Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Chrzanów: Dostawa oprogramowania
Numer ogłoszenia: 329151 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski , ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6257900, faks 032 6257955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania określona numerem CPV: 48000000-8, 48320000-7, 48611000-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS OFEROWANEGO OPROGRAMOWANIA. Określa on minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego. 2)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2. 3)Wraz z oprogramowaniem będącym przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający jego gwarancję udzieloną przez producenta tegoż oprogramowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.32.00.00-7, 48.61.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.; A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. (nie spełnia lub spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę (Formularz ofertowy)sporządzony według (załącznika nr 1 do SIWZ) 2.Szczegółowy opis oferowanego sprzętu tylko wg załącznika nr 2 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający, na formularzu (Szczegółowy opis oferowanego oprogramowania), nie wymaga wpisywania cen jednostkowych wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia. W zakresie podawania cen oferowanego oprogramowania wymaga się wypełnienia wyłącznie rubryk (Razem wartość netto/brutto). Natomiast zamawiający wymaga bezwzględnie wypełnienia rubryki 9 (OFERTA) w szczegółowym opisie oferowanego oprogramowania - dla określenia, tego co zostanie zaoferowane w przedstawionych ofertach. 3.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna) 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ).W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 6.Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 7.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę zbliżoną zakresem do dostawy objętej przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 8.Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem: (za zgodność z oryginałem). Z tym, że pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-chrzanowski.pl ,można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Rozwoju i Inwestycji, III p. ,pokój nr 310,koszt materiałów przetargowych wynosi: 20,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2, Dziennik Podawczy (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 , pakiet nr 1 do SIWZ.Określa on minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.32.00.00-7, 48.61.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 , pakiet nr 2 do SIWZ.Określa on minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.61.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Chrzanów.
- Zakup i instalacja 9 zarządzalnych switch-y Gigabit-Ethernet dla Gminy Chrzanów w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i instalacja 10 zasilaczy awaryjnych UPS o mocy 3kVA dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie switch-a szkieletowego w porty światłowodowe dla Gminy Chrzanów, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa rękawic lateksowych, nitrylowych i winylowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Wadowice
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.