Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Strzelce Opolskie: Bieżące dostawy produktów mięsno-wędliniarskich drobiowych na potrzeby Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 329653 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 , ul. Świerczewskiego 3, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4621155, 4644469, faks 077 4613541; 757 37 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące dostawy produktów mięsno-wędliniarskich drobiowych na potrzeby Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy produktów mięsno-wędliniarskich drobiowych na potrzeby Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich L.p.,Asortyment,Kod CPV,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostawi,Uwagi 1.Pieczeń drobiowa,15131135-0,4000kg,Raz w tygodniu, 2.Kiełbasa kanapkowa drobiowa,15131135-0,2000kg,Dwa razy w miesiącu, 3.Polędwica z indyka,15131135-0,300kg,Dwa razy w miesiącu, 4.Kiełbasa szynkowa drobiowa,15131135-0,500kg,Razy w tygodniu, 5.Kiełbasa śląska drobiowa, 15131135-0,3000kg,Razy w tygodniu, 6.Polędwica drobiowa z pieczarkami, 15131135-0,300kg,Dwa razy w miesiącu ,Kawałki po ok. 600-700g pakowane w folię 7.Mielonka drobiowa,15131135-0,3000kg,Raz w tygodniu, 8.Szynka drobiowa,15131135-0,500kg,Raz w tygodniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00 - Produkty drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptują warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) wyrażą zgodę na zapłatę za zrealizowane zamówienie w terminie 21 dni, 7) dostarczony towar musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach oraz Normach Branżowych, 8) dostarczą towar w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego bezpośrednio do jego siedziby w ciągu dwóch dnia od dnia złożenia zamówienia własnym transportem spełniającym wymogi sanitarne bez dodatkowych opłat; 7.2. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków wyszczególnionych w punkcie od 7.1.1) do 7.1.8) na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dołączyć do oferty zostały wymienione w punktach 2.1 i 2.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptuje warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) akceptuje warunki realizacji zamówienia przedstawione w projekcie umowy. Oświadczenia muszą mieć formę pisemną. Oświadczenia należy złożyć na formularzu, którego wzór dołączono do niniejszej specyfikacji stanowiącego załącznik Nr 3 i Nr 4. 2.2. Oprócz w/w oświadczeń każdy wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. ppkt. 1 i 2 niniejszej specyfikacji: A) ppkt 1 i 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2. ppkt 3A lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.2. ppkt 3A lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. ppkt. 3 niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2.2. ppkt 4 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2
47-100 Strzelce Opolskie, ul. Świerczewskiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich ul. Świerczewskiego 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczeń drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw, 1.Pieczeń drobiowa,4000 kg, Raz w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kiełbasa kanapkowa drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw, 1.Kiełbasa kanapkowa drobiowa,2000 kg,Dwa razy w miesiącu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Polędwica z indyka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw, 1.Polędwica z indyka,300 kg,Dwa razy w miesiącu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kiełbasa szynkowa drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw, 1.Kiełbasa szynkowa drobiowa,500 kg,Raz w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kiełbasa śląska drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw, 1.Kiełbasa śląska drobiowa,3000 kg,Raz w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Polędwica drobiowa z pieczarkami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw,Uwagi 1.Polędwica drobiowa z pieczarkami,300 kg,Dwa razy w miesiącu, Kawałki po ok. 600-700g pakowane w folię.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mielonka drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw, 1.Mielonka drobiowa,3000 kg,Raz w tygodniu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szynka drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg),Częstotliwość dostaw, 1.Szynka drobiowa,500 kg,Raz w tygodniu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Usługa serwisowa i nadzór autorski nad systemami informatycznymi - MEDICOM SYSTEM i SIMPLE
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- "Pielęgnacja 34 szt. drzew w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich".
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Kształcenia i Wychowania w Rozłazinie z podziałem na zadania"
- Zakup i dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Grajewie w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych do Stołówki Gminnej w Łukowicy w 2025r."
więcej: Produkty drobiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.