eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaProwadzenie prac serwisowych i konfiguracyjnych, wraz z dostawą podzespołów i sprzętu komputerowego na potrzeby serwisowe w Urzędzie Morskim w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Gdynia: Prowadzenie prac serwisowych i konfiguracyjnych, wraz z dostawą podzespołów i sprzętu komputerowego na potrzeby serwisowe w Urzędzie Morskim w Gdyni
Numer ogłoszenia: 329660 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie prac serwisowych i konfiguracyjnych, wraz z dostawą podzespołów i sprzętu komputerowego na potrzeby serwisowe w Urzędzie Morskim w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu prac serwisowych i konfiguracyjnych wraz z dostawą podzespołów i sprzętu komputerowego na potrzeby serwisowe w Urzędzie Morskim w Gdyni na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym II część SIWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy (II część SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Prowadzenie serwisu sprzętu komputerowego znajdującego się na stanie Urzędu Morskiego, jak i placówkach, w ilości: 350 zestawów komputerowych oraz ewentualnie zakupionego w najbliższej przyszłości. Placówkami Urzędu Morskiego posiadającymi sprzęt komputerowy są następujące miejscowości: Elbląg, Hel, Władysławowo, Jastarnia, Rozewie, Sobieszewo, Sztutowo, Frombork. Dojazd Wykonawcy do w/w placówek przyległych zapewni Zamawiający własnym transportem, natomiast naprawy sprzętu w obrębie Trójmiasta, tj. Urząd Morski w Gdyni z przyległymi wydziałami; w Gdańsku: Kapitanat w Gdańsku, ul. Przemysłowa 4; Baza Oznakowania Nawigacyjnego, ul. Pokładowa 9; Port Północny, ul. W. Poinca 1 - zapewni Wykonawca. 2) Zestaw komputerowy składa się z monitora, jednostki centralnej i drukarki. Podstawowymi systemami na zestawach komputerowych są: Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, na serwerach: Windows 2000 serwer, Windows 2003 serwer, Windows 2008 serwer, Novell NetWare 4.11, Linux, Sun Solaris. Drukarki tworzą park składający się z: drukarek igłowych OKI, atramentowych HP, laserowych HP, Toshiba, Gestetner, Olivetti, Canon, Konica Minolta. 3) W zakres prac serwisowych wchodzą niżej wyszczególnione prace: a) usuwanie uszkodzeń (naprawa) sprzętu, doradztwo i konsultacje dotyczące użytkowania, obsługi sprzętu, usuwanie uszkodzeń i kontrola parametrów pasywnych elementów sieci LAN, b) pomoc w usuwaniu uszkodzeń aktywnych węzłów sieciowych LAN, WAN, konfiguracja adresów sieciowych, c) w przypadkach koniecznych rozbudowa sieci strukturalnej z zachowaniem gwarancji producenta, d) konsultacje, szkolenia dot. użytkowania i obsługi oprogramowania biurowego, jednostkowe instalacje, upgrade i update oprogramowania, e) doradztwo techniczne przy planowaniu rozszerzania funkcjonalności lub zakupu nowych aplikacji, f) koordynacja i integracja nowo zakupionych aplikacji z istniejącym środowiskiem informatycznym, g) administrowanie aplikacjami serwerów, h) pomoc merytoryczną w przygotowaniu do audytu bezpieczeństwa systemów sieciowych, i) ewentualna wymiana niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, j) w przypadkach koniecznych należy uwzględnić prace serwisowe po godzinie 1500 w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4) Do napraw zaliczane będą prace związane z konfiguracją i parametryzacją sprzętu komputerowego oraz inne czynności o zbliżonym charakterze wymagane w celu zapewnienia optymalnej pracy danego stanowiska w tym również zapewnienie współpracy z lokalnymi i zdalnymi sieciami komputerowymi. 5) Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi łącznie 1.600 godzin, w tym w miesiącu - maksymalnie do 100, w wyjątkowych wypadkach za zgodą Zamawiającego miesięczny limit roboczogodzin może ulec zwiększeniu w ramach łącznej ilości godzin przewidzianych na realizację przedmiotowego zamówienia. Określona powyżej ilość godzin nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego, ani podstawy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. 6) Reakcje na czynności serwisowe (zgłoszenia usterek): jako standardowy czas reakcji (tzn. czas przybycia serwisanta do siedziby Zamawiającego, w celu usunięcia usterki, liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego) dla wszystkich zgłoszeń serwisowych przyjmuje się we wszystkich wypadkach 1 godzinę. W wypadkach dot. urządzeń szczególnego znaczenia lub wykonujących w danej chwili zadanie pilne czas ten może ulec skróceniu do 30 minut. 7) W przypadku napraw jednostek centralnych zestawów komputerowych wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę ciągłego dostępu do nowych podzespołów jednostki centralnej, kompatybilnych z aktualnie funkcjonującym sprzętem we wszystkich placówkach Zamawiającego o wydajności równoważnej lub wyższej (dotyczy pozycji od 1-8 Zestawienia materiałowego - załącznik nr 4 do IDW). W przypadku zgłoszenia awarii w/w podzespołów i złożenia stosownego zamówienia, serwisant wykonujący usługę ma obowiązek dostarczyć podzespoły w terminie ustalonych czasów reakcji (pkt 6) i rozpocząć prace mające na celu usunięcie usterki. 8) W przypadku, gdy czas naprawy sprzętu jest dłuższy niż 24 godziny wymaga się podstawienia i skonfigurowania w pełni funkcjonalnego sprzętu zastępczego. 9) Dostawę podzespołów i sprzętu komputerowego kompatybilnego ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego o wydajności równoważnej lub wyższej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Zestawieniem materiałowym stanowiącym załącznik nr 4 do IDW (I część SIWZ). Określone w Zestawieniu materiałowym ilości sprzętu i podzespołów jest ilością szacunkową i nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego, ani podstawy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi minimum wykształcenie średnie techniczne z zakresu: informatyki, elektroniki, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w serwisowaniu sprzętu komputerowego oraz doświadczenie zawodowe z zakresu użytkowania i administrowania systemami operacyjnymi rodziny MS Windows (np. 2000, XP, Vista, Serwerowe 2002/2003/2008), Novell Netware, Linux, Sun Solaria. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie składane jest wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia publicznego, pełnomocnik; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia należy dostarczyć odpowiedni dokument dla każdego z tych Wykonawców. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o których mowa w ppkt 1) lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) lit a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniem należy złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia łącznie): c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do IDW) / pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgdy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10 pok. 44, 81-338 Gdynia, tel. +48 58 661-22-63, fax +48 58 620 67 43 lub za zalicz poczt po przesłaniu zgłoszenia na adres e - mail: zam_pub@umgdy.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 pok. 8 (Kancelaria Ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.