Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Kraków: Prace w zakresie odśnieżania parkingów oraz wewnętrznych dróg komunikacyjnych na terenie MPK S.A. w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 329611 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. , ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2541070, faks 012 2541292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace w zakresie odśnieżania parkingów oraz wewnętrznych dróg komunikacyjnych na terenie MPK S.A. w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie odśnieżania parkingów oraz wewnętrznych dróg komunikacyjnych na terenie MPK S.A. w Krakowie. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca winien we własnym zakresie zapewnić sprzęt do realizacji niniejszego zamówienia: a) wymaga się, aby Wykonawca wykonywał usługę minimum 1 (jedną) maszyną posiadającą urządzenie odśnieżające o szerokości roboczej co najmniej 2 (dwóch) metrów. 2. Zamawiający dopuszcza garażowanie sprzętu na terenie obsługiwanej Stacji Obsługi; 3. Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia; 4. Wykonawca może zapoznać się z terenem i/lub obiektem przeznaczonym do odśnieżania przed złożeniem oferty cenowej w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego; 5. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie niezbędne badania lekarskie, uprawnienia do wykonywania określonych prac, ubezpieczenia oraz być przeszkoleni w zakresie BHP. 6. Warunki płatności: przelew w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wynagrodzenie płatne będzie w układzie miesięcznym. 7. Cena nie podlega zmianie w okresie obowiązywania umowy; 8. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. 9. Miejsce wykonania zamówienia: wyszczególnione w punkcie I.2 SIWZ obiekty Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie. 10. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany posiadać, polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę zabezpieczającą potencjalne roszczenia Zamawiającego do kwoty co najmniej 120 000 zł. Polisa taka ma obowiązywać przez okres realizacji zamówienia. W przypadku upływu ważności polisy w trakcie trwania realizacji zamówienia, na co najmniej 7 dni przed upływem ważności polisy, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu nowej polisy pod rygorem ubezpieczenia wykonawcy na jego koszt przez zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamównienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w punkcie 2 składa każdy z Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPK S.A. w Krakowie, ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w budynku administracyjnym MPK S.A. w Krakowie przy ul. J. Brożka 3, w Biurze Obsługi Klienta (parter) lub przesłać na adres korespondencyjny Przedsiębiorstwa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie terenu Stacji Obsługi Autobusów Wola Duchacka, ul. Walerego Sławka 10 - powierzchnia 21.530 m2 (rys. nr 3), w tym: a) wewnętrzne drogi komunikacyjne - powierzchnia 13.530 m2, b) wewnętrzne parkingi - powierzchnia 8.000 m2;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie terenu Stacji Obsługi Autobusów Płaszów, ul. Biskupińska 2; (rys. nr 2), w tym: a) wewnętrzne drogi komunikacyjne - powierzchnia 13.780 m2, b) wewnętrzne parkingi - powierzchnia 7.000 m2;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie terenu Stacji Obsługi Autobusów Bieńczyce, ul. Makuszyńskiego 34 - powierzchnia 13.820m2 (rys. nr 1), w tym: a) wewnętrzne drogi komunikacyjne - powierzchnia 7.820 m2, b) wewnętrzne parkingi - powierzchnia 6.000 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie terenu Stacji Obsługi Tramwajów Podgórze, ul. Rzemieślnicza 20 - powierzchnia 11.470 m2, (rys. nr 7) w tym: a) wewnętrzne drogi komunikacyjne - powierzchnia 1.470 m2, b) wewnętrzne place postojowe - powierzchnia 10.000 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie terenu Działu Dyspozycji i Kontroli Przewozów, ul. Św. Wawrzyńca 13 - chodnik wokół budynku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie terenu Działu Zaopatrzenia, ul. Rzemieślnicza 20, (rys. nr 6)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie terenu Stacji Obsługi i Remontów, ul. Rzemieślnicza 20, (rys. nr 4)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie terenu Działu Zarządzania Majątkiem, ul. J. Brożka 3, (rys. nr 5).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: rozpocząć prace w zakresie odśnieżania terenu do 5 godzin od zgłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa bud. dydaktycznych z dost. do wymagań ppoż w ramach zad. inw. pn.: "Dost. bud. CZ-H (17-52) do przepisów ppoż. wraz z modernizacją inst. sygnalizacji pożaru, CSiR, al. Jana Pawła II Kraków"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług telekomunikacyjnych - ISDN, PSTN oraz stacjonarnego dostępu do Internetu dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, z siedzibą w Krakowie.
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.39.2024)
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 16 PAKIETÓW
- 405.2024 wyłonienie wykonawcy w zakresie renowacji elewacji budynku Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, ul. Gronostajowa 7 w Krakowie
- Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w sezonie 2024/2025 na terenie Gminy Nowosolna
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rzezawa w sezonie 2024/2025 dla Rejonu I w miejscowości: Łazy, Krzeczów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na ternie Gminy Włodawa w sezonie zimowym 2024-2025
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Przykona w sezonie 2024/2025
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.