szt. Szafy ubraniowe dwudrzwiowe. W jednej części z drążkiem metalowym malowanym proszkowo, w drugiej części półki. Wymiary: wys. 180cm, szer. 80cm, gł.60cm. (nadstawka: wys. 60cm, szer. 80cm, gł. 60cm); b) Stoły pokojowe - 17 szt. Nogi stołów wykonane z litego drewna. Wymiary: wys. 75?5cm, szer. 55?5cm, dł. 80 ?5cm. c) Szafki nocne, przyłóżkowe - 24 szt. Z szufladą i półką zamykaną drzwiami rozwieranymi. Wymiary: wys. 45?5 cm, szer. 45?5 cm, gł. 45?5 cm. d) Ławy - 6 szt. Wymiary: wys. 60?5cm, szer. 60?5cm, dł. 115 ?5cm. e) Regały - 20 szt. Regał z dwiema półkami i z szafką dwudrzwiową w dolnej części. W szafce półka. Wymiary: wys.180cm; szer. 80cm, gł. 40cm. f) Kanapy 2 osobowe - 6 szt. Podnoszone uchylnie, z pojemnikiem na pościel, bez ścianek bocznych, z wkładem ze sprężyn bonelowych z wysokogatunkowego drutu stalowego. Tapicerka w kolorach beżowo-brązowych z tkaniny żakardowej, łatwa w utrzymaniu czystości. Wymiary po rozłożeniu: dł. 200cm, szer.120÷130cm. g) Tapczany 1 - osobowe - 20 szt. Podnoszone uchylnie na ramie drewnianej, z wkładem ze sprężyn bonelowych z wysokogatunkowego drutu stalowego o średnicy 2,2 mm, obłożony pianką poliuretanową o zwiększonej sprężystości, wzmocniony od góry warstwą filcu, a na dole siatką tapicerską, materiał obiciowy pikowany, w kolorach brązu, (wybór koloru po dostarczeniu próbek materiałów), pod materac stelaż drewniany, pojemnik na pościel, wysokość skrzyni 20cm, płyta zagłówkowa wyższa o 15÷20cm od górnej płaszczyzny materaca. Wymiary: dł. 200cm, szer. 90cm, wys. 55-60cm (łącznie z płytą zagłówkową). h) Krzesła tapicerowane - 26 szt. Na stelażu drewnianym z siedziskiem i oparciem ergonomicznym, tapicerowanym z tkaniny żakardowej o kolorystyce dobranej do pozostałych mebli, (wybór koloru po dostarczeniu próbek materiałów). Wysokość krzesła min. 98cm. Siedziska o rozmiarze min. 43x43cm i) Fotele na płozie - 12 szt. Tapicerowany tkaniną o wysokiej klasie ścieralności (wybór koloru po dostarczeniu próbek materiałów). Wymiary: wys. 115cm, szer. siedziska 55cm, szer. płozy 6cm, gł. 50cm. j) Wieszaki ścienne do przedpokoju - panel - 13 szt. Płyta z półką na nakrycia głowy i min. 6 wieszakami. Kolor dopasowany do koloru mebli we wnętrzu. Wymiary: wys. 120cm, szer. 40cm. Meble kuchenne: Materiał podstawowy wszystkich mebli kuchennych: - płyta meblowa laminowana o kolorach naturalnych (różne odcienie olchy, buku, orzecha, jesionu) o grubości min. 18mm, - fronty szaf wykonane z płyty MDF o grubości min.18mm w kolorach naturalnych (olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń), pokryte laminatem HPL lub lakierowane, - plecy szafek z płyty pilśniowej twardej laminowanej, - blaty mebli kuchennych odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć, o grubości min. 28mm, w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek (szafki niełączone blatem), - naroża blatów ukształtowane ergonomicznie, - nogi szafek z litego drewna lub na cokole, - nogi stołów kuchennych z litego drewna, - wszystkie uchwyty, dodatki, detale nie drewniane winny być wykonane z mosiądzu lub z metalu z wykończeniem chromowanym, - szafki stojące, taborety i stoły powinny być podklejone filcem, - wszelkie otwory, miejsca łączenia wkrętami, śrubami powinny być zaślepione, - prowadnice szuflad metalowe na rolkach. a) Szafki kuchenne stojące dwudrzwiowe - 13 szt. Szafki z min. jedną szufladą na prowadnicach rolkowych z blokadą. Wewnątrz zamontowana jedna półka z możliwością regulacji. Szafki na cokole lub nóżkach. Wymiary: wys. 82-85cm, szer. 80cm, gł. 50-55cm. b) Szafki zlewozmywakowe - 13 szt. Szafki pod zlewozmywak dwudrzwiowe. Wymiary: wys. 82-85cm (odpowiadająca wysokości zaoferowanej szafki stojącej), szer.80cm, gł. 50-55cm (odpowiadająca głębokości zaoferowanej szafki stojącej). c) Szafki kuchenne wiszące jednodrzwiowe - 13 szt. Wewnątrz zamontowana jedna półka z możliwością regulacji. Wymiary: wys. 70-75cm, szer. 40cm, gł. 25-30cm d) Stoły kuchenne - 12 szt. Nogi stołów kuchennych wykonane z litego drewna. Blaty stołów wykonane z płyty meblowej laminowanej (melamina) gr. min. 25mm, obrzeża blatów okleinowane na gorąco okleiną PCV o grubości 2mm. Wymiary: wys. 70?5cm, szer. 60cm, dł. 80cm. e) Taborety - 23 szt. Drewniane, siedziska kwadratowe, naroża ukształtowane ergonomicznie (zaokrąglone). Wymiary: wys. 45÷50cm., siedzisko o wymiarach 32x32?5cm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawy i montaż mebli - o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. Ww. dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2) Zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od strony umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji. 3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Oddział Regionalny w Gdyni
ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
81-231 Gdynia
pok. 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria, pok. 130.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Świadczenie usług telef. kom. przez ok. 42 m wraz z dostawą telef. komórkowych z aktywnymi i skonfigurowanymi kartami SIM głosowymi i kartami do transmisji danych, na rzecz Urzędu Morskiego w Gdyni"
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku na statku Dar Młodzieży
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługi całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia
- Wykonanie przeglądów przewodów kominowych wraz z czyszczeniami w budynkach i obiektach będących w zasobach ZBiLK w 2025 r.
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opieką, w roku 2025 (w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 )
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- DOSTAWA KRZESEŁ I SZAFEK NOCNYCH
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.