eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Gdynia: Dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych
Numer ogłoszenia: 329067 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych - Miejsce dostawy: Siemirowice, Słupsk, Czarne. - Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. - W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. - Z uwagi na charakter zamówienia należy zaoferować meble o wysokich parametrach ergonomicznych, funkcjonalnych, estetycznych, wysokiej jakości i jednolitej w danym lokalu kolorystyce. - Kolorystyka płyt meblowych i obić tapicerskich ma być ujednolicona dla poszczególnych pomieszczeń w danym mieszkaniu. - Wybór koloru materiałów nastąpi po dostarczeniu próbek, po wyborze najkorzystniejszej oferty. Meble pokojowe: Materiał podstawowy wszystkich mebli pokojowych: - płyta wiórowa laminowana o kolorach naturalnych (różne odcienie olchy, buku, orzecha, jesionu), - fronty szaf wykonane z płyty wiórowej laminowanej o grubości min.18mm, - plecy szaf z płyty pilśniowej twardej laminowanej, - blaty mebli wykonane z płyty wiórowej laminowanej gr. min. 25mm, - naroża ukształtowane ergonomicznie, - obrzeża wszystkich blatów okleinowane na gorąco okleiną PCV o grubości 2mm. - wszystkie krawędzie (obrzeża) okleinowane na gorąco taśmą PCV, o grub. 2mm w kolorze mebli, odporne na uderzenia, - nogi szafek z litego drewna lub na cokole, - nogi stołów, ław z litego drewna, - wszystkie uchwyty, dodatki, detale nie drewniane winny być wykonane z mosiądzu lub z metalu z wykończeniem chromowanym, - wszystkie meble stojące powinny być podklejone filcem, - wszelkie otwory, miejsca łączenia wkrętami, śrubami powinny być zaślepione, - prowadnice szuflad metalowe na rolkach. a) Szafy ubraniowe dwudrzwiowe z nadstawką - 24 szt. Szafy ubraniowe dwudrzwiowe. W jednej części z drążkiem metalowym malowanym proszkowo, w drugiej części półki. Wymiary: wys. 180cm, szer. 80cm, gł.60cm. (nadstawka: wys. 60cm, szer. 80cm, gł. 60cm); b) Stoły pokojowe - 17 szt. Nogi stołów wykonane z litego drewna. Wymiary: wys. 75?5cm, szer. 55?5cm, dł. 80 ?5cm. c) Szafki nocne, przyłóżkowe - 24 szt. Z szufladą i półką zamykaną drzwiami rozwieranymi. Wymiary: wys. 45?5 cm, szer. 45?5 cm, gł. 45?5 cm. d) Ławy - 6 szt. Wymiary: wys. 60?5cm, szer. 60?5cm, dł. 115 ?5cm. e) Regały - 20 szt. Regał z dwiema półkami i z szafką dwudrzwiową w dolnej części. W szafce półka. Wymiary: wys.180cm; szer. 80cm, gł. 40cm. f) Kanapy 2 osobowe - 6 szt. Podnoszone uchylnie, z pojemnikiem na pościel, bez ścianek bocznych, z wkładem ze sprężyn bonelowych z wysokogatunkowego drutu stalowego. Tapicerka w kolorach beżowo-brązowych z tkaniny żakardowej, łatwa w utrzymaniu czystości. Wymiary po rozłożeniu: dł. 200cm, szer.120÷130cm. g) Tapczany 1 - osobowe - 20 szt. Podnoszone uchylnie na ramie drewnianej, z wkładem ze sprężyn bonelowych z wysokogatunkowego drutu stalowego o średnicy 2,2 mm, obłożony pianką poliuretanową o zwiększonej sprężystości, wzmocniony od góry warstwą filcu, a na dole siatką tapicerską, materiał obiciowy pikowany, w kolorach brązu, (wybór koloru po dostarczeniu próbek materiałów), pod materac stelaż drewniany, pojemnik na pościel, wysokość skrzyni 20cm, płyta zagłówkowa wyższa o 15÷20cm od górnej płaszczyzny materaca. Wymiary: dł. 200cm, szer. 90cm, wys. 