Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Rabka-Zdrój: Dostawa leków, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych i alergenów - PN 11/2009
Numer ogłoszenia: 329416 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój , ul. prof. Jana Rudnika 3b, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. (018) 2676060 w. 244, faks (018) 267 60 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpigichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych i alergenów - PN 11/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę leków, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych i alergenów dla Apteki Instytutu, wg podziału na 45 pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.11.12 - Plastry 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.17.11.11 - 33.17.11.11 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.16.40 - Dreny 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 33.62.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne 33.14.15.40 - Albumina 33.62.10.00 - Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych 33.79.20.00 - Farmaceutyczne wyroby szklane 30.19.97.60 - Etykiety 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca musi posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (referencje - min. 2). Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami, stanowiącymi integralną część SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania opisanych warunków i wymagań musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; lub oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku ich posiadania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji zamówienia. Wykaz należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; (należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); wykaz wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje (min. 2); W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymienione wyżej dokumenty wykonawcy przedstawiają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4 ppkt l, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zpigichp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdroju 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Prof. Jana Rudnika 3 B Dział Zamówień Publicznych - Budynek Administracji Instytutu, pokój 111..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy w Rabce-Zdroju 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Prof. Jana Rudnika 3 B Sekretariat - Budynek Administracji Instytutu, pokój 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opatrunki 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Albuminy 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żywienie pozajelitowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywienie pozajelitowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Receptura 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Receptura.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spirytus skażony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirytus skażony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utensylia apteczne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utensylia apteczne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Utensylia apteczne 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Utensylia apteczne 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Receptura 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Receptura.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparaty do EEG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do EEG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opatrunki 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Alergeny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alergeny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Cewniki 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Cewniki 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Cewniki Foleya.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Katetery i sondy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery i sondy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pokrowce na przewody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowce na przewody.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Opatrunki 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Rurki intubacyjne i tracheostomijne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne i tracheostomijne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Materiały do odsysania 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do odsysania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Igły do biopsji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: System CPAP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System CPAP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wkład VISTRON CT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład VISTRON CT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Filtry antybakteryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry antybakteryjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Materiały do odsysania 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do odsysania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Akcesoria Accuwak.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria Accuwak.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Strzykawka Janeta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka Janeta.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Wkładki Gp-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkładki Gp-1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Przyłbice ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłbice ochronne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Testy płatkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy płatkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Dezynfekcja 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Dezynfekcja 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Folia operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Materiały do sterylizacji 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Dezynfekcja 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Sprzęt laryngologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laryngologiczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Cewniki 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Akcesoria do bronchoskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do bronchoskopii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pętle laryndologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle laryndologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Opatrunki 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.