eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Izby Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Katowice: Wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Izby Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25
Numer ogłoszenia: 329366 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sl.mofnet.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Izby Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A Wykonanie kompleksowych prac remontowo-budowlanych (poz. od nr 1 do nr 14 tabeli elementów kosztorysu,) - remont posadzek oraz ściany ciągu komunikacyjnego na parterze budynku B - zabezpieczenie rur wodnych w zakresie p. poż. - budynek A - remont pokoju nr 717 budynek B - remont pokoju nr 201 w budynku. A - montaż żaluzji w pokojach biurowych nr 611, 618, 623, 624, 625, 626, 627, - remont pokoi nr 504, 506 budynek B - roboty posadzkarsko-malarskie - remont dachu nad magazynem mebli - wymiana wykładziny w pomieszczeniach biurowych w budynkach, A i B - remont pomieszczenia nr 14 budynek A - roboty budowlane i instalacyjne - wstawienie odcinających zaworów w pionach wodnych - uszczelnienie dachu przewiązki między budynkami B i C - roboty malarskie klatki schodowej - głównej budynek A - remont pokoi nr 223, 224, 225, 216, 126, 125,124,123 budynek A - remont pokoju nr 1109 budynek C Część B Wykonanie instalacji ogrzewania przeciwoblodzeniowego rynien i rur spustowych na budynku A Izby Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25 (poz. nr 15 tabeli elementów kosztorysu):.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.50.00 - 45.45.50.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.3. Ocena sytuacji finansowej Wykonawcy. Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe lub ma zdolność kredytową przekraczającą dla poszczególnych części: Część A - 60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) Część B - 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 6.4. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie dokumentami wskazanymi dla części A w pkt. 7.1.a-d oraz 7.2. SIWZ, a dla części B pkt. 7.1.e-h. 6.5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie muszą być złożone w formie oryginału: Dokumenty wymagane dla części A a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ, d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4/A do SIWZ. Dokumenty wymagane dla części B e) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, f) Oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, g) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ, h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4/B do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa Załącznik nr 3 do SIWZ oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą być złożone przez pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie. 7.2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp: a) dla Wykonawcy krajowego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli z dokumentów wymienionych w tym punkcie nie można uzyskać informacji o uprawnieniu osób podpisujących ofertę lub pełnomocnictwo wymienione w pkt. 7.5 do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokumenty pozwalające na uzyskanie tej informacji (np. jeżeli pełnomocnictwo zostało podpisane przez osoby nie będące aktualnie we władzach Spółki, w wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego muszą być dane historyczne, pozwalające ustalić kiedy ta osoba miała uprawnienie do podpisywania dokumentów). b) dla Wykonawcy zagranicznego - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.3. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 7.2 muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7.4. Dokumenty wymagane w pkt. 7.2.a i 7.2.b, w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. 7.5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone w oryginale pełnomocnictwo określające jego zakres, i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, lub jego kopia potwierdzona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sl.mofnet.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 08:00, miejsce: Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie kompleksowych prac remontowo-budowlanych (poz. od nr 1 do nr 14 tabeli elementów kosztorysu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont posadzek oraz ściany ciągu komunikacyjnego na parterze budynku B - zabezpieczenie rur wodnych w zakresie p. poż. - budynek A - remont pokoju nr 717 budynek B - remont pokoju nr 201 budynek A - montaż żaluzji w pokojach biurowych nr 611, 618, 623, 624, 625, 626, 627, - remont pokoi nr 504, 506 budynek B - roboty posadzkarsko-malarskie - remont dachu nad magazynem mebli - wymiana wykładziny w pomieszczeniach biurowych w budynkach A i B - remont pomieszczeniu nr. 14 budynek A- roboty budowlane i instalacyjne - wstawienie odcinających zaworów w pionach wodnych - uszczelnienie dachu przewiązki między budynkami B i C - roboty malarskie klatki schodowej - głównej budynek A - remont pokoi nr 223, 224, 225, 216, 126, 125, 124, 123 budynek A - remont pokoju 1109 budynek C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji ogrzewania przeciwoblodzeniowego rynien i rur spustowych na budynku A Izby Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25 (poz. nr 15 tabeli elementów kosztorysu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji ogrzewania przeciwoblodzeniowego rynien i rur spustowych na budynku A Izby Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25 (poz. nr 15 tabeli elementów kosztorysu).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.