55-60cm (łącznie z płytą zagłówkową). h) Krzesła tapicerowane - 26 szt. Na stelażu drewnianym z siedziskiem i oparciem ergonomicznym, tapicerowanym z tkaniny żakardowej o kolorystyce dobranej do pozostałych mebli, (wybór koloru po dostarczeniu próbek materiałów). Wysokość krzesła min. 98cm. Siedziska o rozmiarze min. 43x43cm i) Fotele na płozie - 12 szt. Tapicerowany tkaniną o wysokiej klasie ścieralności (wybór koloru po dostarczeniu próbek materiałów). Wymiary: wys. 115cm, szer. siedziska 55cm, szer. płozy 6cm, gł. 50cm. j) Wieszaki ścienne do przedpokoju - panel - 13 szt. Płyta z półką na nakrycia głowy i min. 6 wieszakami. Kolor dopasowany do koloru mebli we wnętrzu. Wymiary: wys. 120cm, szer. 40cm. Meble kuchenne: Materiał podstawowy wszystkich mebli kuchennych: - płyta meblowa laminowana o kolorach naturalnych (różne odcienie olchy, buku, orzecha, jesionu) o grubości min. 18mm, - fronty szaf wykonane z płyty MDF o grubości min.18mm w kolorach naturalnych (olcha, buk, orzech, czereśnia, klon lub jabłoń), pokryte laminatem HPL lub lakierowane, - plecy szafek z płyty pilśniowej twardej laminowanej, - blaty mebli kuchennych odporne na uszkodzenia, wysoką temperaturę i wilgoć, o grubości min. 28mm, w kolorach jasnych lub harmonizujących z kolorami drzwiczek (szafki niełączone blatem), - naroża blatów ukształtowane ergonomicznie, - nogi szafek z litego drewna lub na cokole, - nogi stołów kuchennych z litego drewna, - wszystkie uchwyty, dodatki, detale nie drewniane winny być wykonane z mosiądzu lub z metalu z wykończeniem chromowanym, - szafki stojące, taborety i stoły powinny być podklejone filcem, - wszelkie otwory, miejsca łączenia wkrętami, śrubami powinny być zaślepione, - prowadnice szuflad metalowe na rolkach. a) Szafki kuchenne stojące dwudrzwiowe - 13 szt. Szafki z min. jedną szufladą na prowadnicach rolkowych z blokadą. Wewnątrz zamontowana jedna półka z możliwością regulacji. Szafki na cokole lub nóżkach. Wymiary: wys. 82-85cm, szer. 80cm, gł. 50-55cm. b) Szafki zlewozmywakowe - 13 szt. Szafki pod zlewozmywak dwudrzwiowe. Wymiary: wys. 82-85cm (odpowiadająca wysokości zaoferowanej szafki stojącej), szer.80cm, gł. 50-55cm (odpowiadająca głębokości zaoferowanej szafki stojącej). c) Szafki kuchenne wiszące jednodrzwiowe - 13 szt. Wewnątrz zamontowana jedna półka z możliwością regulacji. Wymiary: wys. 70-75cm, szer. 40cm, gł. 25-30cm d) Stoły kuchenne - 12 szt. Nogi stołów kuchennych wykonane z litego drewna. Blaty stołów wykonane z płyty meblowej laminowanej (melamina) gr. min. 25mm, obrzeża blatów okleinowane na gorąco okleiną PCV o grubości 2mm. Wymiary: wys. 70?5cm, szer. 60cm, dł. 80cm. e) Taborety - 23 szt. Drewniane, siedziska kwadratowe, naroża ukształtowane ergonomicznie (zaokrąglone). Wymiary: wys. 45÷50cm., siedzisko o wymiarach 32x32?5cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawy i montaż mebli - o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. Ww. dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2) Zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od strony umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji. 3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia pok. 221.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria, pok. 130.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.